DETE (15) UMALO UMRLO ZBOG GUMENIH BOMBONA: Pojeo celu kesicu, a zbog ovog sastojka u njima bore mu se za život
Shuterstoock

Muškarac je primljen u bolnicu oko 20.15, a petnaestogodišnjak oko 23.40.

Policija istražuje odakle su isporučivani žele-slatkiši - inače poznati i kao jestivi. Detektivski inspektor Andi Greaves poziva roditelje da sa svojom decom razgovaraju o opasnostima jedenja ovakvih namirnica.

- Ove vrste proizvoda, koje se u Velikoj Britaniji mogu prodati kao "ulivanje kanabisa" ili "ubrizgavanje THC-a", ilegalne su i stoga neregulisane, rekao je inspektor za britanski The Sun. Može se činiti da su to komercijalni proizvodi sa profesionalnom ambalažom, ali to ne treba shvatiti kao znak da su bezbedni ili legalni.

Policija je ranije upozorila na preprodavače droge u Britaniji koji prodaju slatkiše prekrivene kanabisom prerušene u ambalaže "Haribo" bombona, "Mars Bars" i "Kinder" jaja.

Prodaja takvih "bombona" raste kako dileri trguju na platformama društvenih mreža i mogu da sadrže opasne nivoe koncentrovanog THC-a, psihoaktivnog sastojka kanabisa.

Svako ko ima informacije o snabdevanju ovim slatkišima moli se da kontaktira policiju Surei-a putem veb stranice vojske, surrei.police.uk

Stručnjaci za droge se plaše da deca odjednom konzumiraju čitave kesice bombona - što znači da unose opasan nivo THC-a.

Komentari (0)

Loading