Obavezan radni nalog i 290 dinara na dan!

Dejan Briza
U javnom gradskom prevozu, od 8. maja u Beogradu, moći će da se voze samo zaposlena lica koja budu imala maske i rukavice, otklonio je jednu od dilema Jovica Vasiljević, gradski sekretar za javni prevoz.
Ko mora da ima radni nalog firme?
Ulazak će biti dozvoljen samo zaposlenima koji će biti podeljeni u dve grupe: one koji imaju personalizovane Busplus kartice za zaposlene, sa uplaćenom dopunom za tekući mesec, kao i one druge koji mogu da kupe jednodnevnu, trodnevnu ili petodnevnu kartu.
Dakle, da razjasnimo ono što je mučilo mnoge Beograđane: zaposleni će moći da se voze gradskim prevozom i ako nemaju personalizovanu Busplus kartu (koja trenutno može da se izvadi samo preko firme). Međutim, u tom slučaju moraće da imaju radni nalog svoje firme, i to ne jedan za mesec dana, nego novi za svaki dan!

Alo.rs
Do posla i nazad za 290 dinara
E sad, dolazimo i do cena karata sa kojima mnogi Beograđani nisu upoznati. Cena jednodnevne karte, koliko bi radnik trebalo da izdvoji da ode na posao i vrati se je - 250 dinara. Za tri dana ona iznosi 700 dinara, a za pet dana 1.000 dinara.
– Dopuna mesečne karte kao i kupovina jednodnevne, trodnevne i petodnevne karte biće omogućena na kioscima širom Beograda, na oko 2.000 prodajnih mesta – dodao je Vasiljević.

Komentari (8)
goca
03.05.2020 18:15
KAKO UPLATITI KARTICU KAD VEĆINA KIOSKA I MENJAČNICA NE MOGU DA IZVRŠE UPLATU JER SU ISKLJUČENI SA BUSPLUS MREŽE?
Coja
03.05.2020 21:15
Koliko se naplacuje pesacenje do radnog mesta? Sto evra mesecno?
Radmila
04.05.2020 13:42
@Coja - U pravu ste..Do mog kraja nije bilo ni jedne linije.Morala sam ići 6 stanica pešaka do prvog autobusa.Radni nalog i bus plus povlasticu sam imala.Niko ne spominje o tom povratu novca.Znaci za 6 stanica pesaka i 6 autobusom do posla.Strasno?
Nina
03.05.2020 22:19
A kako ce deca na treninge? Nemate prava to da trazite jer se ukida vanredno stanje
dejan d
04.05.2020 11:12
"..Međutim, u tom slučaju moraće da imaju radni nalog svoje firme, i to ne jedan za mesec dana, nego novi za svaki dan! " - Ovo je besmislica koja će prilično iskomplikovati rad u firmama (naročito državnim organima). Vrlo je zametan posao pisati, štampati i overavati naloge za nekoliko desetina ili možda par stotina zaposlenih svaki dan. - S obzirom da javni prevoz trebao da krene 8.5. a punim kapacitetom od 15.5. bolje je rešenje da firme daju naloge od 8.5. do 31.5.
Mima
05.05.2020 16:18
A da se malo vi koji donosite ovakve odluke vozite na posao i sa posla.....imam dopunjenu kartu sa 500 din i sta sad da je bacim i vadjenje te karte je kostalo 250 din LOPOVI
Milos
05.05.2020 16:48
Jos jedan bivsi policajac kroji kapu i zivot postenog stanovnstva. Bravo jovice!
Talija
05.05.2020 22:54
Kako doci do radnog naloga ako ne mogu uci u autobus?Kako kupovati karte a nisam dobila platu ni za mart?Ne interesuje to ni firmu ni drzavu jer se oni vozikaju sa sluzbenim kolima.Ako se ne pojavim na poslu sledi otkaz...