Amnesti Internacional
Profimedia
Amnesti Internacional

Profimedia

Amnesti Internacional, Foto: Profimedia

U izveštaju se ocenjuje da u Srbiji procesuiranje ratnih zločina tokom oružanih sukoba 1990-ih i dalje tapka u mestu, a da izbeglice i migranti blokirani u Srbiji na putu za EU nisu imali pristup odgovarajućoj zaštiti i osnovnim uslugama.

U delu izveštaja za 2016/2017. koji se odnosi na Srbiju navodi se da provladini mediji u Srbiji nastavljaju da ocrnjuju nezavisne novinare i aktiviste za ljudska prava, kao i kancelariju ombudsmana.

Nezavisna novinarska udruženja registrovala su desetine incidenata u kojima su meta bili novinari, uključujući fizičke napade i pretnji smrću, ukazuje se u izveštaju.

Kada je reč o sprovođenju suđenja za ratne zločine i zločine protiv čovečnosti navodi se da su ona i dalje u blokadi dok je mesto glavnog tužioca za ratne zločine ostalo upražnjeno cele prošle godine.

Takođe se navodi da je više od 200 porodica izbačeno iz stanova u centru Beograda od početka radova 2015. za pripremu terena za izgradnju Beograda na vodi a da je u aprilu 30 maskiranih ljudi noću izbacivalo ljude i nasilno uništilo zgrade.

Ombudsman i grupe aktivista osudili su ta dela, i održano je više protesta pozivajući gradske i državne vlasti da nađu odgovorne za to.

Izvestioci UN su ukazali na lošu situaciju posebno za Rome koji žive u divljim naseljima bez pristupa osnovmim uslugama, ukazuje se u izveštaju.

 

Kada je reč o izbeglicama i migrantima navodi se da odbijanje srpskih vlasti da u "jednom datom trenutku" smesti više od 6.000 ljudi u pokretu imalo za posledicu da su hiljade njih ostali u neformalnim smeštajima u očajnim uslovima na granicama kod Mađarske, u napuštenim zgradama i parkovima u Beogradu i na drugim lokacijama u zemlji.

Navodi se da Srbija nije pružila pristup fer i individualizovanom procesu dobijanja azila za veliki broj registrovanih tražilaca azila, uključujući i procedure određivanja statusa izbeglice.

Uloženo je više od 12.000 zahteva za azil između januara i kraja godine u Srbiji, a doneto je samo oko 74 odluka do kraja oktobra. Od tog broja 40 aplikacija je odbijeno.

Srpske vlasti nisu obezbedile odgovarajuće obučeno civilno osoblje na granici sa Makedonijom i Bugarskom, gde su uspostavljene međunarodne patrole granične policije. Zbog toga nije sistematski obezbeđeno da osobe koje žele da traže azil mogu da ga zatraže na granici, što je obaveza po srpskom i međunarodnom zakonu.

Kako se navodi, srpske vlasti podržale su suspenziju sporazuma o readmisiji sa mađarskim vlastima, ali uprkos tome hiljade ljudi je vraćeno i ostali su blokirani u Srbiji bez pravnog statusa i pristupa osnovnim uslugama.

Neki od nominalno otvorenih prihvatnih centara ograničili su slobodno kretanje tražiocima azila i u nekima su ljudi bili arbitrarno pritvoreni.

Kada je reč o Kosovu navodi se da je napredak dijaloga sa Beogradom pod pokroviteljstvom EU ostao ograničen.

Savetodavno telo za ljudska prava (HRAP) Unmika izdalo je u junu vrlo kritičan izveštaj, osuđujući UN misiju da nije uspela da osigura da se odgovara za kršenja ljudskih prava pod mandatom tog tela.

Navodi se da su zajednice Roma, Aškalija i Egipćana i dalje bile podvrgnuti institucionalnoj diskriminaciji, posebno kada je reč o pristupu stanovanju i zapošlavanju. Te zajednice nastavljaju da žive u prenatrpanim uslovima u neformalnim naseljima bez odgovarajućeg pristupa vodi i drugim uslugama.

Kada je reč o ratnim zločinima Euleks je najavio da će predati slučajeve kosovskim vlastima iako je Evropska komisija ocenila da je kosovsko pravosuđe "sporo" i "podložno političkim uticajem".

Kancelarija specijalnog tužioca na Kosovu je i dalje bez dovoljno osoblja i ima teškoća da regrutuje odgovarajuće obučene i iskusne tužioce koji bi istraživali zločine po međunarodnom zakonu.

Navodi se da je otvoren specijali sud za procesuiranje bivših članova Oslobodilačke vojske Kosova, sa izmeštenim sedištem u Hagu, ali da još nisu izdate prve optužnice.

Komentari (311)

Bg

22.02.2017 12:27

Da li neko pita kako je Srbima u Srbiji? Gde su te pare EU date vladi Srbije? I zato SAŠA JANKOVIC ZA PREDSEDNIKA SRBIJE.

viktoar

22.02.2017 12:28

Moraju opravdati svoje postojanje,nista vise.

milica

22.02.2017 12:28

Humanost i otmenost na delu!

Maja

22.02.2017 12:28

Suđenje zločincima bivših članova Oslobodilačke vojske Kosova još uvek EU ne rešava i to je veoma zabrinjavajuće s tim da se EU zalaže za vladavinu prava i slobode a ona ih sama krši.

Radovan

22.02.2017 12:29

Zluradi uvek zameraju. Ne treba na njih obracati paznju.

Jo

22.02.2017 12:29

Sve konstruktivne kritike treba prihvatiti i unaprediti se. Uvek ce biti prostora da drustvo radi na sebi.

damir

22.02.2017 12:30

AI nema šta drugo da kritikuje, već kritikuje nešto što je potpuno u redu i nema mesta kritici

Antika

22.02.2017 12:30

sve je ovo politizovano...

Danilo

22.02.2017 12:31

Koga briga sta oni misle

nevena

22.02.2017 12:31

Te zamerke treba gledati kao konstruktivne kritike!

