„Tomina domaća“ nije dobila dozvolu!

Veruje se da je takva odluka Zavoda najviše pogodila Predraga Mikića, savetnika predsednika Srbije Tomislava Nikolića, čija je firma u kojoj je suvlasnik i pokrenula posao u vezi sa registrovanjem. Tako će Nikolićev savetnik morati da osmisli još neki prigodan naziv kojim bi krstio ambalažu prepečenice.

Naime, ovim poslednjim odbijanjem Mikićeva agonija je još veća, jer mu je prethodno odbijeno još nekoliko prijava, među kojima je i prijava za priznanje žiga sa pompeznim imenom „prezident“. Zapravo, formalni podnosilac prijave je firma „Trgomen nekretnine“ iz Ratine, čiji je suvlasnik upravo Mikić. Ista firma već je registrovala žig „tomovača“ i žig sa dizajniranim slovom T. Interesantno je i da Mikić redovno demantuje da ima ikakve veze sa proizvodnjom i prodajom Tomine ljute. On se čak vadio da je imena rakija davao po njegovom pokojnom dedi Tomi, koji teško da se može povezati sa nazivom „prezident“.
Inače, žig sa crno-belim ćiriličnim nazivom „prezident“, kako je „Alo!“ nedavno pisao, odbijen je 3. juna jer Mikićevo preduzeće nije uplatilo 14.000 dinara na ime taksi, i time je praktično odustalo od registracije. Firma „Trgomen nekretnine“ ranije je odustala i od žiga „prava domaća“ i „prava rakija“, za koje je podnela prijave 2014. Zbog strogih zakonskih propisa Zavod je odbio da registruje zahteve istog podnosioca sa nazivima „čuvena“ i „domaćinska“.

- Opisni pridevi kao znak ne mogu biti registrovani kao žig jer robu samo opisuju, umesto da je učine podobnom za razlikovanje od iste ili slične robe drugih proizvođača - objasnili su tada u Zavodu. Kako je „Alo!“ pisao, firma „Trgomen nekretnine“ nedavno je s jedne adrese poreskog raja preregistrovana na drugu, za koju stručnjaci za ulaganja navode da je takođe ofšor zona. U registru Agencije za privredne registre Mikić se vodi kao vlasnik 8,81 odsto te firme, dok ostatak pripada preduzeću „Fintrading limited“, koje je registrovano u Velikoj Britaniji. Doskora je većinski deo bio u vlasništvu firme iz ofšor zone „Nourseley Trading Corp“.
Adut u kampanji!
Čuvena bajčetinska ljuta iz Nikolićevog kazana bila je jedan od glavnih aduta naprednjaka u pobedničkom pohodu u izbornoj 2012. godini, kada je u kampanji od vrata do vrata razdeljeno na desetine litara predsednikove ljute od dunje, jabuke, šljive i kajsije.

Komentari (1)
all
09.09.2015 22:40
Narode se taj mikic, navodni savetnik , bavi savetovanjem ili proiyvodnjom rakije. koga mi placamo i yasta.hitno ga treba otpustiti jer je prevarant. firma u kraljevu u ratini, a ona registro9vana u veilkoj brttaniji. kome placa porez. STRASNO.