Ljudi u Srbiji su jednu namirnicu neprestano kupovali, rast prodaje čak 500%

Alo.rs/Telegraf/J.A. | Razbibriga 2020-05-09 15:59:48 2020-05-09 15:59:48

Analiziran rast tražnje proizvoda u marketima

Alo!/Masanori Jošida

Za vikend 14. i 15. marta, koji je prethodio uvođenju vanrednih mera, zabeležen je najveći rast tražnje u svim kategorijama osnovnih životnih namirnica - brašna za čak 463,20 odsto, soli 412 odsto, ribljih konzervi 324,20 odsto, testenina 285,5, odsto, ulja 264,00 odsto. Potražnja je bila velika posebno za namirnicama produženog roka trajanja, što se pripisuje psihološkom efektu stvaranja zaliha u domaćinstvima.

Posle toga, tražnja se stabilizovala i uravnotežila, a primetna je bila povećana kupovina robe kraćeg roka trajanja jaja, ribe, svežeg mesa.

 

 

 

Expand player
Pogledajte više