NAGRADA ZA KREATIVNOST NA DELU Srebro za "Blic" (FOTO)

Specijalno izdanje "Blica" koje je povodom 20. rođendana ilustrovao Marko Somborac, od naslovnice do poslednje strane, među najboljim je marketinškim projektima koje je nagradilo Udruženje za tržišne komunikacije (UEPS).

Blic dobio nagradu za rođendansko izdanje
Blic dobio nagradu za rođendansko izdanje, Foto: Rajko Ristić

Povodom 56. rođendana UEPS-a, "Mikser haus" je sinoć bio mesto okupljanja najvećih imena marketinga.

Od 1960. godine Udruženje je doživelo svakojake promene, a ovog puta novi sastav žirija birao je pobednike u ranije poznatim i 2016. uvedenim kategorijama.

Izdanje "Ringier Axel Springer" i "Media impact", od 16. septembra, osvojilo je srebro u kategoriji "Kreativna upotreba medija".

Blic dobio nagradu za rođendansko izdanje
Blic dobio nagradu za rođendansko izdanje, Foto: Mitar Mitrović

- Izazov je bio da napravimo nešto potpuno drugačije, istovremeno intresantno čitaocima, toliko da požele da sačuvaju primerak, i klijentima koji imaju visoke i striktne korporativne standarde. Iskoristili smo sve potencijale kao najbolji, najbrži i najinformativniji, ali i ono po čemu se razlikujemo od svih drugih novina, a to je naš strip autor Marko Somborac - kaže rukovodilac prodaje informativnog portfolija "Media impacta" Snežana Stojsavljević o priznanju koje je stiglo već sa prvim učešćem u nadmetanju marketinških eksperata. Prema njenim rečima, sve više je advertajzing festivala koji nude kategoriju "kreativna upotreba medija", što govori o njenom značaju. Nagrada koja je dodeljena, smatra, pokazuje da su "Ringier Axel Springer" i "Media impact" na pravom putu.

Slede izazovi, ali oni su i dodatna motivacija za nove uspehe u 2017. godini.

Blic dobio nagradu za rođendansko izdanje
Blic dobio nagradu za rođendansko izdanje, Foto: Mitar Mitrović

- Naša prednost je što mi najbolje poznajemo medije, kao jedan od njih, same sadržaje, tehničke karakteristike i najviše možemo da odgovorimo na nove forme i projekte i da ih komercijalizujemo na najbolji način za naše klijente - kaže Stojsavljevićeva.

Nagrade su uručene umovima koji su originalno predstavili proizvode konzumentima, za neprofitne kampanje, prisustvo na društvenim mrežama, organizaciju događaja. Žiri je bio strog i mnoga zlatna priznanje nisu ni dodeljena.

- Novo priznanje "Otkrivanje" je za one koji se profesionalno ne bave komunikacijama, ali su osetili potrebu da se šire obrate javnosti - najavio je žiri, a zatim uručio plaketu neformalnoj akciji mladih "Kulturiranje".

Direktorka marketinga "Ringier Axel Springer" Izabela Branković kaže da su se za kompaniju preklopila dva jubileja, što je od početka slutilo na uspeh.

Blic dobio nagradu za rođendansko izdanje
Blic dobio nagradu za rođendansko izdanje, Foto: Mitar Mitrović

- U 2016. je 20 godina od kako "Blic" izlazi, a 10 od kako Marko Somborac crta za njega dnevni strip. Zajedno su bili garant da ćemo proslaviti na ovaj način, nakon svih propratnih stvari koje smo, takođe, sa njim uradili, kao što je izložba u Knez Mihailovoj ulici, koja je trajala više od dva meseca, 360.000 naših pratilaca na Vajberu, sa preko million razmenjenih nalepnica u porukama - kaže Brankovićeva.

Na svečanosti povodom 56. rođendana UEPS-a, kao najstarijeg nacionalnog strukovnog udruženja, dodeljeno je 20 zlatnih, 28 srebrnih i 30 bronzanih priznanja u 18 kategorija i 22 potkategorije.

- Ove godine smo u potpuno novom sastavu. Pred nama je poseban zadatak i izazov da ocenjujemo sa novim kriterijumima koje smo ustanovili. Ako posmatramo nagrađene radove, srpska advertajzing scena je veoma zanimljiva i kreativna - rekao je presednik žirija Veljko Golubović.

Najnovije - Alo.rs