Promovisan novi logo "Miss Srbija"

Alo.rs | Saveti 2016-09-07 17:10:19 2016-09-07 17:10:19

Izbor za Miss Srbije obeležio je 20 godina postojanja. Tim povodom u ambijentu predivnog hotela “Excelsior” promovisan je novi logotip izbora Miss Srbije.

Promo

Konkurs je realizovao “GreenDesign” internet servis. Na adresu “GreenDesign-a” stigao je veliki broj radova, a nakon prvog razmatranja selektovano je 15 njih, dok je putem društvenih mreža i portala odabrano pet.

Konačnu odluku dao je stručni žiri koji je za najkompletnije idejno rešenje za novi logotip izbora Miss Srbije proglasio logotip autora Miloša Radojičića, studenta arihtekture u Beogradu. Mladi dizajner je pored novčane nagrade dobio i putovanje u Grčku za dve osobe.

Na čelu stručnog žirija bio je Zoran Torbica, internet guru, pored njega tu su bili i glavni urednik “Alo!” novina Duško Vukajlović, Pavle Savović - direktor portala “Telegraf”, Nebojša Pilipović – art director “Miss Srbija”, Boža Kalezić – reditelj i pisac, Vladimir Andonov – vlasnik marketinške agencije “KOMPANY”, Aleksandra Mirić – marketing menadžer hotela “Excelsior”, Vojin Valjarević- arhitekta, Damjan Đakov- slikar i Boris Trivan – programski direktor “Digital Communication” instituta i kreativan direktor novina “24 sata”.

Promocija novog logotipa upriličena je programom koji je vodila Adriana Čortan. Gostima se obratila i ponosna predsednica organizacije “Miss Srbija” Vesna De Vinča, koja je izrazila svoje zadovoljstvo novim logotipom i idejom da su u odabiru istog učestvovali internet korisnici svih ciljnih grupa.

Expand player
Pogledajte više