Pežo 508
EPA
Pežo 508

EPA

Pežo 508, Foto: EPA

Tri ključne karakteristike modela koji se konceptualno razlikuje od svog prethodnika su : radikalni dizajn, impresivan i-cockpit i intenzivno vozačko iskustvo. Niska i duga linija krova, izgled koji odiše autoritetom i sportska silueta čine ga pravim “fastback” modelom sa petoro vrata čija pojava na drumovima nikoga neće ostaviti ravnodušnim. Sa dužinom od 4.75 metara, novi 508 je odnosu na prethodnika kraći za o8 cm, niži za 5 ,a širi za 3 cm, čime su dobijene izuzetno dinamične proporcije.

Pročitajte još:

 

Vrata bez okvira doprinose kupe efektu dok su napred pozicionirani led farovi sa dnevnim svetlima koja se spuštaju duž branika i asociraju na očnjake, a u zadnjem delu led svetla ostavljaju utisak lavovskih kandži, čime zajedno doprinose krakaterističnom svetlosnom potpisu brenda. Prtljažnik od 487 litara zahvaljujući visoko otvorenim petim vratima nudi veliku praktičnost.

Završna obrada koja se može naći samo kod premijum modela postaje standard od kojeg Peugeot ne želi da odstupi. Fascinantan I-cockpit druge generacije karakterišu materijali najvišeg kvaliteta, centralni HD displej od 10” koji se nalazi u okviru centralnog panela ispod kojeg su integrisani elegantni prekidači koji podsećaju na dirke klavira putem kojih se pristupa najvažnijim funkcijama na vozilu i kompaktni upravljač koji je zasečen u gornjem I donjem delu.

Pežo 508

EPA

Pežo 508, Foto: EPA

Dodatna udobnost sedišta je dobijena poboljšanom ergonomijom potvrdjenom AGR sertifikatom. Potpuni užitak u vožnji pruža i premium Focal hi-fi audio sistem sa 10 zvučnika. Kao dodatna oprema u ponudi su između ostalog i bežično punjenje mobilnog telefona putem platforme koja je integrisana u centralnu konzolu kao i sistem za otvaranje prtljažnika bez korišćenja ruku, jednostavnim pokretom noge ispod zadnjeg branika.

Preporučujemo i ovo:

 

Novi Peugeot 508 je proizveden na EMP2 modularnoj platformi čime je postignuta ušteda u odnosu na prethodni model u težini od 70 kg, koja utiče na potrošnju, pasivnu bezbednost i performanse. Aktivna kontrola oslanjanja je doprinela da se vozilo prilagođava putu, načinu vožnje i težini vozila, a kroz multi-link oslanjanje je pojačana stabilnost svakog tocka. Tačnije, oba zadnja točka rade nezavisno i eliminišu neravnine na putu bez uticaja na drugi točak omogućavajući na taj način udobno upravljanje i nizak nivo buke.

Od agregata su u ponudi benzinski puretech motori od 180 i 225 konjskih snaga upareni sa osmostepenim automatskim menjačem kao i HDi motori od 130,160 i 180 konjskih snaga pri čemu je jedino najslabija verzija navedenih agregata dostupna sa manuelnim šestostepenim menjačem.

Jos jedan novitet je osmostepeni automatski menjač koga kartkteriše glatko i brzo menjanje brzina, one-touch električne kontrole, pri čemu je ostvarena ušteda u težini u odnosu na prethodnika kao i smanjenje potrošnje goriva od 7% .

Pežo 508

AP

Pežo 508, Foto: AP

Mnogobrojni su noviteti kada je u pitanju kako pasivna tako I aktivna bezbednost:

- Night vision – ekskluzivitet u D segmentu, sistem koji pomoću infra crvene kamere smeštene iza prednje maske , prepoznaje i signalizira prisustvo pešaka i životinja u uslovima niskog spoljašnjeg osvetljenja. Detektuje pešake i životinje visine preko 30cm, pri brzini manjoj od 160km na čas.

- Unapređeno prepoznavanje saobraćajne signalizacije

- Adaptivni tempomat sa stop and go funkcijom, koji omogucava automatsku kontrolu brzine vozila pri programiranoj brzini, uz održavanje razdaljine, sa opcijom potpunog zaustavljanja vozila kao i ponovnog pokretanja

 

- Aktivno zadržavanje vozila unutar trake

- Sistem za pozicioniranje vozila u voznoj traci je prvi korak ka autonomnoj voznji. Omogućava pozicioniranje vozila unutar trake sa mogućnošću praćenja krivina

- Active safety brake and distance alert - sistem za upozoravanje na rizik od sudara

Tagovi