flert
Foto: Shutterstock/Shuterstoock

Istraživači sa klinike Mejo u Minesoti, angažovali su 154 odrasle osobe da učestvuju u studiji. Koristili su tehnologiju za praćenje pokreta očiju kako bi pratili koje delove fotografije ljudi gledaju, a zatim su ih pitali da ocene koliko im je lice na slici privlačno.

Rezultati su pokazali da su ljudi duže posmatrali određene delove lica kod onih fotografija koje su ocenili kao privlačne.

Najviše su gledali u usta, nos i obraze – oblast poznatu kao "centralni trougao". Takođe su više gledali u kosu i usta.

flert

Shuterstoock

 

S druge strane, povećana pažnja usmerena na čelo i vrat bila je povezana sa nižim ocenama privlačnosti..

Dalja analiza je pokazala da je kod muških učesnika koji su ocenjivali ženska lica, najjači pokazatelj visoke ocene privlačnosti bio produžen pogled u usta. Ovo se poklapa sa prethodnim istraživanjima koja sugerišu da muškarci često obraćaju pažnju na osobine povezane s plodnošću i mladošću.

Žene su, s druge strane, češće gledale muškarcima u oči i kosu kada su ih smatrale privlačnim.

flert

Shuterstoock

 

Studija, objavljena u časopisu „The Laryngoscope“ naučno je objasnila da muškarci intenzivno gledaju u usta žena koje su im atraktivne.

Žene, sa druge strane, intenzivno gledaju u oči i kosu muškaraca koji im se sviđaju, prenosi Daily Mail. 

 

PROČITAJTE KLIKOM OVDE NAJVAŽNIJE AKTUELNE VESTI

Komentari (0)

Loading