RAČUNI ZA VODU PREKO 30.000 Građani se masovno žale, šta je uzrok
Foto: Shutterstock/Foto: Shutterstock

 

 

Mnogi Subotičani se žale zbog visokih iznosa na računima za vodu.

Mnogi nezadovoljni potrošači zbog toga su podneli reklamaciju na šalteru JKP "Vodovod i kanalizacija".

Veliki broj građana stajao je u utorak pre podne ispred šaltera za reklamacije gradskog vodovodnog preduzeća, prenosi portal Grad Subotica.

Zoltan Višnjei iz Bačkih Vinograda takođe će uložiti žalbu jer je navodno potrošio 500 kubnih metara vode između dva očitavanja vodomera.

Do sada je mesečno trošio između pet i 12 kubnih metara vode. Račun mu iznosi preko 30 hiljada dinara, a to ne može da isplati od penzije.

"Imam malu česmu, tamo gde je kuća, da mi je tu iscurila voda, da je pukla cev, onda bi voda već bila do grla, zato sam došao da predam reklamaciju", kaže.

Gabrijeli Ličini sa Palića računi za vodu za poslednja dva meseca duplirali su se u odnosu na dosadašnje.

"Do sada sam mesečno plaćala sedam, osam, ili pet kubnih metara, sada je to skočilo na 18 i 19 kubnih metara. Bila sam kod vodovodnog preduzeća i sat je navodno dobar", navodi ona.

Na računima za jul i avgust JKP "Vodovod i kanalizacija" računalo je prosečni utrošak. U tom periodu u toku je bila javna nabavka za izbor preduzeća koje će obavljati posao očitavanja vodomera.

Od 15. septembra subotička domaćinstva ponovo obilaze čitači vodomera. Direktor komunalnog preduzeća kaže da oni koji su u protekla dva meseca manje platili, sada će platiti viši račun, dok oni koji su više platili u protekla dva meseca, sada će imati nešto niži račun.

"Važno je naglasiti da niko nije oštećen, jer je vodomer pouzdan merni instrument i pokazuje kolika je potrošnja. Kada se on očita, na osnovu toga utvrđuje se visina računa. Kod onih potrošača koji su uložili žalbu problem može biti na dva mesta ili stanje vodomera nije odgovarajuće, odnosno loše je očitano, ili druga stvar, ukoliko to neko ne želi da prihvati ili kaže da je sigurno da potrošnja nije tolika, može da se žali kod 'Vodovoda' da je sat pokvaren", rekao je Đerđ Šugar, direktor Javnog komunalnog preduzeća "Vodovod i kanalizacija".

U tom slučaju vodovodno preduzeće će skinuti sat i poslati u Beograd na procenu ispravnosti instrumenta. U više od 90 odsto slučajeva pokaže se da su vodomeri ispravni, kaže Šugar.

 

 

 

 

PROČITAJTE KLIKOM OVDE NAJVAŽNIJE AKTUELNE VESTI

Komentari (0)

Loading