Aleksandar Vučić
Tanjug/Dimitrije Goll
Aleksandar Vučić i Siniša Mali

D. R.

Aleksandar Vučić i Siniša Mali, Foto: D. R.

Predsednik Srbije Aleksandar Vučić koji zajedno sa gradonačelnikom Beograda Sinišom Malim obilazi gradilište galerija Beograda na vodi, saopštio je da je veoma sam zabrinut zbog nasilja u našim školama.

- Pozvao sam i predsednicu Vlade Anu Brnabić i ministre Mladena Šarčevića, Nelu Kuburović i Vanju Udovičića da izađu sa novim merama.

Ohrabren Junkerovim izjavama

Vučić je rekao da je Izjava predsednika Evropske komisije Žan Klod Junkera, koji je rekao da očekuje da će Srbija postati članica EU i pre 2025. godine, veoma ohrabrujuća za građane.

- Čini mi se da smo prvi put na takav način dobili jasnu vizuru naše budućnosti - rekao je Vučić.

Verujem da je svaki roditelj, kao i svako dete bio uzasnut snimcima. Posle ubistva ili samoubistva malog Alekse, kako to uopšte kvalifikovati, doneli smo određene promene, ali to nije dovoljno. Moraćemo i represivnim i preventivnim merama da delujemo da ovakvih stvari bude manje, iako takve stvari ne možete u potpunosti da iskorenite, ne postoji takva zemlja koja to može - rekao je Vučić.

Osim toga, on je naveo da je svaki roditelj i svako dete bili užasnuti snimcima.

“Ne samo zbog nasilja i bola, već i zbog poniženja i gaženja ljudskog dostijanstva, to ostavlja trajne posledice po decu. Protiv toga ćemo morati da se borimo svim zakonskim sredstvima“, naveo je Vučić.

Komentarišući zašto Srbija još nema Aleksin zakona Vučić je rekao da to nije tako jednostavno.

- Nije to tako jednostavno. Promenili smo deo sistemskog zakona o obrazovanju. Nije jednostavna materija, komplikovana je materija - rekao je on i dodao da veruje da će država naći rešenje i način kako da se tome suprotstavimo.

- Po tom pitanju moramo da budemo veoma obazrivi - kazao je on između ostalog.

Uskoro odluka o izborima

Upitan kada će naprednjaci doneti odluku o izborima, lider SNS-a je kazao sledeće:

- SNS će sledeće nedelje doneti odluku o izborima. Ja sam iznosio kao argumente protiv to što mislim da je važno da pokažemo ozbiljnost i da rešavamo mnogo važnih i ključnih pitanja vezanih za Srbiju- rekao je on i dodao da ne zna kakva će odluka biti.

Uskoro susret sa Putinom

Vučić je rekao i da će se uskoro videti sa Vladimirom Putinom.

- Dobio sam poziv, dogovorili smo posetu Rusije. Ići ću sredinom decembra i srešću se sa predsednikom Vladimirom Putinom u Moskvi - kazao je Vučić.

On je rekao da će jedna od tema razgovora biti i saradnja u oblasti energetike. Vučić je najavio da će izraziti zahvalnost za veoma dobru vojno-tehničku saradnju dveju zemalja, koja se pokazala i u dolasku aviona MIG 29 u flotu srpskog vojnog vazduhoplovstva.

Rekao je da smatra da je važno da se pokaže ozbiljnost, jer su pred nama veliki problemi koji treba da se rešavaju narednih godina.

- Ne treba da ličimo na one koji se kriju iza psovki upućene meni, koji misle da je to dovoljno za osvajanje glasova. Smatram da ima mnogo važnih ključnih pitanja u narednoj i naredne dve godine koje moramo da rešimo. Mislim da nije vreme za parlamentarne izbore - istakao je Vučić i naglasio da ne treba SNS da se na lokalnim, gradskim izborima pokriva republičkim rezultatima, i da ne bi bilo ništa strašno ako bi izgubili.

- Ako izgubimo nije nikakav probelm, na kraju se živi od dela koja ste ostavili - poručio je on.

Vučić je istakao da neki ulaze u politiku zbog slave, a drugi kako bi napunili sebi džepove, te dodao da SNS ne pripada toj poslednjoj grupi ljudi, dok zna da je političkim protivnicima to bio cilj.

Naveo je da drugi, koji su za parlamentarne izbore, navode kao argument da bi, raspisivanjem izbroa u februaru, dobili četiri godine potpunog mira, čime bi mogli u potpunosti da se posvetimo evropskom putu i rešavanju problema.

