Poruka
Foto: Alo/Shutterstock

Izabela Meknil iz San Dijega pretraživala je kauče kad je njena ćerkica Rajna poželela da provede neko vreme igrajući se telefonom. Pružila je dvogodišnjakinji uređaj i zaboravila na sve, dok nekoliko dana kasnije nije dobila mejl od Amazona u kojem je pisalo da je njen novi kauč od skoro 400 evra na putu.

"Bila sam zbunjena, nisam naručila kauč", ispričala je za NBC San Dijego. Pomislila je da je ona kriva za slučajnu narudžbinu, a čak joj je padalo na pamet da je slučajno naručila kauč u snu. Onda se setila da je ćerki dala telefon dok je aplikacija još bila uključena.

Amazon ima opciju "naruči pomoću jednog klika" koja je maloj Rajni omogućila da mami nabavi novi kauč bez ikakvih problema. Izabela je shvatila da će vraćanje kauča koštati podosta, pa je odlučila da ga proda preko Interneta.

"Koštao je mnogo više nego što bih ja ikad dala za kauč", dodala je majka. Ipak, kad su iz Amazona čuli za celu situaciju, ponudili su joj puni povraćaj novca, a ona kauč može da zadrži ili da ga pokloni nekome. Galantan potez, nema šta.

(Srbija danas)

PROČITAJTE KLIKOM OVDE NAJVAŽNIJE AKTUELNE VESTI

Tagovi

Komentari (0)

Loading