Dragan Đilas
Alo!/Marko Marković

 

Dragan Đilas

Alo!/Marko Marković

Dragan Đilas, Foto: Alo!/Marko Marković

JKP Beograd-put je na osnovu sprovedenog postupka centralizovane javne nabavke zaključio ugovore o zakupu putničkih vozila niže srednje klase i vozila srednje klase, izjavio je danas direktor tog preduzeća Ivan Tejić, demantujući raniju izjavu Dragana Đilasa da je reč o nabavci vozila.

Andrej Mladenović

Promo/Beoinfo

- Danas je bivši gradonačelnik g. Dragan Đilas napadao gradska preduzeća, između ostalog i JKP Beograd-put, te sam dužan kao direktor, da zaštitim radnike i preduzeće od laži koje je izneo - naveo je Tejić.

– U kakvom je stanju g. Đilas ostavio JKP Beograd-put, a u kakvom se nalazi danas najbolje govori podatak da je ukupan dug ovog preduzeća dok je on vladao Beogradom, na dan 01.05.2014. godine iznosio 2.289.851.646 dinara. Od toga, dug prema dobavljačiima je iznosio 730.218.932 dinara, a dug prema bankama 1.159.633.254 dinara. Znači, g. Đilas je samo u ovom preduzeću ostavio dug od oko 20 miliona evra! Na današnji dan JKP Beograd-put duguje samo 150.114.748 dinara što znači oko 15 puta manje. E, takav je domaćin bio Đilas – podsetio je Tejić.

Dragan Đilas i Mlađan Đorđević

Alo / Vladimir Marković

Dragan Đilas i Mlađan Đorđević, Foto: Alo / Vladimir Marković

Vraćajući dugove koje je ostavio, Tejić je ukazao da je to preduzeće uspelo da kupi 2 mini bagera, 1 glodalicu, 9 putarskih vozila, 1 mobilnu betonsku bazu, 1 mikser za beton, 8 teretnih vozila nosivosti do 600 kg, 12 pokretnih kompresora, 2 viljuškara, 7 kombinovanih mašina, 10 kamiona kipera 6x4, 10 kamiona kipera 4x4, 10 vučenih posipača, 10 kompleta opreme za zimsku službu (raonik i posipač), 1 finišer, 2 termo kontejnera, 1 cisternu za gorivo, 1 bager točkaš, 1 mašinu za bankine, 2 mašine za postavljanje ivičanjaka, 2 mašine za obeležavanje kolovoza (ugovorena je nabavka 25 kamiona kipera 4x4 i 7 valjaka)...

Sada je, kako je rekao, došao red da se nabave automobili srednje i niže kategorije za diplomirane inženjere koji rade na terenu jer su postojeća vozila u proseku stara preko 13 godina.

Gradski prevoz, GSP

Alo!/Vladimir Marković

– Nismo kupili automobile, već smo ih iznajmili (operativni lizing). JKP Beograd-put ima 44 inženjera, građevinske, saobraćajne i mašinske struke, koji predano rade na poboljšanju kvaliteta saobraćajnica i saobraćajne opreme i koji imaju nameru da u preduzeću ostanu i pruže pun doprinos u svojoj struci. Da li g. Đilas misli da inženjerima ne treba omogućiti najbolje moguće uslove za rad? Ili je dovoljno što se on vozi džipom? A kako je to izgledalo dok je pod njegovom vlašću JKP Beograd-put propadao, a njegov gradski menadžer Bjelić se vozio džipom?! Neka je sramota Đilasa jer napada radnike JKP Beograd-put koje je maltene ostavio bez posla zadužujući kompaniju koju je doveo do bankrota. Sada kada radimo uspešno Đilas to ne može da preživi. Zato laže – zaključio je Tejić.