Mobilna sestra!
alo.rs
Mobilna sestra
Mobilna sestra, Foto: Promo

Dobitnica nagrade Business Women Award za 2020. godinu, vlasnica ambulante za kućnu zdravstevnu negu i uspešna preduzetnica Žaklina Nedeljković otkriva kako je napravila prepoznatljiv brend u domenu zdravlja.

Nakon dugogodišnjeg iskustva u državnom i privatnom zdravstvenom sektoru, Žaklina Nedeljković pokrenula je vlastiti biznis Mobilna sestra – negu u kućnim uslovima i obavljanje medicinsko-tehničkih radnji za ljude kojima je to nepohodno, od rođenja pa sve do duboke starosti.

„Važna je brza reakcija. Mobilna sestra, u tom smislu, asocira ljude na zdravstvenu negu koja može biti pružena čim pre“, kaže Žaklina.

Potreba se javila u trenutku kada se našla na mestu pacijenta. Polomila je prst na nozi, zbog čega je dva meseca boravila kod kuće, oporavljajući se. „Shvatila sam koliko je ograničavajuće kada zavisite od pomoći komšija ili rodbine“. Prema našem zakonu, medicinska sestra ima pravo da otvori svoju ambulantu. „Rešila sam da prvo nađem prostor za ambulantu, pa da potom krenem u realizaciju same ideje koja se odnosi na pomoć ljudima“.

Na tom putu bilo je važno lično usavršavanje. „Zanatlijama, što medicinske sestre u biti i jesu, potrebno je iskustvo i obrazovanje iz vođenja biznisa“, tvrdi. Diplomirala je menadžment u zdravstvu i neposredno nakon toga, zajednica je počela da prepoznaje njene usluge i znanje. Dobila je nagradu Cvet uspeha za Ženu zmaja, što je, kako kaže, bila odskočna daska da se za Mobilnu sestru sazna na više nivoa.

Danas ne samo da se za njenu ambulantu zna, ne samo da je pomogla brojnim klijentima i pacijentima, nego je svojim primerom motivisala druge dame iz Srbije i regiona da razmišljaju o preduzetništvu. „Rad u preduzetništvu podrazumeva kompletno davanje, ne možete ga ograničiti na radno vreme od devet do pet, to je važno imati u vidu“, jasna je ona.

Kampanja „Žene, ne gubite vreme“ sprovodi se u okviru Programa podrške razvoju i promociji ženskog inovacionog preduzetništva pokrenutog od strane Kabineta ministra za inovacije i tehnološki razvoj. Glavni cilj kampanje je promocija ove i sličnih preduzetničkih ideja srpskih preduzetnica, ali i ohrabrivanje i podrška ženama u realizaciji njihovih inovativnih poslovnih planova.

PROČITAJTE JOŠ: