Ukoliko imate problem, otkrivamo šta je u pitanju: Veliki broj ukradenih pošiljki uzrok svemu

Alo.rs/B.B. | Hi-Tech 2020-07-26 08:40:05 2020-07-26 08:40:05

Kupac ima rok od 60 + 15 dana da uloži prigovor ili potvrdi da je sve u redu. Tek tada , novac ide proizvođaču.

Printscreen/ Youtube

Iz udruženja Efektiva navode da je do ovoga došlo zbog masovnih krađa takozvanih pošiljki malih vrednosti, na putu ka kupcu u Srbiji, zbog čega su kineski prodavci ustanovili da im se više ne isplati da srpskim kupcima jeftino šalju robu.

Kupac ima rok od 60 + 15 dana da uloži prigovor ili potvrdi da je sve u redu. Tek tada , novac ide  proizvođaču.

Problem su napravile krađe takozvanih "pošiljki malih vrednsti" kojih je po pravilu i bilo najviše. Takve pošiljke su se temeljno pratile samo dok nisu napustile Kinu , nakon toga biste samo mogli da dobijete obaveštenje da je "pošiljka napustila zemlju porekla".

Krađe su se dešavala na čitavom putu ka kupcu , bez pravila, te su kupci masovno pokretali sporove protiv "Aliexpresa" zbog neisporučene robe. Praksa u "Aliexpresu" je da se uvek presudi u korist kupca a na štetu prodavca. Sve ovo uzrokovalo je da su proizvođači izračunali da im se ne isplati da daju besplatnu ili jeftinu poštarinu za naše kupce.

Trenutno ćete jeftine poštarine naći samo na artiklima čija vrednost ne premašuje 4,99 dolara, jer su kineski trgvci izračunali da je to prag štete koji mogu da podnesu.

Pročitajte još:

Expand player
Pogledajte više