- To je snažan argument, ali sam ostao pri svom stavu. Razgovaćaćemo i verujem da ćemo sledeće nedelje imati rešenje - naglasio je Vučić.

Dačić zna nešto što ja ne znam?!

Vučić kaže da izjavu Ivice Dačića o tome da će beogradski izbori biti mera Vučićevog ostanka na vlasti vidi kao poziv lidera socijalista da motiviše ljude da izađu na izbore, ali je poručio da se on više neće kandidovati na izborima za predsednika Srbije.

Verujem Stefanoviću

Aleksandar Vučić je rekao da je za sekretara Saveta za nacionalnu bezbednost imenovao ministra Nebojšu Stefanovića jer je uveren u njegove sposobnosti.

"Slušam tu priču o partijskoj državi, samo ne mogu da se setim da je bilo ko govorio o tome kada je Miodrag Rakić postavljen, tada je to bilo u redu, a danas nam ista ta DS, ali i Janković, Jeremić, govore da ne valja što je ministar postavljen, a dobro je kad je to bio šef Tadićevog kabineta", rekao je Vučić i poručio da bi on sigurno bio kritikovan da je postavio svog šefa kabineta.

Kako je naveo, Stefanovića je postavio jer je uveren da će dobro da obavlja taj posao i da štiti prava ljudi.

Podsetio je i da su ranije "neki dizali tiraže transkriptima", a onda naveo da toga nema od kako je on šef Biroa za koordinacuiju službi bezbednosti.

"Nikakvih problema neće biti, biće žestoka borba protiv korupcije, imamo izazove i poput terorizma, tešku spoljnu politicku situaciju, zato sam želeo da na tom mesti bude coček u čije sposobnosti verujem", rekao je Vučić.

"Možda Dačić zna nešto što ja ne znam", rekao je Vučić uz smeh i dodao da smatra da je lider socijalista time hteo da motiviše ljude da izađu na izbore.

"Ali lokalni izbori su lokalni", primetio je Vučić. 

Kako je rekao tri najbliža saradnika, sva trojica iz DS, Šutanovac, Đilas i Šapić idu u tri linije, a u stravi tu nema nikakve razlike.

"Među njima nikakve razlike nema, zajedno su najveći dug napravili, urušavali grad", rekao je Vučić  i dodao da dok su njih trojica bili na vlasti nije bilo gotovo nijednog gradilišta...

Dodao je, međutim, dsa veruje da će svi oni "lukavo pokušati da kažu da postoje razlike među njima".

On lično, ponovio je, neće se kandidovati na sledećim predsedničkim izborima, ali je pri tome uveren da će na tim izborima pobediti onaj koga on bude podržao u predsednickcoj kampanji.

"Neće građani više da glasaju za neradnike", rekao je Vučić.

Upitan da komentarise napise o tome da će bivši predsednik Srbije Tomislav Nikolić osnovati novu stranku i da li je možda sa Nikolićem o tome razgovarao, rekao je da tako nešto od njega nije čuo.

"Nisam čuo tako nešto od njega - i ne verujem u to", rekao je Vučić.

OEBS da prati izbore u Beogradu

Vučić je, povodom zahteva opozicije da OEBS prati beogradske izbore, poručio da "ne mogu da zabrane SNS da se bore i pokažu šta su sve uradili u Beogradu".

- Važno je da ljudi razumeju. Ja se trudim, od jutros sam u 6 sati ispraćao važne goste na aerodrom, otišao u kancelariju i radiću do kasno večeras. Oni koji bi da rade 30 minuta dnevno traže spas u nekom drugom, još računaju da ako dođe neko drugi, po mogućstvu iz inostranstva da ne moraju ništa da rade, da ne moraju da imaju nikakvu politiku - rekao je Vučić.

Brankica je profesionalac

Predsednik je rekao, govoreći o intervju u Insajderu kod Brankice Stanković, da nije došao ni minut pre niti se minut posle zadržao u Studiju i da smatra da je urednica Insajdera profesionalno obavila svoj posao.

Ipak, istakao je da je Brankica ponekad bila i preoštra.

- Nisam bio ni minut pre ni posle izjave, pristojno su me dočakali mislim da sam ja bio pristojan gost, nisam znao ni pitanja ni koliko će sve da traje - rekao je Vučić i dodao da nije znao ni to da li će biti samo Stanković ili još neko koji će sa njom biti u emisiji.

