Burger King je sve iznenadio reklamom na kojoj prikazuje pokvareni hamburger

YouTube prin.screen
Kako izgleda prava hrana? Lanac brze hrane Burger King odlučio je da privuče pažnju netradicionalnim oglašavanjem. U novoj kampanji pokazuje svoj vodeći brod - burger Vooper, koji je prekriven buđom. Reklama je brzinom svetlosti postala viralna, ali javnost i trgovci su se podelili u dva tabora.
Prvo salata vene, zatim lepinja i ostali sastojci počinju lagano da opadaju i na kraju postaje obavijen plavim plesni. Nekada ukusan hamburger pretvara se u objekat vanzemaljskog izgleda.
Lanac brze hrane Burger King odlučio je da kupce na tako neobičan način u novoj kampanji upozna sa činjenicom da je njihova hrana visokokvalitetna. Snimak hamburgera umotanog u neprivlačan kalup trebalo bi da podseti ljude da tako izgleda prava hrana posle mesec dana . „Lepota neveštačkih konzervansa“ slogan je na kraju reklame.
U vreme kada zdrava ishrana postaje standard, hrana iz brzih lanaca doživljava se kao simbol lošeg kvaliteta. Burger King je odlučio da se bori protiv ove slike u novoj kampanji, ona želi da pokaže da u njihovim proizvodima nema veštačkih aditiva ili konzervansa. Kompanija je odlučila da krene drugim putem od ostalih lanaca brze hrane i umesto savršeno osvetljenih i neodoljivih hamburgera, svoj truli proizvod prikazuje tokom reklame od 45 sekundi, koja se snimala čitavih 34 dana.
Video reklame
Na osnovu anketa koje kažu da ljudi vole da dodatno plaćaju za kvalitetniju hranu, Burger King je odlučio da se promeni i pokušava da pripremi zdraviju hranu sa kvalitetnijim sastojcima. „Verujemo da prava hrana ima bolji ukus“, rekao je Fernando Mahado, glavni direktor marketinga. „Zbog ovoga naporno radimo na uklanjanju konzervansa, boja i aroma iz veštačkih izvora iz naše hrane, koju nudimo u zemljama širom sveta.“
Međutim, takvo netradicionalno oglašavanje deli kupce i marketinške profesionalce u dva tabora. Jedna grupa se zalaže za njegovu otvorenost i iskrenost : "Da li je jasno da hrana truli, šta je tu kontroverzno? Jedna stvar koja me brine: Da li su tamo ranije stavljali veštačke konzervanse?" marketinški agent Huib van Bokel rekao je za CNBC , dodajući da bi se ljudi trebali naviknuti na činjenicu da hrana ne može uvek biti savršena. Međutim, drugi trgovci tvrde da je Burger King pucao na svoju kapiju, jer reklama nosi negativne emocije, a nakon njenog završetka, povezivanje ovih pljeskavica sa plesni ostaće podsvesno publici , što može dovesti do njihovog lošeg apetita.
BONUS VIDEO
Naša preporuka
