OVA PRAVILA NA KRUZERU SE NAJČEŠĆE KRŠE 6 stvari najviše iritira članove posade
U svom najnovijem videu na Jutjub kanalu „Saveti za putnike", stručnjak za putovanja na kruzerima, Gari Bembridž, otkrio je koja se pravila često krše i šta najviše nervira članove posade.
Ostavljanje stvari na ležaljkama
Kada je reč o kršenju pravila, Gari je istakao tri oblasti koje posebno iritiraju posadu.
- Ljubitelji ležaljki pored bazena stavljaju posadu u nemoguću situaciju. Na većini krstarenja na kojima sam bio, ljudi uvek rezervišu ležaljke ostavljajući stvari na njima na glavnim lokacijama pored bazena pre nego što odu odatle, ponekad i na mnogo sati.
Iako većina kruzerskih kompanija ima pravila koja navode da će posada ukloniti stvari koje su ostale prazne na ležaljkama nakon određenog perioda, to često izluđuje posadu jer se suočavaju sa reakcijama putnika čiji su stvari uklonjene.
Shuterstoock
Higijena je važna
Pored toga, istakao je da posadu na kruzeru iritiraju putnici koji zanemaruju pravila oblačenja na brodu, kao i roditelji koji ne nadgledaju pravilno ponašanje svoje dece.
Takođe je naglasio važnost održavanja dobre higijene na brodu, kako bi se sprečilo širenje bilo kakvih virusnih infekcija koje bi mogle ne samo da utiču na druge putnike, već i da opterete članove posade dodatnim zadacima na brodu.
- Ako se proširi brodom i izazove epidemiju, to stvara ogromnu količinu dodatnog posla pored postojećih dužnosti posade. Pošto im se tada dodeljuju dodatni zadaci čišćenja, možda će morati da počnu da služe hranu u švedskom stolu, moraju da obezbede više sobne usluge za ljude u izolaciji i postoje dodatne dužnosti za čišćenje za ljude koji su u izolaciji.
Shuterstoock
Problem sa ostavljanjem napojnica
Mnogi putnici ne razumeju sistem napojnica, što je još jedan izvor frustracije za osoblje. Većina kompanija koje napojnice ne uključuju u osnovnu cenu krstarenja automatski ih dodaje na vaš brodski račun.
Ono što posadu izluđuje je kada putnici zatraže uklanjanje tih napojnica s računa.
- To proizlazi iz nerazumevanja njihove svrhe - rekao je Geri..
Dodaje kako se te naknade danas često nazivaju "naknada za uslugu posade" ili "naknada za zahvalnost posadi", upravo kako bi se naglasilo da su one sastavni dio njihove zarade.
Shuterstoock
Kašnjenje je veliki izvor frustracije za posadu
Još jedan izvor frustracije za članove posade, objašnjava Gari, je tačnost gostiju, ili njihovo odsustvo u određenim situacijama. Izjavio je da neblagovremeni dolazak ili predugo odlaganje tokom određenih aktivnosti krstarenja može da ugrozi posao posade.
Isto tako, stručnjak opominje putnike na kruzeru da se, ako imaju problem, obrate pravoj osobi.
- Posada smatra frustrirajućim kada se putnici s problemom ne obrate prvo njima, već odmah idu njihovom nadređenom, misleći da će se tako problem brže rešiti - rekao je Bembridž.
Ovakav pristup ne samo da članu posade oduzima priliku da sam reši problem, već ga dovodi u opasnost od neprijatnosti ili kazne.
Shuterstoock
Obratite pažnju na komunikaciju sa osobljem
Stručnjak za putovanja na kruzerima je takođe istakao da jezik i sposobnost posade da razume različite akcente predstavljaju nešto na šta putnici na kruzerima treba da obrate pažnju kada komuniciraju sa osobljem. On apeluje na putnike da budu obzirni ako ih neko ne razume odmah.
- Većina posade sa kojom putnici komuniciraju dolazi iz zemalja gde engleski nije njihov maternji jezik.
- Ne samo da moraju da uče i rade na engleskom, već, što je važno, moraju da razumeju šta putnici na kruzerima pitaju ili govore kada svi imamo širok spektar akcenata, što zapravo može biti zaista, zaista izazovno - dodao je Gari, prenosi Mirror.
PROČITAJTE KLIKOM OVDE NAJVAŽNIJE AKTUELNE VESTI

Komentari (0)