NAVALA NA POSLOVNI PROSTOR U BEOGRADU Povratak u kancelarije posle korone izrodio novi biznis, evo o čemu se radi
Foto: Alo!

Cene na tržištu su nikad veće, naše firme se vraćaju u kancelarije, a tu je i veliki broj ruskih firmi koje se otvaraju.

Navala na sve vrste prostora dovela je do situacije da se kvalitetni oglasi odmah razgrabe a ono što preostane često traži velika ulaganja u adaptaciju. Koliki je zapravo problem pokazuju i načini na koje se poslodavci dovijaju da pronađu odgovarajuće kancelarije.

Poslednjih nekoliko godina najpopularniji je coworking, rad više firmi u okviru zajedničkog poslovnog prostora. Coworking pruža manjim firmama mogućnost da relativno lako otkažu svoje kancelarije ili da se premeste u drugu, ukoliko se ukaže potreba. Kapaciteti su im obično popunjeni pa budite spremni da sačekate i nekoliko meseci.

Ipak, i ovaj model ima svoje mane. Coworking kancelarije se nalaze na samo nekoliko lokacija u gradu i sam radni prostor je oskudno opremljen, dok je prostor van vaše kancelarije reprezentativan, ali i zajednički, pa morate da ga delite. Ako želite da nešto dodate prostoru, to će biti vaš trošak. Postoji i opasnost od dosta skrivenih troškova poput korišćenja konferencijske sale, dok ćete negde morati da doplatite i ako želite da koristite štampač ili popijete kafu sa automata.

 

 

Foto: Alo!

 

 

Nedavno sam otkazao svoju coworking kancelariju na Novom Beogradu. Dosadilo mi je da u špicu putujem sat vremena do posla. Ovaj put stvarno želim da sredim prostor po svojoj meri. Imam otkazni rok 2 meseca, a moram da pregledam dosta oglasa i da nađem majstore, rekao nam je Nenad Jovanović, vlasnik IT firme koja broji 10 zaposlenih.

Povratak u ofis izrodio nove biznise

Juriš nazad u kancelarije ubrzao je dolazak koncepta vođene kancelarije u Srbiju. Kao odgovor na povećanu tražnju sve češće se nude opcije da poslodavac napravi faktički svoj prostor po sistemu "ključ u ruke".

Ovaj koncept je odavno poznat u Evropi, pa je logično da je stigao i u Srbiju, gde je u toku veliki porast preduzetništva i malih i srednjih firmi.

- Vođena kancelarija je usluga nalaženja poslovnog prostora, po vašoj meri, a po sistemu ,,ključ u ruke". U sklopu usluge, dobijate kompletan projekat enterijera koji možete personalizovati. Takođe, ovaj pružalac usluga preuzima na sebe kompletnu organizaciju opremanja i finansiranje. Na vama je samo da se uselite - objašnjava Miloš Lazarević, osnivač kompanije koja pruža usluge vođenog poslovnog prostora.

Za ovakve ugovore najčešće se odlučuju mala i srednja preduzeća ali i tu postoje pravila koja treba imati u vidu.

Ako želite da postanete korisnici ove nove usluge i ostvarite pogodnosti koje nudi, ipak budite spremni na ugovor od minimum 2 godine, ali i da platite nešto više u odnosu na opciju zajedničkog rada.

 

Komentari (0)

Loading