Televizor
Alo.rs
Televizor

Alo.rs

Televizor, Foto: Alo.rs

U Srbiji je izgleda sve moguće, pa i to da ti servis za popravku kome si prethodno s punim poverenjem dao svoj televizor vrate potpuno drugi uređaj. To se nedavno desilo čitateljki „Alo!“ Ljiljani Trajković iz Beograda, koja sada može samo da sedi i čupa kosu zbog agonije kroz koju prolazi - jer serviser ne priznaje svoju grešku.

Pročitajte još:

 

Ljiljana duže od deset dana vodi bitku sa servisom za popravku električnih uređaja. Ona je poznati servis iz Beograda pozvala čim joj se pojavila bela fleka na ekranu televizora. Našla ga je na internetu, a odlučila je da okrene broj baš tog servisa jer joj je, kako navodi, delovao najozbiljnije. Sigurnost joj je ulivalo i to što ima više poslovnica. Međutim, sada joj je jasno da se žestoko prevarila u svojoj proceni.

Televizor

Alo.rs

Televizor, Foto: Alo.rs

- Nakon mog poziva brzo su došli po televizor koji imam nešto duže od četiri godine. Na reversu koji su mi ostavili napisali su samo marku uređaja, ali ne i oznaku. Nakon tri dana vratili su TV uređaj sa popravke i platila sam im 7.300 dinara, koliko su tražili. Međutim, u brzini odmah nisam ni primetila da televizor nije moj. Taj uređaj koji su mi doneli je iste marke i mera kao i moj, ali s različitim postoljem, ekranom i poleđinom. To sam shvatila tek pošto su otišli - navodi Ljiljana.

Televizor

Alo.rs

Televizor, Foto: Alo.rs

Ona ističe da bezobrazluku tu nije bio kraj. Ne samo da su joj vratili tuđi televizor već on čak nije bio ni ispravan.

- Da ti neko donese tuđi televizor i još da je pokvaren, pa to nema ni u najluđim snovima. Ne razumem, šta su mislili, da će neko nasesti ili, još gore, ćutati na njihovu podvalu?! E pa neće - kaže za „Alo!“ Ljiljana Trajković.

Televizor

Alo.rs

Televizor, Foto: Alo.rs

I nije ćutala! Odmah ih je pozvala saopštavajući im da je došlo do zamene i da zahteva da joj vrate njen televizor. Nakon toga usledio je hladan tuš.

Pročitate i ovo:

 

- Umesto da se izvini, radnik servisa mi je rekao da je takva greška nemoguća i da jedino mogu da mi poprave taj televizor koji su mi doneli. Došli su ponovo kod mene, uzeli televizor i potom mi vratili istu tu starudiju. Onda su me terali više od 45 minuta da potpišem neku priznanicu da sam primila uređaj, što sam ja izričito odbijala. Dok sam se raspravljala sa radnicima, u jednom trenutku me je pozvao i gazda servisa, koji je bio veoma besan i ubeđivao me da je u pitanju moj televizor. Na kraju su momci iz servisa otišli iz mog stana, a da nisu ostavili nikakav papir, ni garanciju za televizor koji zapravo uopšte i nije moj. U međuvremenu, raspitala sam se o servisu i saznala da se, između ostalog, bave i prodajom polovnih uređaja - kaže Trajkovićeva.

Ljiljana savetuje građanima da dobro otvore oči i da zovu samo proverene servisere i majstore kako ne bi prolazili agoniju kao ona.

Nismo pogrešili

„Alo!“ je kontaktirao sa servisom kome se naša čitateljka obratila za uslugu, ali tamo negiraju svoju grešku.

- Imamo sve papire i slike koji dokazuju koji je tačno televizor gospođa predala na popravku. Nemoguće da je došlo do zamene jer je model koji smo dobili od Trjakovićeve vrlo redak, možda ga u Beogradu poseduje samo deset ljudi. Za više od 20 godina, koliko popravljamo televizore, ovako nešto se nikada nije dogodilo. Ako i dalje bude insistirala da je greška naša, spremni smo da idemo i na sud - rekli su nam iz servisa.

 

Papović: Verujte samo ovlašćenim serviserima

Goran Papović, predsednik Nacionlane organizacje potrošača Srbije, kaže za „Alo!“ da potrošači moraju da vode računa koga zovu za popravku uređaja.

- To što internet prezentacija ili letak odaje utisak da je servis ozbiljan ne znači da je to u praksi zaista tako. Većina onih koji se reklamiraju nisu ovlašćeni servisi. Zato bi najbolje bilo da građani zovu proverene majstore, koji daju garanciju na svoj rad. Postoji spisak ovlašćenih servisa na našem sajtu. Pozivamo sve oštećene da nam se jave. U slučaju povrede prava potrošača pokrenućemo sudski postupak – navodi Papović.

Komentari (1)

Slavisa

13.04.2019 18:46

A zašto ne napišete koji servis je u pitanju? Za takve stvari treba svi da znaju. Ako već objavljujete nešto onda objavite sve do kraja