"Lidl" se oglasio povodom sporne kampanje koja je izazvala lavinu komentara u Srbiji!

Alo.rs/J.Š. | vesti 2018-10-07 17:23:15 2018-10-07 17:23:15

Bura u javnosti!

Promo

PROČITAJTE JOŠ:

 

- Ideja naše kampanje nema za cilj da bilo koga omalovažava, već da promoviše ono po čemu je Lidl prepoznat u svetu, a to je najbolji odnos cene i kvaliteta - naveo je Lidl i najavio da će uskoro emitovati nastavak reklame.

Koordinaciono telo za rodnu ravnopravnost kritikovalo je kompaniju Lidl zbog reklame u kojoj, kako je navedeno "ženu prikazuju kao nisku cenu, a muškarca kao visok kvalitet", ocenivši da to "ne nosi dobru poruku građanima i posebno građankama Srbije".

 

Kompanija Lidl navela je da povezivanje bilo kog od likova u reklami sa samo jednim atributom nije bila njena namera i da je ideja za tu kampanju potekla iz gramatike srpskog jezika u kojem je reč kvalitet muškog roda, a reč cena ženskog.

- Izuzetno nam je drago što je kompanija Lidl došla na naše tržište, što će uposliti veliki broj naših mladih ljudi, ali moramo da primetimo da marketinška kampanja u kojoj ženu prikazuju kao nisku cenu, a muškarca kao visok kvalitet ne nosi dobru poruku građanima i posebno građankama Srbije - kritika je koja je upućena nemačkoj kompaniji.

 

 

 

Expand player
Pogledajte više