MIRIJEVO

22.02.2017 12:32

Tačno tako i zato SAŠA JANKOVIC za PREDSEDNIKA. Jedini kandidat koji je stručan i stabilan i može da upravlja Srbijom je SAŠA JANKOVIC. NAPRED SAŠA pomogni gladnom narodu.

franja

22.02.2017 12:32

AI izmišlja teme za kritiku, odnos prema migrantima je mnogo bolji nego u mnogim zemljama EU

Marija

22.02.2017 12:33

Srbiji zamerati nešto za migrate, pa strašno

Kosta

22.02.2017 12:33

Evidentni su pomaci i u resavanju ovih situacija. Premijer je vec nesto i najavio, ali je tuzilastvo na ozbiljnom ispitu.

mrki

22.02.2017 12:33

Srbija se ponasa na pravi nacin i postuje zakon

maksa

22.02.2017 12:33

NAjbolji moguci smestaj su imali u Srbiji dok su ih drugi odbacivali

Ivana

22.02.2017 12:34

Hrvatska je uvek ispoljavala diskriminaciju prema Srbiji. Ima li zastite ljudskih prava za Srbe?

gojko

22.02.2017 12:34

Mnogo ga tupe!! A sto se tice migranata niko ih nije ljubaznije docekao od Srba!!

max

22.02.2017 12:34

U migrantskoj krizi Srbija je iskazala veliku humanost.

Romanija

22.02.2017 12:35

O čemu ova gospoda govori. Pa Srbija je jedina država u svetu koja je svoje državno , vojno i političko rukovodstvo isporučila u Hag. Svi oni koji su počinili neki zločin u toku ovih sukoba su procesuirani , dok države u okruženju to nisu uradile.

penelopa

22.02.2017 12:36

Mogu samo da kritikuju.

Loki

22.02.2017 12:37

Radite vi gospodo na utvrdjivanju krivice albanskih terorista. To je mnogo bitnije za ljude. Manite se beograda na vodi. On ce upotpuniti nasu prestonicu da sija!

Mare

22.02.2017 12:37

Mogli bismo i neke pohvale da dobijemo!

BIBI

22.02.2017 12:38

Nemaju pravo jer Srbija vodi računa o svakome ko dođe u Srbiju a pogotovo migrantima !

darko

22.02.2017 12:38

srbija je postupila peavilno

Oskar

22.02.2017 12:39

Mislim da zamerke nisu na mestu jer je Srbija danas zemlja u kojoj se zakoni poštuju.

Sonja

22.02.2017 12:39

Kada neko hoće da te kudi, on to i radi. Mi znamo pravu istinu, u tome je čitava poenta. Ja našima ne zameram ama baš ništa.

Branko

22.02.2017 12:39

Migranti su vise nego dobro zbrinuti u nasoj siromasnoj zemlji.

boki

22.02.2017 12:39

Nek pogledaju ameriku ,šta je tamo sa pravima.Srbija poštuje sve norme i polako još diže kvalitet pažnje na prava građana.

nina

22.02.2017 12:40

Beograd na vodi je odlican projekat koji ce nam ekonomski mnogo znaciti.

Toma

22.02.2017 12:40

Sve ovo nije istina, migranti u našoj zemlji imaju najbolje uslove na balkanskoj ruti, a Beograd na vodi je najbolji projekat u Evropi.

ivan

22.02.2017 12:40

Mislim da su ove kritike zanemarljive u odnosu na ono sto Srbija cini.

simce

22.02.2017 12:40

mislim da su izbeglice bile mnogo bolje tretirane dok su prolazile Srbijom nego sto su ih docekali Madjarska i Hrvatska na primer

kol

22.02.2017 12:40

Svi gledaju da nadju neku manu i da kritikuju a ne da pohvale nešto što je dobro uradjeno.

Rada

22.02.2017 12:41

Uvek je tu neko da nesto zameri..

Milan

22.02.2017 12:41

Sto se tice migranata, dali smo sve od sebe a nismo morali. Mogli smo da im zabranimo prolaz kroz Srbiju.

Sneza

22.02.2017 12:42

Bitno je da mi ulazemo sav svoj trud i rad u ocuvanje i napredak nase zemlje

Goran

22.02.2017 12:42

Srbija se prema migrantima ophodi na najbolji mogući način.

Gorana

22.02.2017 12:43

Srbija se na svim poljima jako dobro pokazala, i ostvarila rezultat. Sto se tice izbeglica, mislim da smo bili i vise nego humani, i da se ophodimo na najbolji moguci nacin.

gasokova

22.02.2017 12:43

totalan apsurd

sunce

22.02.2017 12:43

Nasa zemlja se maksimalno potrudila da zbrine veli broj izbeglica koji je nagrnuo kod nas.

Danijel

22.02.2017 12:43

Migranti jedino u Srbiji su imali koliko toliko uslova, druge EU zemlje su postavile ogradu oko njih, tukli ih, vracali ih nazad u Srbiju.

Marija

22.02.2017 12:44

BG na vodi je najaci projekat. To smeta Amerikancima jer nemaju udeo u profit!!

Mik

22.02.2017 12:44

Prava sramota sto nas kritikuju, mi se maksimalnoi zalazemo zasvacija prava. Mislim da trebaju mnogo vise kritike da upute na druge adrese.

Ika

22.02.2017 12:45

Vidim da spominju Kosovo, porucila bih samo jedno, Kosovo je Srbija, bilo i ostalo.

Goca

22.02.2017 12:45

Koliko god da Srbija uradi dobrog, zamerki će uvek biti. Ništa neobično.

Kosta

22.02.2017 12:45

Ne razumem cemu ove kritike? Srbija se maksimalno trudi da poboljsa uslove zivota i polozaj manjina. Neko treba i to da uzme u obzir a ne samo da nas kritikuju. Stvarno preteruju. Strasno.

ivo

22.02.2017 12:45

Srbija je jedina koja je vodila racuna o migrantima i koja je vodila brigu o njima. Srbija je jedna dobra i kvalitetna zemlja.

ayi

22.02.2017 12:46

Dajte neku pohvalu

Ljubicanstvena93

22.02.2017 12:46

Opozicija izmišlja.

tvigi

22.02.2017 12:47

Polovina od toga nije tacna ,a izmedju ostalog ima mnogo dobrih stvari koje su uradjene a koje niste pomenuli .

Nikola90

22.02.2017 12:47

Pročitao sam prvu rečenicu i dalje nisam mogao "U izveštaju se ocenjuje da u Srbiji procesuiranje ratnih zločina tokom oružanih sukoba 1990-ih i dalje tapka u mestu". Samo jedno pitanje imama za čelnike ove organizacije: NA KOLIKO SU GODINA SRBI OSUDJENI U HAGU, A NA KOLIKO GODINA SU OSUDJENI DRUGI UČESNICI U RATU? Pametnom je dosta.

Pedja

22.02.2017 12:47

Nema nama ko šta da zameri. Mnogima treba da budemo primer kako se vodi jedna odgovorna politika.

