Heineken, finale Lige šampiona
Promo
Heineken, finale Lige šampiona

Promo

Heineken, finale Lige šampiona, Foto: Promo

Veliki engleski derbi u finalu Lige šampiona pripao je fudbalerima Liverpula, koji su potvrdili primat na Starom kontinentu pobedivši Totenhem 2:0 golovima Salaha (iz penala) i Oriđija, i tako osvojili svoj šesti pehar u najjačem evropskom klupskom takmičenju. Bila je to sjajna noć za ekipu sa Enfilda koja je ovim trijumfom ujedno proslavila i 126. godišnjicu osnivanja kluba, kao i jednu od najboljih sezona u proteklih par decenija.

Među stotinama miliona gledalaca širom sveta koji su sinoć uživali u ovom sportskom spektaklu odigranom na Vanda stadionu u Madridu našao se i dvojac golmana našeg nacionalnog tima Predrag Rajković i Marko Dmitrović, kao i sjajni fudbaler Nemanja Maksimović, koji su svi redom prognozirali pobedu „crvenih“.

Heineken, finale Lige šampiona

Promo

Heineken, finale Lige šampiona, Foto: Promo

Naši asovi bili su deo spektakularnog gledanja finalne utakmice na Belom dvoru u Beogradu, koje je upriličio Heineken®, dugogodišnji ponosni partner Lige šampiona. Društvo su im pravili mnogobrojni prijatelji brenda i ljubitelji fudbala. Glumac Gordan Kičić vodio je program u tandemu sa Jovanom Guzijan sa TV Arenasport, i pokazao izuzetno fudbalsko znanje. 

Mladen Putin, direktor prodaje u kompaniji HEINEKEN Srbija, podsetio je da je Heineken®, kao vodeći svetski premium pivski brend, već 14 godina zvanični partner UEFA Lige šampiona.

„Popularnost najprestižnijeg fudbalskog klupskog takmičenja na planeti raste iz godine u godinu. Mi smo, u čak 192 zemlje sveta, među kojima je svakako i Srbija, uvek tu da ovaj užitak upotpunimo hladnim Heineken® pivom. Ovo je drugi put zaredom da se okupljamo na Belom dvoru i posebno me raduje što i ove godine imamo društvo pravih fudbalskih asova. Nadam se da će naše okupljanje prerasti u tradiciju i da ćemo se istom prilikom sresti i sledeće godine“, dodao je Mladen Putin.
Bio je ovo 80. trijumf Liverpula protiv Totenhema u 171. susretu koliko su odigrali u svim takmičenjima, ali i prvi direktan okršaj dva kluba pod okriljem UEFA, još od polufinala UEFA Kupa iz sezone 1972/73, kada je takođe slavio klub sa Enfilda.
„Bila je dosta dobra utakmica. Uživali smo u ambijentu, i drago mi je što je Liverpul pobedio, i što sam pogodio rezultat! Da, prognozirao sam 1:0 ili 2:0 za ’crvene’“, rekao je naš golman Predrag Rajković.

Heineken, finale Lige šampiona

Promo

Heineken, finale Lige šampiona, Foto: Promo

Njegov reprezentativni kolega na golu Marko Dmitrović je dodao: „Važnost utakmice se odrazila na kvalitet. Nije bila baš lepa za gledaoce, ali ulog je bio ogroman. Na kraju, rekao bih očekivana pobeda Liverpula. Pokazali su da su iskusnija ekipa i spremnija za veća dela. Zasluženo. Beker je fantastičan golman, pokazao se na nivou u više navrata, iako su ga osporavali ranije. Rekordna suma je plaćena za njega kada su ga dovodili, ali verujem da je odavno opravdao sve što su iz kluba uložili.“

Naš proslavljeni fudbaler Nemanja Maksimović istakao je da je značaj Lige šampiona „otežao“ noge svakom od igrača na terenu.
„Važnost se zaista odrazila na igru. Penal u prvom minutu umnogome je odredio dalji tok utakmice. Liverpul je rano poveo, i čekao šansu iz kontre. To su iskoristili na najbolji način, a potom i postigli drugi gol kojim su rešili utakmicu“, naveo je Maksimović.

Heineken, finale Lige šampiona

Promo

Heineken, finale Lige šampiona, Foto: Promo

Iz prvih redova u utakmici čije gledanje je organizovao Heineken® uživao je i naš glumac Gordan Kičić, pasionirani ljubitelj fudbala.

„Ova sezona Lige šampiona za nas je bila apsolutno posebna. Crvena zvezda koja se plasirala posle 27 godina, pružila nam je neverovatne trenutke i sa ponosom možemo da kažemo da je domaći klub među retkima koji su uspeli da nadjačaju novog prvaka Evrope. Večeras sam bio u timu Liverpul, navijao za momke sa Enfilda, tako da sam zadovoljan rezultatom, a još je važnije da sam svaki gol pomno ispratio. Inače mi se obavezno desi da na trenutak prebacim kanal i da pogodak padne baš u tom trenutku“, rekao je kroz smeh naš glumac.

Ekskluzivnom gledanju finala u Beogradu prisustvovali su i pobednici konkursa „Never miss a moment“, koji je trajao od marta ove godine, a u okviru koga je Heineken®, u saradnji sa televizijom Arenasport, svojim potrošačima omogućio da neometano prate sve utakmice Lige šampiona preko ovog kanala, čak i ako ga nemaju u ponudi.

***

Heineken, finale Lige šampiona

Promo

Heineken, finale Lige šampiona, Foto: Promo

O brendu Heineken®:

Heineken® se proizvodi još od 1873. godine, od kada se mnogo toga promenilo, ali ono što je bilo savršeno na početku ostalo je isto – prepoznatljivi Heineken® kvalitet. Spoj tradicije i inovacije potvrđuje se dobitnom kombinacijom provereno najfinijih sastojaka i originalne tehnike pripreme i proizvodnje. Danas je Heineken® vodeći svetski premium brend prisutan na tržištu u skoro 200 zemalja sveta. Globalno Heineken® prisustvo potvrđuje se i kroz sponzorstva najvećih sportskih događaja poput UEFA Lige šampiona od 2005, ragbi svetskog kupa, muzičkih festivala, kao i sponzorisanjem filmova o legendarnom tajnom agentu, Džems Bondu.

 

Tagovi