sladoled
Foto: Printscreen/Foto: Printscreen/instagram

Brend Luj Viton širi svoj univerzum otvaranjem butika za sladoled u italijanskom gradu Forte dei Marmi.

Otvorena tokom celog leta, prodavnica odražava eleganciju i estetiku francuske modne kuće i toskanske obale.

 

Osmišljen je svaki detalj


Forte dei Marmi je primorski grad u Toskani sa pogledom na Ligursko more.

Poslastičarnica "Luj Viton" je u skladu sa celokupnim brendiranjem modne kuće. Zeleni kiosk vintidž izgleda sadrži ručno oslikano cveće sa monogramima i verziju Vitonove maskote Vivijen u prirodnoj veličini.Otvoren je os 10 -22 h, sve do septembra.

Korneti sa monogramom i brendirane torbe su takođe u ponudi. Vodilo se računa o svakom detalju - dizajnu salveta, šarama na šoljama...

 

Sladoled od mandarine i tikvica


Pošto sladoled nije glavna oblast stručnosti Luj Vitona, brend je sarađivao sa lokalnim Galijanom, proizvođačem sladoleda koji je poznat po svojim inovativnim ukusima, kao što su sladoled od latica ruže i tikvice kuvane u mleku.

Kupci će moći da naruče deset klasika od Galijana, zajedno sa dva specijaliteta napravljena posebno za ovu priliku.

Vivijen je kremasta fuzija portugalskog mleka i mandarine, nazvana po maskoti Luj Vitona. Gaston je tikvica sa biskvitom, hrskavim karamelom i mrvicama crne čokolade – nazvana po Gastonu-Luj Vitonu. Ovi prepoznatljivi ukusi ističu zajedničku kreativnost i lokalno zanatstvo, dok istovremeno odaju počast nasleđu brenda.

Veliki modni brendovi, inače, sve više šire svoje brendove otvaranjem restorana, kafića i hotela. Ovaj trend pokazuje spremnost da svoje identitete pretoče u nešto osim mode, omogućavajući kupcima da prodube svoje veze sa brendovima kroz nešto osim maloprodajnih iskustava i proizvoda.

 

Najbolja slatka destinacija ovog leta

Mala prodavnica sa ekskluzivnim poslasticama je brzo postao stilska nova stanica na toskanskoj letnjoj sceni, piše traveltomorrow.

Ljudi su sa entuzijazmom dočekali vest o otvaranju poslastičarnice Luj Viton.

"Ovo je definitivno najbolja slatka destinacija leta 2025". - komentarisao je jedan obožavalac ovog modnog brenda, a drugi je dodao: „Bio sam tamo, odlično je.

PROČITAJTE KLIKOM OVDE NAJVAŽNIJE AKTUELNE VESTI

Komentari (0)

Loading