Tehnički pregled, kvar, popravka, automobil, majstor
Dejan Briza
Tehnički pregled, kvar, popravka, automobil, majstor

Dejan Briza

Tehnički pregled, kvar, popravka, automobil, majstor, Foto: Dejan Briza

 

Domaća vozila, na primer "jugo", imaju problema sa pojasevima na zadnjem sedištu.

Nova pravila tehničkog pregleda vozila postavljaju pred vozače i nove zahteve koji podrazumevaju i dodatne isprave, potvrde i deklaracije.

UPUĆEN VANREDNI ZAHTEV Ovo morate uraditi do 31. maja, ako se budete oglušili o pravila - sleduju vam rigorozne SANKCIJE!

Radnici na tehničkim pregledima imaju pune ruke posla jer im je, pored stručnog znanja iz tehnike, potrebno i pravno obrazovanje za tumačenje pojedinih odredbi.

Najviše ovih dana ima problema sa automobilima registrovanim 2014. godine, a uvezenim 2013, za koje se mora utvrditi da li su prošli pregled Auto-moto saveza Srbije prilikom uvoza.

Na pomolu nove komplikacije pri registraciji i TEHNIČKOM PREGLEDU!

Ako vozač nema carinsku deklaraciju koju je priložio prilikom registracije, neće moći da prođe tehnički pregled. Moraće ponovo da uzme ceo dosije iz MUP-a kako bi registrovao vozilo.

- Osnovni problem je što se carinska deklaracija čeka, nekada sedam dana, nekada 15, sve zavisi od toga koliko im treba da iz arhive izvuku tu registraciju i kada je prvi put urađena - imate motoriste koji su 2004. uvezli vozilo, a registrovali ga 2015 - objašnjava Marko Manojlović iz Tehničkog pregleda "10 plus".

 

Domaća vozila, na primer "jugo", imaju problema sa pojasevima na zadnjem sedištu.

- Svi automobili koji su prvi put registrovani posle 1985. moraju imati izvedene priključke za zadnje pojaseve. Poslali smo pitanje Agenciji šta to tačno znači. Trebalo bi da se organizuje savetovanje i za nas kontrolore, da li to znači da se samo izvede da ima gde pojas da se udene, a da ne mora da se ima pojas - kaže Manojlović.

Ako je kojim slučajem neko sa stuba skinuo nalepnicu proizvođača o ukupnoj masi vozila i nosivosti, vozač neće moći da registruje vozilo.

Moraće u tom slučaju da se obrati proizvođaču koji će kroz nekoliko nedelja dostaviti originalnu nalepnicu čija cena je od 30 do 150 evra.

Komentari (8)

Bonobo

21.05.2019 00:03

Klasična otimačina. Traži se carinska deklaracija za vozila koja se uredno registruju već godinama.. Apsurdno ako se prilikom prve registracije ista traži na uvid i dostavlja MUP-u...

Lo

21.05.2019 00:40

Neznaju sta vise da izmisle da narodu otimaju novac

Driver

21.05.2019 08:29

Ko nedaće izdrži do kraja taj će se spasti.

Rale

21.05.2019 10:24

Paa kako vas vise nije sramota?! Na sve moguce nacine gledate da uzmete pare od naroda! Doklee vise!!! I vi i vase registracije, mal, malo citam neke nove zakone i neki vas glupi novi pravilnik... Zna se sta je registracija, jel auto pali, jel ide, jel koci, jel radi svetlosna signalizacija, to jeee registracija! Sta ce te sledece da smislite?

miodrag

21.05.2019 10:56

bravo za sve sramota zivotni standar nam je kao u africi a oni izmisljaju nove odredbe i izmisljaju sve i svasta Nacionalni auto jugo i zastava su se proizvodili i posle 1985 a nisu imali zadnje pojaseve to je fabrika kriva a ne mi sto nazalost vozimo jos ta auta

feki

21.05.2019 20:09

Stvarno sramota šta nam rade. Možete kako hoćete ali ne možete dokad hoćete. Nevezano za politiku , ova sirotinja i ja sa njima moraće da uzmu motke u ruke. Pa da li vidite da ljudi jos uvek voze FIĆE .

Vili

21.05.2019 23:21

Predsednice Vucicu, molim Vas da se vise ne trudite za bolji zivot, previse je dobro i do sada.