Prodavnica, kupovina, popusti
Alo!/Masanori Jošida
Prodavnica, kupovina, popusti

Alo!/Masanori Jošida

Prodavnica, kupovina, popusti, Foto: Alo!/Masanori Jošida

Kupljena roba vam ne odgovara ili se pokvarila i želite da je reklamirate trgovcu koji vam je istu prodao.

Pitate se da li je prilikom reklamacije obavezna ambalaža?

Odgovor: NE! ​Ukoliko vas neko uslovljava amabalažom, pozovite se na svoja zakonska prava.

Butik, prodavnica

Alo!/Masanori Josida

Butik, prodavnica, Foto: Alo!/Masanori Josida

 

- U Zakonu o zaštiti potrošača navodi se da nemogućnost potrošača da dostavi ambalažu robe ne može biti uslov za rešavanje reklamacije niti razlog odbijanja otklanjanja nesaobraznosti.

*Članom 56. stav 10. prodavac nema pravo da uslovljava prihvatanje izjave o reklamaciji u pogledu nesaobrazne robe, niti da uslovljava rešavanje reklamacije u korist potrošača tj. otklanjanje nesaobraznosti dostavljanjem originalne ambalaže kupljenog proizvoda.