Dusan

22.02.2017 12:48

Većina od navedenih stvari se rešavaju i prilagođavaju situaciji.

orao

22.02.2017 12:48

Migranti su kod nas bolje prosli nego u neke zemlje koje su clanice EU.

Miljana

22.02.2017 12:48

Hrvatska da prestane da diskriminise Srbe.

anamarija

22.02.2017 12:48

Srbija vredno i uporno radi na resenju problema sa migrantima, jer zna koliko je to vazno za njen napredak ka EU.

jagoda

22.02.2017 12:49

Srbija naporno radi,a upotno je kritikuju.

drahoš

22.02.2017 12:49

Non stop smo izloženi pritisku.

Igor

22.02.2017 12:49

Vi mozete samo da kritikujete

Vila

22.02.2017 12:49

Drzava Srbija nece postati parking za izbeglice. Problem sa izbeglicama napravile su najmocnije drzave na svetu i cenu za njegovo resavanje oni i moraju da plate.

jeca

22.02.2017 12:49

Beograd na vodi ce biti ponos nase zemlje.

bora

22.02.2017 12:49

Nadam se da ce svi ovi problemi da se rese u sto kraceem roku.

LIki

22.02.2017 12:49

Polako ali sigurno Srbija će sve rešiti imati pohvale, jer nam sadasnja vlast to obećava, a oni kad nešto obećaju to i ispune.

petar

22.02.2017 12:50

Nema sta tu da zameraju.

ledeni100

22.02.2017 12:50

E zbog ovakvih laži Srbija da prekine pregovore sa EU i da izdajnike Srbije koji su poslali ovaj izveštaj proteraju iz Srbije, a svi znamo ko je to. Koliko je kažnjenih Srba samo u hagu, a i ovde u Srbiji, a koliko ostalih hrvata, muslimana.

Jana

22.02.2017 12:50

Od svih zemalja, Srbija se najbolje ponela prema migrantima.

Mihajlo

22.02.2017 12:50

Migrantska kriza je sve iznenadila, postupili smo maksimalno odgovorno.

Milan

22.02.2017 12:51

Jos jedna organizacija koja dobija sredstva iz budzeta i u svojim izvestajima moze napisati sta zeli.

mira

22.02.2017 12:51

Većina kritika nije na mestu, a pogotovo ona u vezi sa izbeglicama, tu treba pohvalu da dobijemo.

Dragana

22.02.2017 12:51

Mislim da ovo nije bas tacno,migranti su u Srbiji jako dobro i primljeni i smesteni,sem sporadicnih slucajeva koji su sami izabrali nesto drugo

Vrscanka

22.02.2017 12:52

Sto se izbeglica tice i Evropa nam priznaje da se najbolje brinemo o njima.

Pinki

22.02.2017 12:52

Oni mogu da napisu sve i svasta.

ema

22.02.2017 12:52

Izgleda da je ova organizacija pomešala Srbiju sa nekom zemljom iz regiona!

loki

22.02.2017 12:53

Nije samo Srbija imala ratne zočince. Šta je sa ostalim državama?

Jelica

22.02.2017 12:53

Ne slazem se sa ovim kritikama, Vlada Srbije cini sve napore da pomogne gradjanima i to se jasno vidi.

Masa

22.02.2017 12:54

Srbiji niko nista ne moze da zameri, ona je pokazala svoju ljudskost.

Jelena

22.02.2017 12:54

Glupe li kritike.... Srbija ide napred, polako ali sigurno

Miloš

22.02.2017 12:56

AI nije u potpunsti i objektivno obavešten što se tiče migranata, ako im je u Srbiji loše neka ih onda oni prime po svojim matičnim državama.

aleksa

22.02.2017 12:56

Vidi se da u opste nemaju pojam sta se desava u Srbiji.

Goran

22.02.2017 12:57

Čudna li je ova organizacija AI. Vidi problem u Srbiji, a ne vidi problem kod članica EU. Primiti izbeglice i brinuti o njima je gore nego ih blokirati i ne dati im da nastave dalje.

mali cime

22.02.2017 12:57

ovo stvarno nema smisla ,srbija je kriva za polozaj migranata i sto su oni ostali ovde a ne zemlje eu koje ne zele da ih prime ,ne bi me cudilo da nas uskoro okrive i za rat u siriji i iraku.

Kristina

22.02.2017 12:57

Izvestaje kojekakvih Agencija, navodno za zastitu ljudskih prava, ne treba uzimati za ozbiljno. Prvo sto se one ne bore za ono za sta se predstavljaju, a drugo jasno je da su dobro placeni da iznose ovakve "zamerke".

Stefan

22.02.2017 12:57

Po pitanju migrantske krize Srbija se pokazala u najboljem svetlu.

mirko

22.02.2017 12:58

Šta sad im smeta Beograd na vodi?

Sandi

22.02.2017 12:58

A zasto su skoro po pravilu borci za ljudska prava indoktrinisani, nametnutog (citaj finansiranog) misljenja i lajavih jezika??

Srecko

22.02.2017 12:58

A kako nisu rekli za Prištinu kako krši ljudska prava , i šta je bilo sa trgovinom organima.

mara

22.02.2017 12:59

Bespotrebne kritike koje nisu istinite.

Petar

22.02.2017 12:59

Malo pohvala a puno kritika, to lići na AI.

Irena

22.02.2017 13:00

Mnogo je toga još uvek nerešeno i problematično ali ipak se vidi značajan napre4dak od kako je na vlasti Vučić

Kosta

22.02.2017 13:00

Srbija ne krsi ljudska prava.

Marijana P.

22.02.2017 13:01

Za razliku od drugih drzava u regionu na putu kroz nasu zemlju migranti su itekako dobro zbrinuti.

aaca

22.02.2017 13:01

Srbija je uvek bila na meti kritika.

djuka

22.02.2017 13:02

Samo kad oni znaju šta treba u Srbiji neka dođu malo u Srbiju pa da vide šta treba a šta ne, a ne d aiz kancelarija svojih oni znaju šta treba a šta ne!

Lina

22.02.2017 13:02

Bitno je da se u Srbiji stvari menjaju na bolje i da Srbija ide dobrim putem,putem mira,stabilnosti i ekonomskog razvoja! Ne moze se sve preko noci promeniti!

rada

22.02.2017 13:03

Nismo ni ocekivali pohvale, koliko god se mi trudili oni ce naci zamerku.

milan

22.02.2017 13:03

Nije tacno, da su dosli, uverili bi se u suprotno.

Kaleee

22.02.2017 13:03

Dosta bre toga da 90tih samo Srbi krivi za sve.

dragan

22.02.2017 13:04

Ma sve te organizacije su placene od strane zapada...

