"Infostan" gluv na pozive

J. N. | vesti 2017-04-20 16:27:18 2017-04-20 16:27:18

Pet telefona zvoni, a niko slušalicu da podigne - tako stoje stvari u JKP “Infostan tehnologije“ kada pokušate da uložite reklamaciju ili samo želite da se informišete.

Infostan logo

Niko vam se živi neće javiti iz njihovog Kontakt centra, u šta se i uverila redakcija “Alo!“, nakon žalbi naših čitalaca. Miroslav O. koji nam se obratio putem imejla šokiran je, kako kaže, bahatošću službenika u javnim preduzećima koji ne mogu da se udostoje i jave se na jedan od pet brojeva priloženih na računu.

- Verovatno imaju jednog zaposlenog koji igra igrice ili im oprema nije u funkciji. Pokušao sam da ih kontaktiram u vezi reklamacije na pet telefona i ni na jedan se niko ne javlja. Pokušao sam i da im pošaljem imejl na adresu koju su takođe naveli, ali se ista vratila sa obrazloženjem da je inboks prebunkiran. Ja sada treba da odvojim najmanje tri sata da bih otišao do “Infostana” i čekao red za potrebnu informaciju ili da bi uložio žalbu. Da ne pominjem da to moram da uradim u toku radnog vremena. Ko će da nadoknadi izgubljene sate koje poslodavac neće da plati kad većina takvih stvari može da se reši telefonski za par minuta - požalio nam se Miroslav. Tragom njegovog pisma mi smo juče u više navrata tokom radnog vremena pokušavali da dobijemo nekog na brojeve kontakt centra “Infostana” ali se na njih uporno niko nije javljao.

Podsetimo, brojevi telefona Kontakt centra “Infostana” su: 395-4427, 395-4430, 395-4414, 395-4420 i 395-4423. Nadamo se da ćete vi imati više sreće od nas ako ih budete zvali.

 

Expand player
Pogledajte više