Putnički avion
Shutterstock
Putnički avion

Shutterstock

Putnički avion, Foto: Shutterstock

O čemu se radi?

Naime, direktor Instituta za evropske poslove Naim Leo Beširi na društvenim mrežama objavio je status u kom navodi da je njegova saputnica 3. februara, na krajnje neprijatan način, bila zaustavljena pred ulazak u avion pomenutog prevoznika.

Prema njegovim rečima, zatraženo joj je da doplati 25 evra za prtljag, jer joj u suprotnom neće biti dozvoljeno da se ukrca. Nakon toga, usledio je pogrdni komentar.

"Srpska go*na", rekla je šalterska službenica zaposlena u "wizz Air"-u svojoj koleginici, opisujući ponašanje putnice. Službenica je to rekla dovoljno glasno da i Beširi i putnica jasno čuju pogrdnu kvalifikaciju, inače izrečenu na nemačkom jeziku.

- l reagovao sam na licu mesta, ali nije bilo povratne reakcije. Nije problem u doplati za prtljag, već u odnosu prema putnicima. Zahtevao sam da mi kažu svoja imena kako bih mogao da se žalim. Jedna od radnica je odbila da mi kaže ime, dok je službenica koja mi je naplaćivala prtljag rekla da se njega koleginica zove Dragana. Nakon naplate ona je izgovorila uvredu na nemačkom jeziku - kaže Beširi.

On je uputio žalbu avio-kompaniji u kojoj je objasnilo šta se dogodilo na aerodromu, očekujući da će adekvatno da reaguju, međutim, odgovor koji je dobio nije bio zadovoljavajući.

- Odgovor na mejl mi je stigao kroz sat vremena i jedino što su rekli jeste da im je žao što sam se našao u takvoj situaciji. To je dokaz da kompanija nije imala nikakvu nameru da ispita incident i da odgovorne sankcioniše. Nakon toga mi je stigao mejl da je problem rešen, što je daleko od istine - dodaje on.

S obzirom na to da ova kompanija ima sedište i u Beogradu, Beširi je uputio pritužbu poverenici za zaštitu ravnopravnosti jer je, kako kaže, "diskriminacija na osnovu toga odakle dolazite nedopustiva". Ukoliko problem ne bude moguće rešiti na ovaj način, sledeća opcija je tužba.

- Nakon što sam objavio šta se desilo, javljali su mi se ljudi koji su mi saopštili da nije prvi put da se ovako nešto dešava sa avio-kompanijama, a samo je jedna osoba prošle godine uspela da dobije kompaniju na sudu - zaključuje Beširi.

U međuvremenu, odeljenje zaduženo za društvene mreže ove avio-kompanije oglasilo se u odgovoru na Beširijeve tvitove u kojima se nalazi njegova prepiska sa kompanijom, te su ga zamolili da iste obriše.

Mediji su pokušali da saznaju da li je prijavljena radnica dobila neku vrstu kazne, ili je, pak, oslobođena disciplinske odgovornosti, ali niko iz medijskog tima kompanije nije odgovorio na pitanja.

Komentari (1)

Aca

13.02.2020 18:33

Nije uopste pogresila pojedini gradjani Srbije zasluzuju taj epitet!