Rajko

22.02.2017 13:05

Ne zameraju ništa od projekta na vodi i u vezi njega, nego je trula opozicija progurala neko svoje viđenje te situacije, a svagde u svetu ruše bespravne objekte, iseljeni su redovno i višestruko obeštećeni.Nigde u Evropi nemate više medija koji otvoreno napadaju vladu i za najuspešnije projekte i izmišljaju afere,za izbeglice, ako im nije dobro neka ih preuzme EU, recimo Mađarska,Hrvatska, Slovačka itd.

Daca

22.02.2017 13:05

Srbija je pomogla migrantima koliko je mogla.

Jovan

22.02.2017 13:05

Ovakvu ocenu Srbija moze da dobije samo od nekog kome ne odgovara to sto Srbija radi sve u skladu sa zakonom i sto je Srbija mnogo napredovala od dolaska SNS-a na vlast. Srbija vise nije korupirana zemlja a neko ko je satavljao izvestaj i ocrnio Srbiju ocigledno jeste prihvatio mito.

ana

22.02.2017 13:05

Sigurni smo da ce doci sve na svoje mesto!

Mia

22.02.2017 13:06

Treba nama organizaciju za zastitu od tih inostranih kao zastitnika za ljudska prava.

Lazar

22.02.2017 13:06

Nema sta ko da nam zamera

Aleksa

22.02.2017 13:06

Ovo je jedna velika neistina...

kale

22.02.2017 13:07

jedino su kod nas i imali zastitu...toliko o Evropi

Dare

22.02.2017 13:09

Te kritike su neosnovane.

Gaga

22.02.2017 13:10

Na osnovu pročitanog izveštaja AI stičem utisak da oni i Janković imaju istog nalogodavca i finansijera, Sorošev fond.

SiniMaja

22.02.2017 13:11

Sigurna sam da ce se sve ispitati i da ukoliko je doslo do prekrsaja zakona, da ce sud reagovati i kazniti sprovodjenjem adekvatnih mera.

Rus

22.02.2017 13:11

Resavamo jedno po jedno i ovakvi izvestaji ce biti povoljniji po nasu drzavu kako vreme bude odmicalo.

Miki

22.02.2017 13:12

Nemaju oni sta nama da zamere! Napravljen je projekat "Beograd na vodi",radi se na tome i to dobro... Tako da nema sta sto se tice toga. A sto se tice migranata... Tako je po celom svetu sad!

BOSILJKA

22.02.2017 13:13

Kaada neko želi da zameri on uvek može naći nešto što se njemu ne dopada i da zameri .

jaca

22.02.2017 13:14

a kod njih je sve savrseno,al malo sutra!

Ivica

22.02.2017 13:14

Nas samo za nesto optuzuju, dokle vise?

NINA

22.02.2017 13:14

Srbija uspesno radi na svojim problemima

Mika

22.02.2017 13:48

@NINA - Srbija se trudi da resi svoje probleme i za sada to odlicno radi.

Mladja

22.02.2017 13:15

Mogu samo da nam zameraju.

Stanovnik

22.02.2017 13:15

Ocigledno su podatke ovoj organizaciji dostavljali neki iz opozicije koji ne znam zasto, ali zele da ocrne zemlju u kojoj i sami zive. Toliko negativnosti, a ako je neko nesto ucinio za migrante to smo sigurno mi, jer to i sami migranti govore i hvale nas odnos prema njima.

Dana

22.02.2017 13:17

Sve zamerke su bez osnova, ali ovo za migrante zvuci kao vic.Pa zar ih je iko bolje docekao od Srbije?

Tara

22.02.2017 13:19

Ma daaajte molim vas.

LALE555

22.02.2017 13:20

Ma migrante treba skloniti iz drzave, donose samo probleme..

ana

22.02.2017 13:22

Sramota je izjava AI da izbeglice i migranti blokirani u Srbiji na putu za EU nisu imali pristup odgovarajućoj zaštiti i osnovnim uslugama.Pa sve smo dali od sebe. EU je ta koja je zatajila a ne mi

Katastrofa

22.02.2017 13:24

A govore li o odgovornosti muslimana i hrvata za ratne zločine tokom 90-tih, govore li o Kosovu?

Saki

22.02.2017 13:25

Opozicija stalno nešto smišlja.

Rale

22.02.2017 13:25

Nema puno prostora za zamerke, jer Srbija je na dobrom putu i u progresu... Zepidlake ce uvek naci povod za kritike...

Petar

22.02.2017 13:25

O cemu to AL prica, ako izbeglice i manjine u Srbiji nisu imali pohvalsecene statutse, koje i dalje uzivaju, ko je imao? Gde su oni to videli, ko im je to preneo?

dragana 1987

22.02.2017 13:26

uvek neka zamerka , sta god radili

Lara

22.02.2017 13:26

Ovakvi fabrikovani izvestaji imaju za cilj samo jedno , da uspore evropski put Srbije.

Zomb

22.02.2017 13:26

PA vise imaju ti migranti zastitu nego radjani srbije.. kako ih nije sramota da lupetaju.

AnaCicov

22.02.2017 13:27

Smatram da uprkos kritikama Srbija napreduje odlicno.

milan

22.02.2017 13:28

Sto se tice migranata tu smo se pokazali kao najbolji u regionu.

Mare

22.02.2017 13:29

A ono sto je dobro ne pohvaljuju

Hana

22.02.2017 13:31

A gde su to prava migranata veca u Evropi,nego kod nas?

Ivan

22.02.2017 13:31

Kakvi li su tek ovi izvestaji za druge drzave u vezi migranata, kada su za Srbiju ovakvi ?

marko

22.02.2017 13:31

Ma ovo su pisali ovi iz opozicije.Gospodo,kod nas migranti imaju ljudske uslove koje im niko u evropi nije dao kao mi i nasa vlada na celu sa premijerom Vucicem.Ne mogu da verujem sta ljudi pricaju majke mi.Podrska Vucicu i SNS

siki

22.02.2017 13:32

Sbija uspešno rešava svoje nedaće.

kole

22.02.2017 13:32

Sta da radimo,borimo se da idemo napred...

Relja

22.02.2017 13:34

Kako god istrpeti kritike i ici dalje.

nina

22.02.2017 13:34

A sta kod njih je sve savrseno? Malo sutra.

Lola

22.02.2017 13:34

Samo nam zameraju dok mi resavamo probleme..

simon

22.02.2017 13:34

Jedino smo mi dobrio prema migranbtima ako je neko nesto ucinio za migrante to smo sigurno mi, jer to i sami migranti govore i hvale nas odnos prema njima.

