Ukoliko prodavci odbiju vašu reklamaciju za obuću uradite samo jednu stvar i izaći ćete zadovoljni iz prodavnice!
Jedan nezadovoljni kupac je pitao šta da uradi kada trgovac odbije reklamaciju iako je u pravu, jer su mu cipele pukle samo nekoliko meseci od kupovine.
ODGOVOR:
U poslednje vreme većina trgovaca ima ugovore s nekom od akreditovanih kuća za veštačenje kako bi bili sigurniji u odluku koja je doneta povodom reklamacije. Naravno, trgovac može i bez navedenih veštačenja sam donositi odluku o reklamaciji, jer za takozvanu saobraznost robe ugovoru odgovara upravo trgovac.
Nigde se u zakonu ne navodi obaveza trgovca da ima ugovor s nekom od ovih kuća, pogotovo što su i njihove odluke na sudu podložne obaranju. Prvi korak nakon odbijanja reklamacije jeste da uložite prigovor na reklamaciju. Napominjemo da trgovac nije u obavezi da opet prihvati prigovor, ali većina trgovaca ne pravi problem da se uloži žalba i izvrši ponovno veštačenje jer se ne slažete s prvobitnom odlukom. Ukoliko i nakon toga niste uspeli pozitivno da rešite reklamaciju, možete uraditi veštačenje o svom trošku u nekoj akreditovanoj kući za veštačenje i na taj način dokazati da je obuća nekvalitetna.
Komentari (1)
neraa
23.11.2019 18:53
koliki je rok trajanja jednih cipela, nakon koliko nosenja mogu da ih nosim na reklamaciju i tražim nove ako nisam zadovoljna sa istim