Autobus
Alo / Josida Masanori
Autobus

Alo / Josida Masanori

Autobus, Foto: Alo / Josida Masanori

Beograđani znaju da budu i ljuti i besni zbog problema sa gradskim prevozom. Međutim, jedna naša sugrađanka je posle dugog čekanja na stanici završila - u suzama.

- Priču bih počela o džentlmenu koji teši uplakanu ženu, da se iza iste ne krije bahatost vozača u gradskom prevozu. Naime, 15.11.2018. oko 20 časova čekala sam autobus na liniji 25p na stajalistu "Dusanovčka pošta", iz pravca Kumodraža ka gradu. Nakon desetak minuta autobus se bližio stanici, ali je samo prošao prazan. Poslala sam poruku da vidim za koliko stanica dolazi sledeće vozilo i nakon obaveštenja da je tu za 23 stanice pozvala sam dispečera da vidim o čemu se radi. Službenik koji mi se javio me je uveravao da je moguće da autobus ide u garažu, ali i da je verovatno u kašnjenju pa sada "krati trasu". Rekla sam mu da to nije prvi put kao i da određeni vozači takvu praksu primenjuju svaki dan na toj liniji. On me je saslušao i rekao mi da će sve preneti direktoru, da mogu da budem slobodna da mu i sama napišem mejli da će mi autobus doći za par stanica - ispričala je naša sugrađanka.

Međutim, to je bio tek početak neprilika.

- Vezu sam prekinula, a razgovor je trajao punih 17 minuta. Ugledala sam sledeći autobus i spremila se da uđem. Međutim, isti je samo prošao pored stanice, takođe prazan. Posle par minuta stajanja u šoku ponovo sam pozvala broj Konzorcijuma privatnih prevoznika i kada mi se službenik javio sa rečima "nije valjda da i ovaj nije stao" briznula sam u plač. Ne mogu da opišem osećanja gde plačem kao malo dete, ne mogu da se zaustavim, a istovremeno se osećam postiđeno što sve to sluša službenik preko telefona. Čoveku je bilo jako neprijatno. Pogledao je preko sistema, rekao mi garažni broj vozila i potvrdio da po brzini kretanja zaključuje da vozi bez putnika. Ponudio se da ponovo pogleda na navigaciji gde se nalazi sledeće vozilo. Saopštio mi je da dolazi za pet, šest stanica i da će ga pozvati da proveri da li vozi putnike. Rekao mi je da ostanem na vezi. I slušam kada ga pita gde si, voziš li putnike. Ovaj mu nešto odgovara i onda ga službenik ponovo, malo oštrijim tonom, pita da li voziš putnike na šta mu vozač autobusa odgovara "da vozi bez putnika". Više nisam imala teksta - kazala je ona.

Pročitajte još:

Kako kaže, na stanici je bila u 20.00, a u 20.45 i dalje je stajala na njoj.

- Službenik mi je još jednom rekao da mogu slobodno da napišem mejl direktoru o ovom slučaju, ali se i ponudio da ostane na vezi dok se ne uveri da će vozač da stane. Pitao me je i da li je prazan i kada sam potvrdila i ušla u autobus završio se drugi, jedanestominutni razgovor. Promrzla od stajanja preko 40 minuta na stanici ušla sam u prazan autobus. Za to vreme prošlo je devet autobusa na liniji 26 i par dvadesetpetica - ispričala je uz napomenu da "duguje veliku zahvalnost čoveku koji je, koliko je bilo moguće, učinio sve da joj pomogne i koji je morao da sluša njen plač na radnom mestu".