GROF

22.02.2017 13:35

Treba pomoći i biti human prema svima!

Verica

22.02.2017 13:39

Jos jedna ocena proamerickih agencija i organizacija, pa nismo nista drugaciji izvestaj ni ocekivali.

Petar

22.02.2017 13:39

Srbija uvek na meti kritika, dok se na nepostovanje ostalih okrece glava. Dokle?

Dusan_Jovanovic

22.02.2017 13:41

Traze dlaku u jajetu da nas optuze uvek.

Milan

22.02.2017 13:41

Nas bi samo da optuzuju za nesto.

Max

22.02.2017 13:42

Srbija nije clanica EU, a svi migranti zele u EU. Ko je onda tu kriv? Grcka? Budemo iskreni i reci u cemu je problem, a ne kriviti nekoga ko nije kriv, a migranti nemaju problema sa Srbijom ili Srbima, vec sa drugim zemljama koji ne zele da ih prime vec ih izbacuju iz vozila kao vrece.

zarkoc

22.02.2017 13:42

Ovo nisu tacni podaci kao da su ih patkarosi pisali.

Mića

22.02.2017 13:42

Oni nama stalno nešto zameraju, bolje neka odu na Kosovo.

Bole

22.02.2017 13:42

E VIŠE JE DOSTA OVE PROPAGANDE. NEVLADINE ORGANIZACIJE SE KAO BORE ZA LJUDSKA PRAVA , A PUNE SVOJE DŽEPOVE. I NE GLADAJU PRAVO STANJE, NEGO SLUŠAJU ŠTA IM KLJUCA OPOZICIJA.

Nikola

22.02.2017 13:43

Beograd na vodi ce se odraditi,a i problem migranata ce biti resen

Aca

22.02.2017 13:45

Samo mogu da nam zameraju. Bravo Srbijo.

Milan

22.02.2017 13:45

Ne slazem se bas u potpunosti jer se veliki napori ulazu bas u ove stvari koje su spomenute. Pa zasto traze da Srbija bude parkiraliste za migrante. Zasto to ne bude neko drugi?

sara

22.02.2017 13:45

Beograd na vodi to je ok a migranti i nisu baš ok treba ih isterati iz države.

Vrelo

22.02.2017 13:47

Ovakve kritike nisu na mestu i pogrešne su jer Srbija mnogo toga čini da ispravi sve loše stvari iz prošlosti.

MAKILE

22.02.2017 13:47

Srbija radi na sebi,ispravljamo greske iz proslosti,stvaramo ugled koji smo izgubili,a deo za migrante stvarno nije tacan.

sinisa jezdic

22.02.2017 13:48

Kod njih je sve bajno, dokle vise optuzivanje!?

Deki

22.02.2017 13:48

Srbija je časno i pošteno i pomogla je migrantima kada ih niko nije hteo i dobili su krajnje prihvatljive uslove što nisu dobili nigde u okruženju tako da Srbija je jedna časna i poštena zemlja a ko želi da priča tako bezveze pričaće ali vam priča ne pije vodu ....

mara

22.02.2017 13:48

koliko se god trudili uvek ima nesto da se zameri.sta da se radi.

Ana

22.02.2017 13:50

Ma more skinite nam se vise s grbace.

Nikola

22.02.2017 13:51

Napredujemo, nema sta.

Kristina

22.02.2017 13:53

Mene samo interesuje ko je davao ove podatke? Posto sadasnja vlast nije.

aleksandra60

22.02.2017 13:55

Ova agencija ocigledno radi za Sasu Jankovica ,jer samo on i opozicija mogu da zamere nesto nasoj Vladi ,ako im je toliko stalo za izbeglice neka im otvore put da dodju u Ameriku i neka ih lepo smeste tamo ,a mogao je i Sutanovac da ih primi na onaj pasnjak sto ima .

ana

22.02.2017 13:55

Srbija uspesno resava svoje probleme ali uostalom ni kod njih nije sve savrseno.

milica

22.02.2017 13:57

kake zamerke pa srbija im jedina pruža koliku toliku pomoć

Biljana

22.02.2017 13:57

Sto zamerki, a ni jedna pohvala, koliko stvari smo uradili bolje nego zemljeu okruzenju.

misa

22.02.2017 14:02

Dokle ce da nas kritikuju?

poaro

22.02.2017 14:02

samo bih pitao ove kriticare da li pogledaju ponekad u svoje dvoriste...imalo bi tu kritika na pretek...

Goca

22.02.2017 14:06

Mora da im je Jankovic podneo taj izvestaj, kako bi naneo stetu Srbiji i njenoj vladi.

Minka

22.02.2017 14:06

Ne znam za druge ali meni su skoro sve nevladine organizacije toliko mucne za gledanje i slusanje, toliko su napadni, agresivni i netolerantni prema drugima koji ne zastupaju njihove stavove i ne odobravaju njihov rad. Toliko o njima i toleranciji koju promovisu, izgleda samo na recima, na delu nekako skoro uvek zakazu.

Zeljko

22.02.2017 14:07

Srbija radi na sebi,ispravljamo greske iz proslosti,stvaramo ugled koji smo izgubili,a migranti su primljeni u Srbiji bolje nego bilo gde,lako je stajati sa strane i kritikovati,tesko je uraditi pravu stvar!

Sandra

22.02.2017 14:12

Ako neko pruza podrsku i pomaze koliko je u mogucnosti onda je to Srbija.

Najbolja

22.02.2017 14:12

Nemam reči, prosto neverovatno da je Srbija toliko toga učinila za migrante čak i više nego mnoge zemlje u okruženju pa čak i Evropske unije a da se tamo neka organizacija za zaštitu ljudskih prava oglasila i kritikuje Srbiju...apsurd totalni!

gaga

22.02.2017 14:13

Kada će se više staviti tačka za jedan neverovatno bolan period srpske istorije.

masa

22.02.2017 14:13

Srbija resava svoje probleme a i oni bi mogli da se ugledaju na nas!

stefan

22.02.2017 14:17

srbija postuje ljudska prava i sve narode , cak vise od pojedinih clanica eu

jelena

22.02.2017 14:25

@stefan - Ako mislis na neke nase komsije mi mozemo da im budemo primer bili oni u EU ili ne.

Marko

22.02.2017 14:22

Ne mogu se svi ciljevi odjednom ostvariti

aleksej

22.02.2017 14:23

Ako je neko pružio pomoć i podršku migrantima u prethodnom periodu, to je svakako bila Srbija.