- Ali kad ne možete da pobedite svi su vam krivi - rekao je Vučić.

Kako kaže, oni koji traže da OEBS prati izbore su apsolutni favoriti u Beogradu i imaju ogromnu prednost, ali ne mogu da zabrane drugima da se bore.

- Mi ćemo da se borimo, nemojte da nam zabranite što ćemo da se borimo da pokažemo šta smo radili i koliko smo smanjili dugove. Dug u Beogradu je smanjen za pola milijarde evra - rekao je on.

Beograd je postao veliko gradilište, primetio je Vučić i dodao da će ljudi to da procene.

- Ako se uzdate u nekog drugog i ako ste nesopsobni da pokrijete biračka mesta u Beogradu, mi ćemo da vam čuvamo i nećemo ništa da uzmemo, kao što nismo ni na predsedničkim - poručio je Vučić.

On je istakao da je dobro kada su naši gradovi puni dizalica.

- Već su postavljeni šipovi. Krenućemo u izgradnju tornja koji će biti simbol cele Srbije - istakao je Vučić i uveren je da ćemo do kraja godine uspeti da spustimo javni dug.

- Moje je da zamolim ljude u Srbiji da budu još vredniji, da bi smo postigli još bolje rezultate - poručio je on.

Vučić je kazao da je zahvalan izvođačima koji dobro obavljaju svoj posao i ne kasne.

Verujem lekarima, decu treba vakcinisati!

Govoreći o tome da li bi roditelji trebalo da vakcinišu decu, s obzirom da je sve više pacijenata koji oboljevaju od malih boginja, Vučić je rekao da ne razume zašto ljudi misle da su bolji lekari od lekara.

- Ja nisam lekar i verujem našim lekarima koji kažu da treba vakcinisati decu. Napravićemo epidemijeu raznih bolesti, a onda ćemo da se hvatamo za glavu. Pa nije vakcija juče izmišljena - kazao je on.

 

Komentari (159)

Pera Detlic

09.11.2017 12:01

Hahahahahaahahahaahahahahahahaahaha....

Zorica

09.11.2017 12:05

Prvi konkretan korak je da podneses ostavku zbog svih lazi koje si izrekao!!!!!

samo jedna od neistina

09.11.2017 12:26

@Zorica - Primacu ljude da mi iznesu probleme jednom mesecno.

Hajduk

09.11.2017 17:36

@Zorica - A koje je to lazi iznosio... Sve sto je obecano je i uradjeno ili je u procesu...

Kvazimodo Sorabius

09.11.2017 12:08

Cuj, ba, "zabrinut"? Nece biti, pre je zadovoljan, ne mora sve sam da radi Da deca ne cekaju odlazak preko...

acomurija

09.11.2017 12:08

I tako, TRIDESET GODINA!

Sanja

09.11.2017 12:22

Ovo je zaista zabrinjavajuce. Cela zemlja je zgrozena, sigurna sam da ce se preduzeti sve potrebne mere i ovakvo ponasanje kazniti.

Ugu

09.11.2017 12:25

Predsednik je svestan svih problema i resava ih u etapama, ali ce ih i resiti na kraju

Marija

09.11.2017 12:25

Zaista je zabrinjavajuce

nana

09.11.2017 12:27

Treba resito to, naka deca nose traume ceo zivot, zato treba resiti.

atomskimrav

09.11.2017 12:30

Zgrozavam se na ovakve stvari, mora da se pozabavi time malo vise, Predsednik Vucic je potpuno u pravu.

dada

09.11.2017 12:35

Treba uvesti neki zakon za tu decu sto maltreriraju svoje drugare u skolama...To je strasno!

Nika

09.11.2017 12:37

Drago mi je da je predsednik ozbiljno shvatio problem vršnjačkog nasilja i da će uskoro preduzeti neophodne mere da se ovakvi slučajevi više ne ponavljaju.

Miki

09.11.2017 12:38

Nasiljem u školama se treba ozbiljno pozabaviti i pokušati ga svesti na minimum.

Jana

09.11.2017 12:39

Situacija je kritična.Svaki vid vrsnjackog nasilja treba u korenu saseci, i ne dozvoliti da se ovakve stvari dešavaju.

Dejan

09.11.2017 12:40

Strašno šta se događa sa decom !

