KUVARICA OTKRILA MRAČNU TAJNU Evo šta nikada ne bi naručila u restoranu: „Ako to vidiš, znaj da te varaju"
Jedna kuvarica, koja je 30 godina provela radeći u nekim od najboljih restorana, otkrila je da postoje jela koja nikada ne bi naručila u restoranu.
„Mnogo volim ćevape, ali nikada ih ne bih naručila u restoranu. Mleveno meso ima vrlo kratak rok trajanja i lako se može desiti da vas neko prevari. Ćevape bih naručila samo u restoranu u kojem znam vlasnika i znam da pravilno rukuje namirnicama“, objašnjava ona, dodajući da to ne znači da su ćevapi uvek loši, ali da je bolje biti siguran.
„Najbolje je kupiti meso i napraviti ih kod kuće, onda ste sigurni šta jedete“, dodaje ona.
Često varaju kupce
Pored ćevapa, tvrdi da nikada ne bi naručila pljeskavice i punjene paprike, jer se problem s mesom ponavlja i kod tih jela. Što se tiče skupljih jela na jelovnicima, objašnjava da u restoranima nikada ne bi naručila oboritu ribu.
„Mnogi restorani prvoklasnom ribom smatraju i ribu iz uzgoja, iako je naplate kao najkvalitetniju. To ne znači da je riba iz uzgoja lošija, ali trebalo bi to naglasiti na jelovniku, da gosti znaju šta kupuju. Nažalost, restorani često varaju kupce. To ne znači da nema poštenih restorana, ali iz mog iskustva, oni su više izuzeci nego pravilo“, kaže.
Na pitanje šta je najveći problem u restoranima, kaže da se često koristi hrana koja je starija i po nekoliko meseci, najčešće u kombinaciji s mlevenim mesom.
Ostale opasnosti u kuhinjama
„Leti to nije toliko problem jer se brže proda zbog veće posete, ali u tišim periodima godine, kada nema toliko gostiju, to postaje ozbiljan problem. To ne znači da ta hrana nije zdravstveno ispravna, ali se o kvalitetu može diskutovati. Sreća je da se hrana kuha na visokim temperaturama koje uništavaju bakterije, pa je većina toga sigurna za konzumaciju“, objašnjava ona.
Prema njenim rečima, gosti ne treba da se boje odlaska u restoran, jer su inspekcije koje kontrolišu kuhinje veoma stroge. „U kuhinje redovno dolaze inspekcije iz zavoda za javno zdravstvo koje uzimaju briseve sa posuđa i hrane. Kontrolišu se svi detalji, od noktiju kuhara do vilica i čaša. Ako se nađe neki problem, restoran se zatvara na mesec dana“, dodaje kuvarica.
PROČITAJTE KLIKOM OVDE NAJVAŽNIJE AKTUELNE VESTI

Komentari (0)