Ivka

22.02.2017 14:24

Srbija je dosta uradila za migrante i stvarno je ovaj ivestaj bezveze. Svako pomaze onoliko koliko moze da pomogne.

Dragan

22.02.2017 14:24

Moze AI da zameara do sutra, srpski narod nece njihove kandidate

Lazar

22.02.2017 14:25

Vidi se da je ovu kritiku pisao neko ko ne voli Srbiju!

Lane

22.02.2017 14:26

Srbija neprestano radi na resavanju problema oko migranata,a to je pokazala i u vidu mnogih pomoci izbeglicama.

Cile

22.02.2017 14:26

Srbija je ispoštovala sve dogovore. Sad što se tiče migranata, oni su ti koji ne žele u centre, nego traže šansu da pređu ilegalno granicu.

nine

22.02.2017 14:27

Agencija za ljudska prava neka prvo savetuje one koji su podigli zidove a ne nas.

Rada

22.02.2017 14:28

Po ovome smo mi najgori na svetu!!!

Merima

22.02.2017 14:29

Srbija je jedna od retkih država gde su migranti dočekani i zbrinuti na najbolji način čak mnogo bolje od država članica EU.

Lord

22.02.2017 14:29

Da li ovi likovi ikad kritikuje USA koji je potamanio milione ljudi sirom sveta ili je to njima dozvoljeno.

Lara

22.02.2017 14:29

Beograd šta god da uradi uvek ispada kriv za sve.

Danijela

22.02.2017 14:29

Srbija je skoro svima trn u oku, pa pokusavaju na bilo koji nacin da nam napakoste.

igor

22.02.2017 14:29

Srbiju su zadesile poplave ne tako davno i hrabro se borila da reši problem svojih građana i da pruži pomoć najugroženijima a pored toga je dala izbeglicama i migrantima koliko je mogla a da je mogla finansijski pomogla bi i mnogo više nego što su ostale mnogo imućnije zemlje uradile

Miki

22.02.2017 14:31

Mislim da smo mi dobri mnogo prema migrantima!

Ivan

22.02.2017 14:32

U Srbiji se ljudska prava poštuju itekako, i to se može videti na svakom koraku. Dosadilo je narodu više da sluša kako je uvek Srbija ''kriva za sve''.

Srba

22.02.2017 14:33

Pa kada je sporo kosovsko pravosuđe trebate ga pritegnuti da radi kakotreba, a ne kako im se ćefne.

pavle

22.02.2017 14:33

Srbija postuje ljudska prava i sve narode, a dokaz je samo koliko je ucinila vise od ostalih zemalja u regionu migrantima.

Ret

22.02.2017 14:34

Uvek nesto nece da valja ma sta god dobro uradili naci ce se nasto...

Davor

22.02.2017 14:36

Pa da im nije neko skrenuo pažnju na to ne bi ni primetili. Smejurija.

Ivan

22.02.2017 14:36

Ova organizacija je mozda malo preterala. Sa mnogo toga se ne bih slozio.

Deki

22.02.2017 14:38

Neka brane ljudksa prava na sistemu Ramusa Haradinaja, neka se manu cistog Beograda!

aleksa

22.02.2017 14:44

Stanje u Srbiji je mnogo bolje nego sto su ini pokazali.

sanja

22.02.2017 14:44

Kada vas neko pominje znaci da ste bitni.

Kaja

22.02.2017 14:46

Srbija je dobar domacin,pokazala se prema migrantima.

vb

22.02.2017 14:47

Ovakva primedbe su neosnovane.

milanj781

22.02.2017 14:48

Samo polako,ne moze sve od jednom. Ali sa Aleksadrom Vucicem se sve moze ostvariti

mika

22.02.2017 14:49

Srbija sta je mogao sve je pruzio migrantima.

DusanRadovic9

22.02.2017 14:50

Vlada Srbije je uradila vise za migrante vise nego li bilo koja druga zemlja u evropi!

Majoranka

22.02.2017 14:50

Sigurno ce naci uvek nesto da nam zamere.

Zoran

22.02.2017 14:52

Kome jos smeta beograd na vodi??

tara

22.02.2017 14:53

Srbija se trudi da svaki problem resi.

BeliOrao

22.02.2017 14:54

Kritike im nisu na mestu.

Pjer

22.02.2017 14:55

Najlakše je napadati Srbiju,koja se potrudila i preko svojih mogućnosti ,gnusnim lažima ,koji nemaju veze sa argumentima !!!

Patrik

22.02.2017 14:57

E kad bi svi bili kao Srbija zbog toga nas i mrze.

deki

22.02.2017 15:00

Primer kako jedna drzava treba da se ponasa prema emigrantima je Srbija.Zemlja koja nije clanica EU je pokazala gostoprimstvom kako se opohodi prema nesrecnim ljudima

Mare

22.02.2017 15:01

Po ovome ispade da mi ni sami sebi nismo dobri.

vojvođanin

22.02.2017 15:01

Eto gospodi iz AI svi migranti iz Srbije, pa neka oni brinu o njima bolje!

sasa

22.02.2017 15:02

Bas me briga sta nam ova agencija zamera, Srbija je odlicno odreagovala oko migrantske krize i pokazala maksimalnu ljudskost.

ivanjan

22.02.2017 15:07

Neverovatno koliko je Srbija učinila za migrante čak i više nego mnoge zemlje u okruženju a sad tamo neka organizacija za zaštitu ljudskih prava oglasila i kritikuje Srbiju

aleksa

22.02.2017 15:08

Migranti su imali najbolje uslove...

Daca

22.02.2017 15:08

Srbija je uvek rešavala sve svoje probleme .

Laki

22.02.2017 15:09

Srbija postuje ljudska prava i sve manjine

obrad

22.02.2017 15:12

Mislim da smo se veoma dobro snasli sa migrantskom krizom, bez ikakve pomoci Eu mi smo primili, lecili i nahranili stotine hiljada ljudi koji beze od rata i bede,

rade

22.02.2017 15:15

Srbija je zemlja u kojoj su svi narodi dobrodosli,neki treba da se uglaedaju na nasu zemlju.

Radovan

22.02.2017 15:18

Migranti nigde nemaju bolji smestaj od Srbije.

Marko

22.02.2017 15:20

Zameranja su neopravdana, Srbija je migrante zbrinula na korektan nacin a projekat Beograd na vodi moze samo da doprinese prosperitetu drzave.

