Whatsapp
Foto: Shutterstock/Foto: Shutterstock

Novi izgled WhatsApp-a je elegantan, potpuno crn dizajn sa redizajniranim karticama.

Prethodno je korisnički interfejs imao plavo-sivu boju i linije koje su razdvajale različite četove.

Ogromna promena je osmišljena kako bi korisnicima olakšala prebacivanje između četova i odnosi se na veb verziju WhatsApp-a.

Ova promena približava desktop verziju mobilnoj aplikaciji.

Kada korisnici otvore WhatsApp nakon ažuriranja, dočekuje ih poruka koja glasi:

„Od danas uvodimo potpuno novi dizajn za WhatsApp Web.
Primetićete da neke stvari izgledaju potpuno drugačije, ali sve funkcioniše kao i ranije.”

Međutim, velika promena podelila je korisnike.

Neki su pohvalili novi izgled aplikacije, rekavši da je „prelep“.

Jedan korisnik je rekao: „Obožavam ovaj novi izgled i osećaj WhatsApp-a.”

Drugi su bili mnogo nezadovoljniji.

Jedan se požalio da ga od novog dizajna „bole oči“, dok je drugi napisao:
„Šta je, do đavola, ovaj novi izgled WhatsApp Web-a?”

Korisnici ne mogu da promene pozadinu WhatsApp-a na desktopu, za razliku od mobilne verzije.

Takođe je nemoguće ažurirati svoj status putem desktop verzije.

Ova vest dolazi nakon što su korisnici Facebook-a upozoreni da naprave važnu promenu kako bi sprečili da njihovi četovi postanu javni.

Kao i WhatsApp, Facebook je u vlasništvu kompanije Meta, koja je razvila napredni MetaAI.

Kada korisnici kliknu na „podeli“ ili „objavi u feed“, koristeći veštačku inteligenciju, oni zapravo dele tu objavu sa hiljadama nepoznatih osoba.

Meta je sada uvela novo iskačuće upozorenje koje traži od korisnika da pristanu na to da se njihovi četovi pojave na stranici za otkrivanje sadržaja.

(San)

BONUS VIDEO

PROČITAJTE KLIKOM OVDE NAJVAŽNIJE AKTUELNE VESTI

Tagovi

Komentari (0)

Loading