Blažo Marković Sindikat policije i policijskih starešina
Privatna arhiva Alo
 Blažo Marković Sindikat policije i policijskih starešina

Privatna arhiva Alo

Blažo Marković Sindikat policije i policijskih starešina, Foto: Privatna arhiva Alo

Uskoro bi trebalo da uslededi promena Zakon o bezbednosti saobraćaja, a pred radnom grupom, koja priprema njegove izmene, stoji nekoliko predloga kojima će se regulisati korišćenje trotineta na javnim površinama. Neki od predloga su da će moći da se vozi isključivo biciklističkim stazama, a njihovi vozači će morati da nose kacige i svetloodbojne prsluke.Među tim predlozima ima i onih koji zahtevaju zabrani trotineta, ali zato Sindikat policije i policijskih starešina se zalaže da svi imaju korist i da se trotineti koriste uz registraciju i koriščenjem zaštitne opreme.

Naime, iz ovog sindikata ukazuju da bi registracijom trotineta država i društvo imalo korist a uslov da se voze osim zaštitne opreme bi moralo da se poznaje saobračajni propis.

Milana ojadila zaposlena u banci! Hitno žele da ga ućutkaju! Pretnje neprestano stižu, a razlog krađe je užasan!

AUTOR: E. A. DATUM I VREME: 24.10.2019. 07:36 Sberbanka izgleda ne haje mnogo za bezbednost klijenata, budući da u ekspozituri te ruske banke u Požarevcu i dalje radi službenica Biljana Kojadinović, koju zemljoradnik Milan Damnjanović (52) optužuje da ga je prevarila i opljačkala za 120.000 dinara.

- Kao što je već dobro poznato, aktivnost Sindikata policije i policijskih starešina se ne iscrpljuje samo na „klasičnim“ sindikalnim temama, već se trudimo da dajemo nadležnim organima i predstavnicima vlasti inicijative korisne za celo društvo i državu Srbiju u celini. Trenutno se zalažemo za uvođenje u zakonske okvire Zakona o bezbednosti saobraćaja, novih elektromotornih trotineta koji su u poslednje vreme veoma popularni među mladima i onima koji se tako osećaju bez obzira koliko imali godina. Ali kao i sve novine i ova je naišla na konzervativan stav, naročito onih u poodmaklim godinama, da elektromotorne trotinete treba zabraniti - rekao je Blažo Marković predsednik Sindikata policije i policijskih starešina, i dodao .

- Takvo stanovište je diskutabilno iz više razloga. Prvi i po nama najvažniji je smanjenje broja putničkih vozila na našim ulicama i to je trend svuda u Evropi. U najvećim evropskim gradovima na usluzi građanima su gradski bicikli, punionice na ulicama za električne automobile, rikše, mali mopedi i slična prevozna sredstva, a sve u cilju smanjenja emisije štetnih gasova iz vozila. Drugi je liberalizacija izbora građanima da odaberu prevozno sredstvo koje im odgovara. U tom cilju je i naše mišljenje da, osim poznavanja saobraćajnih znakova, nije potreban nikakav poseban vozački ispit da bi se vozio elektromotorni trotinet. Imajući u vidu da se za kretanje koristi elektromotor, koji je opisan u propisima kroz kategorizaciju vozila i vozačkih dozvola. potrebna je registracija koja može da se obavi i u lokalnoj opštini rekao je Marković.

Pročitajte još:

Prema njegovim rećima, nekada se sa polaganjem PSP mogao voziti motocikl koji se registrovao pa što sad u skladu sa napretkom ne bi mogao i trotinet

- Ova vozila bi mogla da koriste postojeće biciklističke staze (kojih bi moralo da bude mnogo više) čime bi se izbegle eventualne nezgode sa pešacima. Ali i te pretpostavljene nezgode, zbog same konstrukcije trotineta i male brzine kojima se kreću, bile bi neuporedivo lakše nego saobraćajne nesreće između automobila i pešaka.Dakle, na redu su predlagači zakona iz oblasti bezbednosti saobraćaja kao i narodni poslanici koji bi usvajali izmene Zakona o bezbednosti saobraćaja, a ovo je jedna od inicijativa koju upućuje ovaj sindikat, želeći da, posebno na ulicama velikih gradova, bude više zdravog vazduha i veće bezbednosti po sve učesnike u saobraćaju - rekao je Blažo Marković.

BONUS VIDEO: Muamer Zukorlić odgovarao na provokativna pitanja naše novinarke

 

 

Komentari (1)

Djole

24.10.2019 11:32

Alo bre svuda u svetu se slobodno voze trotineti!!!!