Branko

22.02.2017 15:21

Zamerate nam za migrante. Pa uzmite ih vi pa ih ugostite kao vi mislite da valja. Sta ste im vi dali, zabranu prolaza i zicane zidove.

strumfeta

22.02.2017 15:22

Srbija se dobro drzi. Ovo su samo zamerke. Sve se moze popraviti

Nada

22.02.2017 15:26

Nezadovoljnih ce uvek biti,ali Beograd na Vodi je najznacajniji projekat koji je Srbija izgradila u prethodnom periodu!

Sandra

22.02.2017 15:29

Srbija se trudi da da svoj maksimum-uvek ce biti onih koji su nezadovoljni!

Dragan

22.02.2017 15:32

Svi tuze i krive srbiju a dal su se oni zapitali kako srbi u drugim zemljama zivi?

milana

22.02.2017 15:38

Pa svi bi da kritikuju,a niko nece da pomaze kad treba.

Marica

22.02.2017 15:39

Srbija se humano i zastitnicki odnosila prema migrantima za razliku od mnogih zemalja.To treba da je za pohvalu a ne za kritiku .

Dr Iva Ivci

22.02.2017 15:40

Srbija daje svoj maksimum, sta je dato to ce i ispuniti!

Filip

22.02.2017 15:43

Pa i da smo ih smestili u Hajat opet bi našli neku manu.Što onda ne pljuju Amerikance što su napali Siriju i ostale zemlje jer da ih nisu napali onda ne bi bilo izbeglica.

Sara

22.02.2017 15:43

Beograd ce postati prava metropola.

Ivan

22.02.2017 15:44

Ove kritike AI su neutemeljene

Janko

22.02.2017 15:46

Ne mogu uvek svi biti zadovoljni sto je normalno. Srbija je pomogla i pomaze migrantima koliko moze!

aleksandar5214

22.02.2017 15:48

Neka vode racuna o albancima sa dugim cevima.

Lena

22.02.2017 15:48

Srbija cini sve sto moze kako bi se problem migrantske krize resio u sto kracem vremenskom roku!

Karamela

22.02.2017 15:49

Srbija je pokazala i humanost volju za svakom sardnjom tako da ove zamerke nisu realne

Mile

22.02.2017 15:49

Ako neko ispunjava prava drugih to je onda Srbija! Sto se ne posveti paznja zivotu Srba i njihov status u drugim zemljama?

pesicvr6

22.02.2017 15:57

SITUACIJA U SRBIJI SE U SVIM POLJIMA MENJA NA BOLJE I TONIKO NE MOZE DA OSPORI.

Dax

22.02.2017 15:59

U odnosu prema migrantima nasa drzava je pokazala humanost kojom se malo koja drzava zahvacena migrantskom krizom moze pohvaliti i mozemo biti ponosni na to.

nude

22.02.2017 16:00

Uvek ima razlicitih misljenja i ne mogu uvek svi biti zadovoljni sto je normalno. Srbija je pomogla i pomaze migrantima koliko moze a i preko nasih mogucnosti

Lidija

22.02.2017 16:03

Srbija se trudi maksimalno da ispuni sve svoje obaveze u datim okolnostima.

Fica

22.02.2017 16:06

Srbija je pokazala humanost na delu

Sanja

22.02.2017 16:09

Srbija je pokazala humanost prema migrantima i zelju da se njihova situacija resi.

milki

22.02.2017 16:09

AI je oduvek bila pro Srpski orjentisana,tako da svi mogu da se ugledaju na nas.

Ina

22.02.2017 16:11

Zamerke nisu realne. Mi smo svakoga pomogli.

Nikola

22.02.2017 16:14

U vezi migranata Srbija sazlužuje samo pohvale a ne bilo kakve kritike.

Roots

22.02.2017 17:11

@Nikola - Jedina drzava koja nije gradila zidove i koja je na najbolji moguci nacin prihvatala migrante je Srbija.Mogu da lupetaju sta im je volja,ali ovo je istina.

fića

22.02.2017 16:16

Humanost prema migrantima je na visokm nivou ,neka pogledaju malo ostale zemlje kako se ponašaju prema migrantima.

Dimitrije

22.02.2017 16:17

Ne znam sta zameraju verovatno po njima izbeglice treba da tece policija pa da bude ok.

sasa

22.02.2017 16:18

To su ciste gluposti.

Vanja

22.02.2017 16:19

Jedino je Srbija docekala migrante kao nikom, za to zasluzujemo velike pohvale jer ih samo mi nismo gledali kao smetalo vec razumeli njihovu muku.

cegevarakovacica

22.02.2017 16:24

Srbija zasluzuje samo reci hvale u vezi migranata. Nasa drzava pokazala je humanost i zelju da se taj problem resi.

bubamarica

22.02.2017 16:26

Mi smo migrantima izasli u susrte koliko smo mogli,neka pogledaju malo drugde kako oni to rade

Vlada

22.02.2017 16:29

Kako da smeste migrante kada oni ne zele. Njima je u ocima samo da se domognu zapada.

drale

22.02.2017 16:30

Navikli smo na pritiske spolja.

Senad

22.02.2017 16:35

Ovi nemaju veze sa realnošću... užas!

OGAC

22.02.2017 16:36

Dzaba njima od njihovog izvestaja ! Kakva je to organizacija koja ne moze da vidi koliko je Srbija izasla migrantima u susret !?

goci

22.02.2017 16:36

Mnogo vise ima povala nego zamerki.

Kata

22.02.2017 16:38

Srbija je jedna od retkih zemalja koja je pokazala ogromnu dozu humanosti i saosecajnosti prema migrantima.

Laki

22.02.2017 16:40

Srbija zasluzuje se pohvale sto se tice migrantske krize.

stojko

22.02.2017 16:41

Шта напричаше ови...

Mila

22.02.2017 16:51

Srbija je zaista pokazala humanost. Te zamerke nisu osnovane.

Zana

22.02.2017 16:53

Kritike su uvek postoje.

Sara

22.02.2017 16:53

Mislim da su zamerke malo preuveličane i čak nerealne.

Raki

22.02.2017 16:56

Nije moguce sve probleme resiti preko noci, ali je evidentno da na osnovu pokazatelja MMF-a, Srbija ide pravim putem.

Sava

22.02.2017 16:57

Misljenja sam da ove kritike nisu na mestu.

Petar

22.02.2017 17:07

Tako je stitimo ljude.

Mija

22.02.2017 17:08

Ima li nesto za pohvalu pored tih kritika?

