Stavljaju proizvode na akciju, snižavaju cene, a pojma nemate kakva STRAHOTA se krije iza toga!

Espreso.rs/ M. I. | vesti 2018-11-22 10:31:17 2018-11-22 10:31:17

Jedna promoterka iz Beograda sa dugogodišnjim iskustvom tvrdi da je "provalila sve fore i fazone" koje supermarketi koriste kada žele da kupcu „uvale“ proizvod.

Alo!/ Dejan Briza

Postoji nebrojeno mnogo mamaca za potrošače, na koje, mahom oni i nasedaju! Ipak, posebnu pažnju trebalo bi obratiti upravo na one proizvode koji su na neki način istaknuti.

Jedna promoterka iz Beograda sa dugogodišnjim iskustvom tvrdi da je "provalila sve fore i fazone" koje supermarketi koriste kada žele kupcu da „uvale“ proizvod.

- Mnogima je lakše da, umesto komplikovane procedure povrata namirnica dobavljaču koje su pred istekom roka trajanja, iste prodaju potrošačima po nižim cenama. Iste cene predstavljaju kao „neviđene popuste“, a da ne pričamo o tome da je čak i ta snižena cena daleko veća od nabavne. Tako sam bila svedok toga da su u jednom od najpoznatijih srpskih lanaca, parizer poznatog srpskog dobavljača, prodavali dva komada po ceni jednog. Umotani trakom „1 + 1 gratis“ oni su vrištali sa polica, a potrošači su ih besomučno trpali u korpe…

Pročitajte još:

 

Nije me mrzelo da pogledam o čemu je reč. Tada sam shvatila da je navika gledanja roka trajanja i više nego pametna! Rok tih salama isticao je sutradan. Kako sam bila u unifomi druge firme, nisam smela da upozorim ženu sa dvoje dece koja je trpala tri ta paketa u korpu. Rekla bih joj – „ženo ne radi to, truješ decu“, ali nisam smela ni da pisnem - priča devojka koja je želela da ostane anonimna i koja je zbog iste situacije na svom radnom mestu kasnije rizikovala otkaz.

- U uniformi mlekarice i kikicama moja zadatak tog dana, da bih ostvarila najbolju prodaju u toj regiji marketa, bio je da prodam dve palete sira kompanije za koju sam radila. Mislim se – ok, šta je to za osam sati. za čas ću ja to! Ali onda…

– Znaš mila, rok ističe sutra, pa ćemo prodavati „1 + 1 gratis“. Znači lepimo traku, i dva komada dajemo po ceni jednog – rekla mi je komercijalista.

I tada – mrak na oči. Ne verujem. Mlečni proizvod, pred istekom roka trajanja. Super, otrovaćemo celu prestonicu! Pa onda se mislim, nije sve tako crno. Nisu ljudi toliko glupi. Gledaće rok čak i ako ja probam da im uvalim. JOK! Kako su videli gratise, krenula je oko mene prava makljaža! Ljudi su se tukli, i sireve u korpu trpali kao da će ga jesti narednih 10 godina! Da je džabe, ne bi grabili toliko.

Trud oko prodaje tog dana bio je nula, a priznajem, za neke sam čak i odmagala… kako sam videla da majke sa decom trpaju isti sir u korpe, rekla sam tiho, svaki put rizikujući posao: „nemojte“. Na upitan pogled samo sam im okretala deklaraciju sa rokom. Zahvalne su dolazile, a ja mirna, jer – bar najmlađe nećemo trovati.

Poslušajte ovu devojku i pazite šta kupujete. Prema zakonu o pravima potrošača trgovac ne sme da vam proda proizvod kojem tog dana ističe rok!

 

Expand player
Pogledajte više