Gordana Nikolić
Promo
Marina Vasić

Promo

Marina Vasić, Foto: Promo

Njegove osnivačice Gordana Nikolić i Marina Vasić otkrivaju kako su svojim članovima ulepšale svakodnevicu.

Pobediti stres, to je jedna od glavnih misija savremenog čoveka. Među rešenjima, pored fizičke aktivnosti, odlaska u prirodu i sličnih poduhvata, stoji mogućnost da uposlimo svoje ruke, da se okušamo u nekom zanatu ili umetnosti.

Slikanje, vajanje, pravljenje mozaika, ikonopisa, izrade kolaža, sve to zvuči retro, ali je itekako korisno i efikasno, potvrđuju Gordana i Marina, vlasnice Lemon Berry studija, mesta na kom ljudi mogu da oslobode svoju kreativnost.

„Fokus je na relaksaciji, tačnije procesu. Ljudi se na taj način opuštaju“, govori Vasićeva, akademska slikarka. „Ima dosta devojaka koje su htele da upišu neki fakultet blizak umetnosti, ali ih je put naveo na neku drugu stranu i danas rade u potpuno drugoj industriji. Dolaskom kod nas, one zadovolje tu umetničku crtu“.

Njena poslovna partnerka, ovaj koncept druženja uz kreativnost, prepoznala je boraveći preko okeana. „Radila sam za jednu veliku korporaciju u Americi. Tamo sam se upoznala sa radionicama na kojima se ljudi druže uz neku kreativnu radnju kao što je slikanje. Po povratku u našu zemlju, učlanila sam se u Udruženje poslovnih žena Srbije i tu upoznala Marinu. Kroz druženje sa njom, došle smo na ovu ideju“, opisuje Gordana.

Gordana Nikolić

Promo

Gordana Nikolić, Foto: Promo

Tako je naizgled nespojiva kombinacija umetnosti i biznisa počela idealno da se razvija. „Prijavile smo se na konkurse koji podržavaju preduzetništvo i dobile sredstva za pokretanje biznisa, koji postoji od 2016. godine“, dodaje.

U njihovom slučaju, bilo je potrebno da nađu prostor za svoj studio, pripreme sve aktivnosti koje su potrebne za prepoznavanje njihovog brenda i krenu u akciju. „U početku su za nas saznali posredstvom društvenih mreža, a onda se ideja o našem kvalitetu širila putem usmenih preporuka“, ističe Nikolićeva.

„Mi im olakšamo pri izboru tema i oslobodimo ih. Recimo, ljudi imaju strah od velikog belog platna. Zbog toga im pripremimo neku skicu i pojednostavimo stvari“, zaključuje slikarka.

Kampanja „Žene, ne gubite vreme“ sprovodi se u okviru Programa podrške razvoju i promociji ženskog inovacionog preduzetništva pokrenutog od strane Kabineta ministra za inovacije i tehnološki razvoj. Glavni cilj kampanje je promocija ove i sličnih preduzetničkih ideja srpskih preduzetnica, ali i ohrabrivanje i podrška ženama u realizaciji njihovih inovativnih poslovnih planova.