HRVATI NAJURILI TURISTE Mislili da sezona propada, nudili smeštaj jeftino, sad okrenuli priču
Foto: Youtube/Printscreen

 

Mnoge turiste koji su ovog leta rezervisali smeštaj na Hrvatskom primorju direktno u kontaktu s vlasnicima, bilo neposredno pred put ili čak kada su stigli na željenu destinaciju, zatekla je neprijatna situacija. Iznajmljivači su im otkazali rezervaciju pred nosom!

Razlozi otkaza su raznorazni, od toga da su vlasnici smeštaja imali smrtni slučaj pa moraju da odustanu od izdavanja do toga da su im gosti zaraženi koronom, pa moraju da ostanu još neko vreme i produže boravak.

Međutim, pravi razlog su, kao i uvek - pare! Ugostitelji Ljepe njihove shvatili su da mogu da zarade više nego što su se nadali, pa smeštaj koji su nedavno ponudili po pristojnim cenama sad mogu da prodaju duplo skuplje.

- Na samom početku godine, u strahu od loše sezone, vlasnici su nudili smeštaj po nižim cenama, ali kad su videli da sezona ide normalno, odlučili su da odbace te jeftine  rezervacije i da od gostiju traže više cene - objašnjavaju za Alo! iz jedne turističke agencije iz Hrvatske.

Zato su društvene mreže i knjige utisaka pune negativnih kritika na račun hrvatskih ugostitelja.

- Rezervisali smo smeštaj direktno od vlasnika još početkom marta, na preporuku. Cena nije bila tako mala, 50 evra za četvorokrevetni apartman. Dva dana pred put dobili smo mejlom poruku da nam je smeštaj koji smo rezervisali otkazan zbog smrtnog slučaja u porodici vlasnika i da će nam depozit od 50 evra koji smo platili biti vraćen - kaže Marijana S. iz Beograda, koja je trebalo od 5. avgusta da s porodicom letuje u malom mestu blizu Makarske.

HRVATI NAJURILI TURISTE Mislili da sezona propada, nudili smeštaj jeftino, sad okrenuli priču

EPA

 

 

Ona kaže da je njena prva reakcija bila „ok, dešava se, to je život”, ali da je bila razočarana kada je tražeći novi smeštaj u poslednjem trenutku videla da je taj isti apartman preko bukinga bio u ponudi po ceni od 90 evra.

- Znam da je preko bukinga uvek malo skuplje i ovaj apartman je kada smo gledali bio 65 evra, ali sada su ga stvarno preterali - ogorčena je Marijana.

Zvaničnici se peru

Direktor Turističke zajednice Splitsko-dalmatinske županije Joško Stela kaže da su se ovakve stvari i otkazi  očekivali ako se ima u vidu da potražnja smeštaja premašuje ponudu. On navodi da je prethodnih godina takođe bilo dosta otkazivanja smeštaja u poslednjem trenutku, ali od gostiju, što takođe nije bilo korektno prema izdavaocima.

- Ni jednu ni drugu praksu ne odobravamo, nadamo se da neće biti veliki broj takvih slučajeva, jer sigurno nisu dobri za reputaciju izdavaoca, a ni za reputaciju naše destinacije - kazao je Stela. 

 

 

Unapred definisati uslove otkaza

Kako je objasnio vlasnik jedne turističke agencije iz Beograda Siniša I., onlajn platforme za rezervaciju i prodaju smeštaja znaju da im praksa otkazivanja narušava ugled, pa unapred definišu posledice otkazivanja rezervacije od strane izdavaoca, kao što su novčana naknada, blokiranje termina koji su otkazani da se ne bi mogli ponovno rezervisati, kao i automatska javna recenzija da je gostu otkazana rezervacija, ali i suspenzija u slučaju ponovnog otkazivanja rezervacija.

 

 

 

 

PROČITAJTE KLIKOM OVDE NAJVAŽNIJE AKTUELNE VESTI

Komentari (0)

Loading