Srpski turisti su posle dugog putovanja došli ispred hotela, tamo ih je sačekalo jezivo saznanje

Informer/M.Ž. | vesti 2018-09-17 22:02:50 2018-09-17 22:02:50

Pretrnuli su u jednom trenutku.

Youtube Printskrin

Turisti iz Srbije koji su u subotu posle duge vožnje stigli u popularno špansko letovalište Ljoret de Mar nisu mogli da uđu u hotel za koji su platili aranžman, jer turistička agencija nije uplatila novac za njihov smeštaj! Više desetina turista morali su ispred hotela da čekaju smeštaj koji su uredno platili preko agencije "Milenium".

Pročitajte još:

Srećom, turisti su odmah alarmirali agenciju i tokom popodneva novac je legao na račun hotela, pa su tada izmoreni putnici mogli da uđu u svoje sobe.

Kako piše Informer, hotel je tražio od gostiju da uplate sigurnosni depozit, koji se vraća ako se ništa u hotelu tokom boravka gostiju ne ošteti.

- Niko nas pre puta nije obavestio da je potrebno uplatiti posebno ovakav depozit - iznervirano kaže Milan S., jedan od mnogobrojnih putnika.

Kako su naveli, bili su zabrinuti da će ostati bez smeštaja i da je ovo samo još jedna u nizu prevara koje su naši turisti doživeli ovog leta.

Međutim, srećom po ove turiste, agencija "Milenium" je ubrzo rešila problem i prosledila novac hotelu.

- Jeste, bio je problem, već sada su svi putnici smešteni u hotel. Bio je nesporazuma sa uplatom depozita, ali smo to rešili i svi putnici su tokom dana ušli u svoje sobe - rekli su u agenciji.

Direktor Asocijacije turističkih agencija Aleksandar Seničić rekao je da je JUTA bila upoznata odmah sa problemom, ali se sve brzo rešilo.

- Putnici su neko vreme proveli u holu hotela, a zatim su dobili sobe. Postojao je problem oko plaćanja, ali je ovaj nesporazum rešen i svi su normalno smešteni. Standardno za vikend, uvek ima problema zbog platnog prometa, jer se uplata od petka ne vidi do ponedeljka na računu - naveo je Seničić.

Expand player
Pogledajte više