Potrošačka korpa
Foto: Promo/foto promo

Za kupovinu 30 osnovnih proizvoda, među kojima su mlečni proizvodi, brašno, pile, domaća kafa, razne vrste voća i povrća, u Lidlu je potrebno 10.816,71 dinara. Za istu količinu i vrstu artikala u Ideji je potrebno izdvojiti 5,92 odsto više tj. 11.458,03 dinara, dok će u Maksiju biti potrebno čak 9,94 procenata više, odnosno 11.891,96 dinara. Poređenje je izvršeno tako što je gramaža proizvoda kod svih trgovaca svedena na istu meru (kilogram i litar). 

Ova razlika mogla bi biti i veća, ukoliko u obzir uzmemo da su u trenutku upoređivanja cena bile aktuelne akcijske ponude u Idea i Maksi prodavnicama, dok su sve cene u Lidlu za posmatrane proizvode bile redovne, odnosno nisu bile snižene. Čak i u takvoj konstalaciji, artikli poput jaja, maslaca, čajne kobasice, pilećih viršla, smrznutog graška, kečapa i majoneza, dosta su jeftiniji u Lidlu u odnosu na pomenutu konkurenciju. 

Potrošačka korpa

foto promo

 

Novogodišnji praznici su period velike potrošnje i svaka ušteda znači puno za kućni budžet. Od prvog dana poslovanja, Lidl vodi računa o kućnom budžetu potrošača, pa tako nudi asortiman sa najboljim odnosom cene i kvaliteta, da kada se pogleda potrošačka korpa sa proizvodima uporednog kvaliteta, korpa kupljena u Lidlu, bude sigurno nejjeftinija. To praktično znači da se Lidl u svakoj situaciji trudi da cene prilagodi tako da uvek bude najpovoljnije mesto za kupovinu, bez obzira na spoljne faktore. 

 

PROČITAJTE KLIKOM OVDE NAJVAŽNIJE AKTUELNE VESTI

Komentari (0)

Loading