Postoje pet načina na koje nas varaju trgovci: Lažna sniženja i NAVLAKUŠE!

Republika/D.S. | Razbibriga 2019-01-04 13:03:32 2019-01-04 13:03:32

Srećni praznici!

Shutterstock

Vrtoglava praznična sniženja do čak 70 odsto samo što ne iskoče iz izloga modnih brendova. Iako deluje nestvarno, najčešće tako i jeste.

Iza navodnih akcijskih cena uglavnom se kriju trikovi i prevare trgovaca.

Jedna poznata robna marka na izlogu nudi artikle snižene od 30 do 50 odsto, a u radnji jedva da postoje četiri proizvoda koja su duplo snižena. Slično je i u jednoj prodavnici obuće. Iako vas brojkom od minus 50 odsto prosto mame da svratite, od skoro 30 proizvoda samo dva su duplo jeftinija.

Pročitajte još:

Navlakuša za kupce su i čiviluci na kojima, kao u jednoj prodavnici, stoji naznaka da su u pitanju artikli sniženi i do 50 odsto, ali samo određeni. Kada pak bacite pogled na etikete svakog od proizvoda, i te kako ćete se neprijatno iznenaditi, pogotovo kada shvatite da je džemper snižen svega četiri odsto!

- Popusti istaknuti na izlogu su čista navlakuša. Ako na izlogu stoji da je roba na popustu od 30 do 50 ili čak 70 odsto, a u prodavnici je samo 10 odsto artikala sniženo, reč je obmani koja se mora prijaviti tržišnoj inspekciji - objašnjava naš sagovornik i dodaje da na svakom proizvodu mora da bude istaknuta prethodna cena i cena sa popustom.

PET NAČINA PREVARE:

-Cene drastično povise nekoliko dana pre sniženja
-Ne ističu redovnu i nižu cenu, već samo akcijsku
-Sitnim slovima napišu reč "do" pored popusta
-Ostave na izlogu sniženje, a na kasi kažu da su prodali poslednji artikal
-Na raf pored proizvoda stave jednu cenu, a na kasi je druga

Nikolić dodaje i da nas trgovci varaju tako što cene pojedinih artikala drastično povise nekoliko dana pre sniženja.

Expand player
Pogledajte više