Poklon od firme za retke srećnike

Jelena Mitrović | vesti 2018-12-26 15:52:39 2018-12-26 15:52:39

Ovogodišnje iznenađenje za zaposlene nastoje da obezbede oni poslodavci koji veruju da treba ulagati u ljude i koji smatraju da ova vrsta pažnje čini da zaposleni više vole svoj posao i radno okruženje

Shutterstock

Skupoceni i originalni praznični pokloni rezervisani su za malobrojne srećnike koji rade u dobrostojećim domaćim i stranim firmama, poput kompanija iz IT sektora, banaka, osiguravajućih i kozmetičkih kuća, a njihovi poslodavci su u ovu svrhu spremni da izdvoje i 100 evra po zaposlenom, odnosno, nekoliko hiljada evra na nivou firme. 

Oni koji se bave kreiranjem praznične čarolije i ekskluzivnih darova, otkrivaju da korporativne poklone nastoje da obezbede oni poslodavci koji veruju da treba ulagati u ljude, te smatraju da ova vrsta pažnje čini da zaposleni više vole svoj posao i radno okruženje.

Na ceni proizvodi i suveniri iz Srbije

Da korporativne poklone najčešće poručuju uspešne kompanije u nameri da ostave što bolji utisak na poslovne saradnike i prijatelje, potvrđuju i iz jednog gift-šopa, u čijoj ponudi korporativnih poklona se nalaze zanimljive korpe sa đakonijama, koje možete pazariti od 5.000 do 17.000 dinara.

- Najčešće klijenti traže poklon-korpe koje obuhvataju veliki izbor kvalitetnih konditorskih proizvoda dopunjenih bocom pića, kožnom galanterijom, kozmetikom, ali i etno-program korpi s proizvodima, koji su isključivo sa srpskog tržišta, a upotpunjeni su raznim suvenirima iz naše zemlje. U zavisnosti od potrebe, radi se i brendiranje određenih artikala u skladu sa željama klijenta. Cena poklon-korpi zavisi od količine artikala u korpi i njihovog kvaliteta - kažu oni.

A ponuda poklona je krajnje raznolika. Od neobičnih paketa, koji sadrže različite vrste piva, skupocenih rokovnika, neobičnih šalova, preko raskošnih korpi skrojenih po meri naručioca, u kojima se mogu naći luksuzne bombonjere i ekskluzivna pića, do paketa iznenađenja koji su specijalno dizajnirani za izabranu osobu.

Milica Kljajić, vlasnica agencije koja se bavi kreiranjem poklona, kaže za naš list da se u Srbiji uglavnom IT kompanije, banke, osiguravajuće i lizing kuće, elektro-firme, kozmetičke kuće, kao istrane firme, koje imaju predstavništva u našoj zemlji, opredeljuju da svoje zaposlene obraduju poklonima pred praznike.

- Radi se uglavnom o velikim kompanijama, koje imaju takvu kulturu. One su najčešće za korporativne poklone u proseku spremne da izdvoje između 30 i 100 evra po zaposlenom, odnosno, nekoliko hiljada evra na nivou firme.

- To su kompanije koje su u ekspanziji, ili iz IT sektora. Odnosno, one firme koje se bave uslugama i delatnostima koje se dosta brzo šire, pa samim tim šire i svoje timove. Ovakve kompanije imaju ideju da ljude treba zadržati i da im na poseban način treba staviti do znanja da firma misli o njima, te da nisu samo puki izvršioci poslova. Mi se bavimo personalizovanim poklonima i pomažemo im da pošalju takvu poruku - objasnila je ona.

Pročitajte još:

 

Zahtevi firmi su veoma različiti, jer svi žele da budu drugačiji, dodaje naša sagovornica.

- Nedavno smo za menadžment jedne firme pravili potpuno iznenađenje, naime, svaki poklon je bio poseban i originalan. Zaposleni su ih izvlačili, kao na tomboli, a niko nije mogao ni da pretpostavi šta će dobiti. Firme, koje se odluče da za praznike, kada je generalno vreme darivanja, obraduju svoje zaposlene, uglavnom brinu o njima i u nekim drugim posebnim prilikama. Na primer, ako je godišnjica staža ili rođendan zaposlenom na neradni dan, kompanija se uz našu pomoć pobrine da im se poklon isporuči na kuću na zanimljiv i atraktivan način - otkrila je Kljajić.

Savić: Poslodavci treba da ulažu u radnike

Ranka Savić, predsednica Asocijacije slobodnih i nezavisnih sindikata (ASNS), ističe da poslodavci u Srbiji nisu svesni da je neophodno da ulažu u radnike, pa samim tim i isplaćuju 13. platu.

- U najvećem broju slučajeva imamo needukovane vlasnike firmi, koji ne znaju koliko je bitno da nagrađuju svoje zaposlene. Samo srećan i zadovoljan radnik je onaj koji, figurativno rečeno, doživljava firmu u kojoj radi kao sopstvenu i jedino je on produktivan za kompaniju. Svaki poslodavac teži ka što većem profitu, ali treba biti obrazovan i shvatiti da se do veće dobiti dolazi kroz ulaganje u zaposlene, a ne kroz mobing, a to podrazumeva isplatu dodatne plate i godišnjih bonusa, poklone - objašnjava za „Alo!“ Savićeva.

 

 

Expand player
Pogledajte više