Račun "Infostana"
Alo / Nenad Vujanović
Račun

Alo / Nenad Vujanović

Račun "Infostana", Foto: Alo / Nenad Vujanović

- Zamislite moju reakciju kada sam umesto popusta za redovnu uplatu video iznos od 23.021,33 dinara. Dobro je da se nisam onesvestio - rekao je stanar D. R., koji je kod sebe imao redovno plaćene račune u protekle tri godine.

Kako bismo ispitali razlog povećanja računa za septembar, obratili smo se JKP „Infostan tehnologije Beograd”. Iz tog preduzeća su naglasili da oni na osnovu dobijenih parametara o potrošnji vode formiraju račun za korisnike, kao i da je za očitavanje vodomera nadležno JKP „Beogradski vodovod i kanalizacija“. Takođe su naveli da je bilo reklamacija sa te adrese i da su ih prosledili na pravu adresu.

Pročitajte još:

 

- JKP „Beogradski vodovod i kanalizacija“ utvrdilo je da je došlo do povećane potrošnje vode. Na septembarskom računu korisnika iskazano je akontaciono, mesečno zaduženje i razlika nastala u potrošnji u navedenom periodu, o čemu su korisnici obavešteni na poleđini računa. Navedeno preduzeće nas je obavestilo da je proverom ustanovljeno da nema zavedenih kvarova koji su u njihovoj nadležnosti - rekli su za „Alo!“ iz JKP „Infostana“.

Pravo na umanjenje računa

Kako kažu u „Infostanu“, kada se ustanovi da je neki račun uvećan usled neke greške ili nepravilnosti, naredni račun korisnika biva umanjen za iznos uvećanja računa.

- JKP „Infostan tehnologije“ je tačno i ispravno izvršilo raspodelu utroška vode na računima korisnika, prema dostavljenom zaduženju JKP „Beogradski vodovod i kanalizacija“. Ukoliko davalac usluge naknadno dostavi nalog za korekciju zaduženja, korisnicima će biti umanjen naredni račun - kažu u „Infostanu“.

Mi smo se obratili i JKP „Beogradski vodovod i kanalizacija“ i saznali da je juče izvršena još jedna kontrolna analiza vodomera.

- Nakon kontrolnog očitavanje vodomera utvrđeno je da se u toj zgradi potrošnja vode još više povećala u protekla tri dana. Stoga smo zaključili da je najverovatnije reč o kvaru na cevima od vodomera do točećih mesta, što je u nadležnosti korisnika, jer je reč o unutrašnjim instalacijama. To znači da će korisnicima i sledeći računi biti uvećani, jer na toj adresi stalno raste dnevna potrošnja - kažu iz tog preduzeća i objašnjavaju za koliko se potrošnja povećala.

- Na osnovu analize očitanih stanja vodomera za registarski broj spoja 12124/0, dolazi se do podatka da se u periodu od 18. 1. 2018. do 14. 9. 2018. prosečna dnevna potrošnja za navedeno mesto potrošnje uvećala sa 6,63 m3 dnevno na 13,77 m3 dnevno. S obzirom na to da je u navedenom periodu akontativno zaduženje iznosilo 6,63 m3 dnevno, izvršen je obračun utrošene vode za period od 18. 1 .2018. do 14. 9. 2018, koji predstavlja razliku između akontativnog i stvarnog zaduženja u navedenom periodu - kažu u „Vodovodu“ i kao rešenje problema stanarima predlažu hitnu proveru instalacija.

 

- U cilju prevazilaženja problema, preporučujemo da potrošači, shodno Članu 37 Odluke o prečišćavanju i distribuciji vode, izvrše kontrolu ispravnosti unutrašnjih vodovodnih instalacija od vodomera do točećih mesta, te izvrše popravku kvara koji je, shodno navedenom članu Odluke, u njihovoj nadležnosti - navode iz ovog preduzeća.

Situacija sa kojim su se susreli stanari navedene zgrade mora biti regulisana što pre. Međutim, bolnija strana problema jeste što će morati da plate septembarski račun do kraja oktobra, kako bi izbegli dodatnu kamatu, kao i što nemaju mogućnost plaćanja na rate, jer je ipak reč o potrošenoj vodi.

 

 

Komentari (2)

BANDA

18.10.2018 08:43

valjda je najbolje da zavrnu ventil ove lopine iz vodovoda i to pre sata. Kao ne znaju sta je najbolje.

nedjo

19.10.2018 14:46

@BANDA - uhapsiti vodomer