sniženje, popust, tržni centar, butik, izlog, kupovina
Rajko Ristić
sniženje, popust, tržni centar, butik, izlog, kupovina

Rajko Ristić

sniženje, popust, tržni centar, butik, izlog, kupovina, Foto: Rajko Ristić

 

Jedan nezadovoljni kupac je pitao šta da uradi kada trgovac odbije reklamaciju iako je u pravu, jer su mu cipele pukle samo nekoliko meseci od kupovine.

ODGOVOR:

U poslednje vreme većina trgovaca ima ugovore s nekom od akreditovanih kuća za veštačenje kako bi bili sigurniji u odluku koja je doneta povodom reklamacije. Naravno, trgovac može i bez navedenih veštačenja sam donositi odluku o reklamaciji, jer za takozvanu saobraznost robe ugovoru odgovara upravo trgovac.

Nigde se u zakonu ne navodi obaveza trgovca da ima ugovor s nekom od ovih kuća, pogotovo što su i njihove odluke na sudu podložne obaranju. Prvi korak nakon odbijanja reklamacije jeste da uložite prigovor na reklamaciju. Napominjemo da trgovac nije u obavezi da opet prihvati prigovor, ali većina trgovaca ne pravi problem da se uloži žalba i izvrši ponovno veštačenje jer se ne slažete s prvobitnom odlukom. Ukoliko i nakon toga niste uspeli pozitivno da rešite reklamaciju, možete uraditi veštačenje o svom trošku u nekoj akreditovanoj kući za veštačenje i na taj način dokazati da je obuća nekvalitetna.

Komentari (1)

neraa

23.11.2019 18:53

koliki je rok trajanja jednih cipela, nakon koliko nosenja mogu da ih nosim na reklamaciju i tražim nove ako nisam zadovoljna sa istim