Akciji dobrovoljnog davanja krvi u „Alo media sistemu“
Alo!/ Nenad Vujanović
Akciji dobrovoljnog davanja krvi u „Alo media sistemu“

Alo!/ Nenad Vujanović

Akciji dobrovoljnog davanja krvi u „Alo media sistemu“ , Foto: Alo!/ Nenad Vujanović

Akcija je sprovedena u saradnji sa Institutom za transfuziju krvi Srbije, a pozivu da daju krv odazvali su se novinari, urednici, zaposleni u marketingu, advertajzingu, računovodstvu, ali i rukovodstvo kompanije. 

Akciji dobrovoljnog davanja krvi u „Alo media sistemu“

Alo!/ Nenad Vujanović

Dragan Lazić, direktor „Alo media sistema“ , Foto: Alo!/ Nenad Vujanović

Prema rečima Dragana Lazića, direktora „Alo media sistema“, ovo je prva u nizu akcija koje će naša kompanija organizovati. 

- Kao društvenoodgovorna kompanija, rešili smo da ne čekamo da se situacija sa nedovoljnim zalihama krvi reši sama, već će više od 20 naših zaposlenih dobrovoljno dati krv. Neki su dugogodišnji davaoci, nekima je prvi put, ali ono što nas povezuje je želja da pomognemo i možda spasemo nečiji život - rekao je Lazić.

Sa njim se složio i Andrija Jorgić, direktor kompanije „Borba“, inače dugogodišnji davalac.

Akciji dobrovoljnog davanja krvi u „Alo media sistemu“

Alo!/ Nenad Vujanović

Andrija Jorgić, direktor kompanije „Borba“ , Foto: Alo!/ Nenad Vujanović

- „Borba“ je redovan učesnik u ovakvim akcijama, a nadam se da ja kao direktor na ovaj način podstičem i sve zaposlene na davalaštvo.

Osećaj da znate da ste dali deo sebe kako biste nekome pomogli je neprocenjiv - ispričao je Jorgić.

Akciji dobrovoljnog davanja krvi u „Alo media sistemu“

Alo!/ Nenad Vujanović

Nina Aralica, direktorka portala „alo.rs“, Foto: Alo!/ Nenad Vujanović

Nina Aralica, direktorka portala „alo.rs“, učešćem u akciji želela je da svojim primerom podstakne svoje zaposlene da budu humani. 

- Dajemo krv da bismo nekome spasli život i to bi za svako ljudsko biće trebalo da bude imperativ u životu. Volela bih da svojim primerom pokažem kako kolegama, tako i čitaocima da svako od nas treba da pođe od sebe i da ćemo tako uspeti da doprinesemo životu u boljem, humanijem svetu - rekla je Nina Aralica.

Akciji dobrovoljnog davanja krvi u „Alo media sistemu“

Alo!/ Nenad Vujanović

Andrija Jorgić i Milo Todorović , Foto: Alo!/ Nenad Vujanović

Među davaocima je bio i Miloš Todorović, koji redovno daje krv već 13 godina. 

- Za mene je ovo nešto što se podrazumeva. Na svakih nekoliko meseci ili odem u Institut ili se priključim nekoj ovakvoj akciji. Recept za dobru krv je redovno davanje, ali i zdrav život, a najveći benefit je dobar osećaj kada znate da ste nekome pomogli - kaže Miloš.


Zašto je važno dati krv?

Celu akciju dobrovoljnog davanja krvi u našoj kompaniji ispratila je dr Slavica Jovanović, lekar Instituta za transfuziju krvi Srbije. Osim brige da se svaki davalac dobro oseća i bude potpuno spreman za ovaj čin, ona nam je i objasnila kako je davanje krvi korisno i za primaoca i za davaoca.

- Osim toga što se nijedna operacija ne može obaviti bez zaliha krvi, pa oni koji krv daju direktno spasavaju nečiji život i imaju brojne benefite. Dobar osećaj je samo jedan od njih, a tu je i obnavljanje krvi, koje nas doslovno podmlađuje - rekla je dr Slavica Jovanović za naš list.

Institut dolazi na adresu

Akciji dobrovoljnog davanja krvi u „Alo media sistemu“

Alo!/ Nenad Vujanović

Gordana Antuljeskov, PR Instituta Foto: Alo!/ Nenad Vujanović

Zbog epidemiološke situacije, brojne akcije Instituta za transfuziju krvi tokom prethodnih meseci su otkazane. Upravo zato, ta ustanova je pokrenula kampanju tokom koje je pozvala sve medijske kuće u našoj zemlji da pozovu svoje zaposlene da daju krv. 

- Za sve kompanije koje imaju 20 ili više zainteresovanih za davanje krvi, mi dolazimo u njihove prostorije, tako da zaposleni ne moraju da dolaze u prostorije Instituta. Na taj način želeli smo da olakšamo ljudima taj proces, jer svaka jedinica krvi nam mnogo znači - rekla je za naš list Gordana Antuljeskov, PR Instituta.