Prodavnica
Alo!/Dejan Briza

 

Prodavnica

Alo!/Dejan Briza

Prodavnica, Foto: Alo!/Dejan Briza

Potrošači sve češće ne mogu da ostvare prava prilikom reklamacije na obuću, ali se na našem tržištu poslednjih godina prodaje obuća sve lošijeg kvaliteta. Pitanje koje se postavlja jeste šta građani da rade u situaciji kada im trgovac odbije reklamaciju iako su sigurni da su u pravu, jer su im cipele, na primer, pukle samo nekoliko meseci od kupovine?

Pročitajte još:

Prodavnica, plaćanje

Tanjug/ Sava Radovanović

Prodavnica, Foto: Tanjug/ Sava Radovanović

Nigde se u zakonu ne navodi obaveza trgovca da ima ugovor sa nekom od ovih kuća, pogotovo što su i njihove odluke na sudu podložne obaranju. Prvi korak nakon odbijanja reklamacije jeste da se uloži prigovor na reklamaciju. Trgovac nije u obavezi da opet prihvati prigovor, ali većina trgovaca ne pravi problem da se uloži žalba i izvrši ponovno veštačenje.

Preporučujemo još:

Ukoliko nakon toga građanin ponovo ne uspe da pozitivno reši reklamaciju, može da uradi veštačenje o vom trošku u nekoj akreditovanoj kući za veštačenje i na taj način dokaže da je obuća nekvalitetna.