farmeri iz Bijeljine
Foto: Printscreen/www.x.com/dulesofa

Njihov originalan video postavljen na društvene mreže je postao viralan, privlačeći pažnju i divljenje korisnika.

U ovom kratkom videu, Perić i Makić predstavljaju svoju farmu na šarmantan i intrigantan način.

Sa slamnatim šeširom i bez majice, pozdravljaju gledaoce, opisujući svoju farmu kao "najbolju i najveću farmu slobodnog uzgoja u Semberiji".

Uz pravilno odabranu muziku, pokazuju kokoške koje ih prate, ističući svežinu i kvalitet svojih proizvoda.

Rezultat ovog jednostavnog, ali efikasnog videa, bilo je ogromno interesovanje na društvenim mrežama, sa hiljadama lajkova i pozitivnih komentara.

Ovo svedoči o tome da dobar marketing nije uvek povezan sa velikim budžetom, već sa kreativnošću i originalnošću.

Perić i Makić su uložili oko 10.000 evra u svoj posao, obrađujući 150 dunuma zemlje i brinući se o zdravlju svojih životinja.

"Nije lako, ali samo se radom može nešto postići. Ništa bolje nego biti sam svoj gazda. Zasada sve radimo ručno, ali planiramo da proces automatizujemo. Pratimo najnovija dostignuća u ovoj oblasti na internetu, učimo od stručnjaka", dodaju mladi farmeri

Ovaj primer pokazuje kako se upornost i inovativnost mogu isplatiti, čak i u relativno malim biznisima.

(blic.rs

BONUS VIDEO 

 

PROČITAJTE KLIKOM OVDE NAJVAŽNIJE AKTUELNE VESTI

Tagovi

Komentari (0)

Loading