Rubin
Sa nastupa u Šangaju

 

Rubin

Sa nastupa u Šangaju

Rubin , Foto: Sa nastupa u Šangaju

Posle veoma zapaženog nastupa na “ProWein” - najvećem sajmu vina u Šangaju, u Aziji, ali i vodećih pozicioniranja u Dizeldorfu, brendovi kruševačkog “Rubina” zasijaće i u Ningbou, u Kini. U ovom gradu, od 8.do 12.juna, održava se Međunarodni sajam kineske robe široke potrošnje, a sve s ciljem unapređenja saradnje Kine i zemalja Centralne i Istoične Evrope.

Pored vise od 500 izlagača, srpski “Rubin”, pokazaće se neprikosnovenim i najprodavanijim vinjakom, ali i cvrenim vinima – Vranac, Cabernet Savignon, Amante (Carmen), Prokupac… Premijerno će se posetiocima i firmama – ozbiljnim kupcima, predstaviti i Merlot, vino sa pečatom, koje će, sasvim sigurno, posle domaćeg, osvojiti I kinesko tržište.

- Sve je vise zemalja zainteresovanih da se na njihovom tržištu nađu “Rubinova” pica i mi, kao moderna firma, koja teži da bude lider ne samo u zemlji i regionu, nego i sire, spremno koristimo svaku šansu da izvoz bude veći – kaže Danijela Jovanović, direktor kruševačkog “Rubina”. – Kina je prepoznala kvalitet srpskih brendova, koji nam otvaraju vrata zemalja širom sveta, od Amerike do Australije. “Rubin” ponosno nosi epitet najvećeg proizvođača alkoholnih pica u Srbiji i regionu, ali, kao i svaka firma sa vizijom, idemo korak dalje, s ciljem da se pozicioniramo u vrhu vinske karte sveta.

Mada je „Rubin“ već prisutan na kineskom tržištu, navike ove mnogoljudne zemlje, treba stalno upoznavati, pa i prilagođavati im se, smatraju upućeni. Jer, jednom osvojeno kinesko tržište, dalje se samo širi i osvaja. Neophodno je zadovoljiti istančen ukus potrošača, koji se oslanjaju na dokazano visok kvalitet Rubinovih brendova. Time se, postojeći izvoz povećava, a saradnja unapređuje i širi