NOVA GLAVOBOLJA ZA SRPSKE VOZAČE KAD DOĐU NA TEHNIČKI PREGLED Spremite se, bez ovih papira pozdravite se od registracije, a najviše problema je sa ovim automobilima

Radnici na tehničkim pregledima imaju pune ruke posla jer im je, pored stručnog znanja iz tehnike, potrebno i pravno obrazovanje za tumačenje pojedinih odredbi

Tehnički pregled, kvar, popravka, automobil, majstor
Tehnički pregled, kvar, popravka, automobil, majstor, Foto: Dejan Briza

 

Domaća vozila, na primer "jugo", imaju problema sa pojasevima na zadnjem sedištu.

Nova pravila tehničkog pregleda vozila postavljaju pred vozače i nove zahteve koji podrazumevaju i dodatne isprave, potvrde i deklaracije.

UPUĆEN VANREDNI ZAHTEV Ovo morate uraditi do 31. maja, ako se budete oglušili o pravila - sleduju vam rigorozne SANKCIJE!

Radnici na tehničkim pregledima imaju pune ruke posla jer im je, pored stručnog znanja iz tehnike, potrebno i pravno obrazovanje za tumačenje pojedinih odredbi.

Najviše ovih dana ima problema sa automobilima registrovanim 2014. godine, a uvezenim 2013, za koje se mora utvrditi da li su prošli pregled Auto-moto saveza Srbije prilikom uvoza.

Na pomolu nove komplikacije pri registraciji i TEHNIČKOM PREGLEDU!

Ako vozač nema carinsku deklaraciju koju je priložio prilikom registracije, neće moći da prođe tehnički pregled. Moraće ponovo da uzme ceo dosije iz MUP-a kako bi registrovao vozilo.

- Osnovni problem je što se carinska deklaracija čeka, nekada sedam dana, nekada 15, sve zavisi od toga koliko im treba da iz arhive izvuku tu registraciju i kada je prvi put urađena - imate motoriste koji su 2004. uvezli vozilo, a registrovali ga 2015 - objašnjava Marko Manojlović iz Tehničkog pregleda "10 plus".

 

Domaća vozila, na primer "jugo", imaju problema sa pojasevima na zadnjem sedištu.

- Svi automobili koji su prvi put registrovani posle 1985. moraju imati izvedene priključke za zadnje pojaseve. Poslali smo pitanje Agenciji šta to tačno znači. Trebalo bi da se organizuje savetovanje i za nas kontrolore, da li to znači da se samo izvede da ima gde pojas da se udene, a da ne mora da se ima pojas - kaže Manojlović.

Ako je kojim slučajem neko sa stuba skinuo nalepnicu proizvođača o ukupnoj masi vozila i nosivosti, vozač neće moći da registruje vozilo.

Moraće u tom slučaju da se obrati proizvođaču koji će kroz nekoliko nedelja dostaviti originalnu nalepnicu čija cena je od 30 do 150 evra.

Povezane vesti

  • Korisnik: Vili
    21/05/2019 - 23:21
    Predsednice Vucicu, molim Vas da se vise ne trudite za bolji zivot, previse je dobro i do sada.
  • Korisnik: feki
    21/05/2019 - 20:09
    Stvarno sramota šta nam rade. Možete kako hoćete ali ne možete dokad hoćete. Nevezano za politiku , ova sirotinja i ja sa njima moraće da uzmu motke u ruke. Pa da li vidite da ljudi jos uvek voze FIĆE .
  • Korisnik: miodrag
    21/05/2019 - 10:56
    bravo za sve sramota zivotni standar nam je kao u africi a oni izmisljaju nove odredbe i izmisljaju sve i svasta Nacionalni auto jugo i zastava su se proizvodili i posle 1985 a nisu imali zadnje pojaseve to je fabrika kriva a ne mi sto nazalost vozimo jos ta auta
  • Korisnik: Rale
    21/05/2019 - 10:24
    Paa kako vas vise nije sramota?! Na sve moguce nacine gledate da uzmete pare od naroda! Doklee vise!!! I vi i vase registracije, mal, malo citam neke nove zakone i neki vas glupi novi pravilnik... Zna se sta je registracija, jel auto pali, jel ide, jel koci, jel radi svetlosna signalizacija, to jeee registracija! Sta ce te sledece da smislite?
  • Korisnik: Driver
    21/05/2019 - 08:29
    Ko nedaće izdrži do kraja taj će se spasti.
UČITAJ JOŠ KOMENTARA

                            

Najčitanije - Alo.rs

Najnovije - Alo.rs

Vip - Alo.rs

Galerije

Najbolji video klipovi