Aca

22.02.2017 17:09

Uvek ce oni nesto zamerati

Ostoja

22.02.2017 17:09

Uvek će biti različitih mišljenja. Ne mogu svi biti zadovoljni što je i normalno. Srbija se trudi da u datim okolnostima ispuni sve svoje obaveze na najbolji mogući način!

caki

22.02.2017 17:27

Svi migranti su zbrinuti i imaju sve što im je potrebno.Mnoge članice EU im nisu pružile ono što je Srbija

Marko

22.02.2017 17:29

Mislim da nema osnova za negativne komentare vezane za migrante u Srbiji

Bibi

22.02.2017 17:32

Srbija je uvek pokazivala svoju humanost. Primer migranata je samo jedan u nizu.

lana

22.02.2017 17:42

Ako su nama zamerili za migrante, sta su rekli clanicama EU za njihovo ponasanje prema izbeglicama? Srbija trpi teret problema koji nije njen i nije ucestvovala u stvaranju istog.

nenad

22.02.2017 17:43

izvestaj nije ni malo objektivan kao da su pogresno informisani

Nedeljko

22.02.2017 17:44

Ove zamerke su obicna laz.

zoran

22.02.2017 17:45

Ta agencija pise sve same gluposti i neistine.

marko

22.02.2017 17:50

Srbija je humana i brine o njima.

mala

22.02.2017 17:53

Srbija je uvek bila zemlja koja je pogala svima pa je tako pomogla i migrantima.

ale

22.02.2017 17:56

Ako je neko bio korektan i gostoprimljiv prema migrantima,onda je to Srbija.

kontesanera

22.02.2017 17:57

Nije tačno da se Srbija nije pobrinula za smeštaj migranata.

surda

22.02.2017 18:24

Srbija je za razliku od vecine drzava EU humano postupila sa migrantima. i to ne moze niko da ospori...

Viki

22.02.2017 18:25

Što se tiče migranata mišljenja sam da nemamo razloga za kririke.

Roberto86

22.02.2017 18:34

Polako bice sve reseno polako nije lako mnogo toga ima da se uradi ispravi to sto predhodna vlast je pokvarila.

Aleksandra

22.02.2017 18:40

Ciji su ovi pa nas toliko kritikuju?Neka vide kako se Madjarska ponasa prema izbegicama,da li tako treba?

tanja

22.02.2017 18:42

Neverovatno šta nam sve zameraju...Migranti su bukvalno zarobljeni kod nas...I imali su vise nego dobar pristup...

Jelena

22.02.2017 18:47

Migranti su kod nas imali najbolje uslove.

zdravko

22.02.2017 18:53

Sto se tice ovih izjava mozda neko nije zadovoljan ali su sigurno dobri za Srbiju.

Luka

22.02.2017 18:57

Opet nam stranci nesto zameraju. Ne znam samo ko ih je ista pitao.

Jovanka

22.02.2017 19:02

Mogu samo da nas kritikuju i da nam zameraju, iako su svesni i sami da to nije realno, jer se Srbija mnogo popravila u poslednje vreme!

PrakticnaZena

22.02.2017 19:04

Ako migranti nisu imali uslove sve u Srbiji onda nije niko.

Aleksandra

22.02.2017 19:05

Srbija je pokazala humanost i pružila ruku migrantima, dok su ih drugi ograđivali bodljikavom žicom kako ne bi ušli kod njih, neki su ih čak i deportovali!

Marko

22.02.2017 19:05

Mi ne valjamo neka gledaju malo druge.

miljan

22.02.2017 19:10

Srbija je uvek tu da nekom pomogne, a najvecu podrsku je pruzila upravo migrantima tako da te kritike su neosnovane!

pele

22.02.2017 19:12

Šta reći za druge države, A što setiče Srbije jedina nije progonila migrante granice su bile otvorene iako je pre njih imala 300000 izbeglica.

Marko

22.02.2017 19:15

Amnesti internešenal i njihov izvestaj nije realan i sami znamo da je Srbija dala skoro sve po pitanji izbeglica i ratnih zlocina 90 god.

milos

22.02.2017 19:18

Za razliku od drugih i to mnogo jacih zemalja nasa mala Srbija se uvek trudi da pomogne migrantima i da resi njihov problem tako da to niko ne moze da nam ospori.

Kaja

22.02.2017 19:22

Srbija je oduvek bila veliki domacin i pomagala je prijateljima.

bojana

22.02.2017 19:28

Uopste zamerke nisu realne, ne slazem se sa njima.

Sale

22.02.2017 19:38

Ovo nam konstatno rade, jednim izveštajem pokušavaju da neutrališu sve što je urađeno pozitivno.

Bili

22.02.2017 19:39

Beograd na vodi je najvazniji projekat u Srbiji u poslednjoj deceniji.

jole

22.02.2017 19:46

Sve je to laž i podmetanje Zapada , svi znamo da su Amnesti internešenal samo jedna od Soroševih i CIA nacističkihborganjizacija koje pokušavaju kroz neke kvazi NVO da kontrolišu svet po svojim standardima koji su nacistički..

Boban

22.02.2017 19:59

Mesto što samo kritikuje ova organizacija bi mogla da nečemu i doprinese.

grom

22.02.2017 20:01

Mislim da smo se jako dobro i odgovorni pokazali u situaciji sa migrantima, mi smo zemlja humanista, druga stvar, Bgd na vodi, sjajan projekat, ideja,nove mogucnosti za nove radnike, nova radna mesta, turisticki bogatiji Beograd, sve ideje su na mestu

aca faca

22.02.2017 20:15

Ko je davao saopštenje iz AI se bavio neproverenim i polutačnim informacijama.

opozicija

22.02.2017 23:22

kao da citam americki izvestaj sta im smeta u Srbiji i to ztrba ocrniti,ko je prolazio centrom beograda tacnije na autobuskoj stanici svedok je kako se migranti klanjaju u parku i niko im ne smeta a kamoli dira,ovo kazem cisto da vas pitam da li mozete da zamislite da se neko javno moli u cetru recimo islamabada ili ankare....e to je demokratija i ljudskost....nismo mi toliko losi kao sto nas teraju da mislimo :)

stranac

23.02.2017 16:51

definitivno prestacu da citam alo jer postoji mogucnost da se ispovracam po mom laptopu i nepotrebno unistim skupu stvar.muka mi je od ovih botova,tog taloga drustva koje ovde dozivljava ekstaze pisuci hvalospeve velikom vodji i vrhovnom lazovu,tom iskompleksiranom egomanijaku koji mora da srusi pola beograda da bi nadmasio most na adi i pupinov most.i da znate,AI je mozda sorosov i mozda je pristrasan ali tamo ljudi rade za debele plate da ocrne druge a vi ste prodali sebe i srbe za sendvice.