Bojana

09.11.2017 12:41

U svakoj skoli video nadzor, po jedan policajac, drakonske kazne za sve pocinioce kako za decu tako i za odrasle, i sto vise tribina protiv nasilja,primetila sam da se Stefanovic ozbiljno bavi ovom temom i sigurna sam da ce biti sve manje ovakvih tragedija

dragica

09.11.2017 12:42

Situacija je zabrinjavajuca, a predsednik odgovorno pristupa resavanju problema i sigurno da ce preventivnim merama da deluje da se ovakve stvari ne desavaju.

Pera Detlic

09.11.2017 12:52

@dragica - Koji mu je ovo put da obilazi Beograd na vodi? Aaaaaaaaaaaa.... kad nema desavanja ajmo da se slikamo Beograd na vodi ...hahahahahahahahahaha..

Milan

09.11.2017 12:43

Kako je devojcici i njenim roditeljima mozemo samo da naslutimo, ali me interesuje kako je roditeljima dece koja je tuku. Da li su ponosni na njih ili zgrozeni sto imaju takvu decu?

Dejan

09.11.2017 12:43

Trebalo bi roditelje dece koja zlostavljaju drugu decu adekvatno kazniti....

nina

09.11.2017 12:44

Treba uvesti adekvatne mere koje će sprečiti da se ovako nešto ponovi.

Zdravka

09.11.2017 12:45

Lepo je sto se pokazuje odgovornost i azurnost u resavanju ovog problema.

sasa

09.11.2017 12:46

Svaki pokusaj nasilja treba najstroze kazniti

Riba smrdi od glave,ne od repa.

09.11.2017 12:49

Brigu o skolskim toaletima si prebrinuo! Ali je pre toga trebalo iz skola pocistiti fekalije!

jabreja

09.11.2017 16:06

@Riba smrdi od glave,ne od repa. - Riba smrdi od glave,ne od repa - ali se riba cisti od repa!

Mirjana

09.11.2017 12:49

Ovo je ozbiljan problem koji se treba rešiti, tako što se ne sme dozvoliti ta se ovakav slučaj ponovi.

lale

09.11.2017 12:51

Ti zabrinut? Ti sí zabrinut samo za svoju fotelju,i nista drugo.Da si zabrinut,davnih dana bi svako nasilje bilo sankcionisano.Cim si na televiziji izjavio da vlast ne moze protiv "navijaca"sve je bilo kristalno jasno.

Zorica

09.11.2017 14:04

@lale - E to je komentar pisan svojom voljom a ne po naredbi i za sendvič. PS.Vucic nije moj predsednik

Hajduk

09.11.2017 17:32

@lale - Vucic je jedini koji ne cuva svoju fotelju na silu, zato je i spreman na izbore kada god to opozicija zatrazi... Vucic svoju fotelju cuva radom i zalaganjem za svoju zemlju.

Sara

09.11.2017 12:53

Nasilje, a pogotovo vrsnjacko, stvara zaista veliku zabrinutost na koju drustvo mora da reaguje.

mikimasa1

09.11.2017 12:57

Ozbiljan problem koji treba resiti sto pre,ali i iz porodice sve krece.

Milica

09.11.2017 12:59

Nasilje nad decom, ma ko pocinio, da se strogo kazni!

Milica

09.11.2017 12:59

Nasilje nad decom, ma ko pocinio, da se strogo kazni!

Ana

09.11.2017 13:02

U skolama pod hitno treba srediti stanje.

Bisa

09.11.2017 13:06

To nasilje u skolama treba resiti sto pre.

Savka

09.11.2017 13:08

Definitivno se moraju preduzeti delotvornije mere kako bi zastitili nasu decu.

Mule

09.11.2017 13:08

Potrebno je uvesti određene mere kako se ovakvi slučajevi nikad više ne bi ponovili.

KATARINA

09.11.2017 13:11

SVI SMO ZABRINUTI..TREBA HITNE REFORME

donde

09.11.2017 13:54

@KATARINA - slazem se da treba doneti sistemska zakonaka resenja a ne ad hok mere koje neretko dovode do jos goreg stanja, deca su nasa buducnost i trebamo ih zastiti koliko je to moguce

monaliza

09.11.2017 13:13

Zasto se ta deca ne izbace iz skole ?!

Rade

09.11.2017 13:14

Tome treba prici temeljno.

miki

09.11.2017 13:14

Ovakav vid nasilja je veliki problem i treba ga sto pre resiti.

Pepi

09.11.2017 13:15

Vrsnjacko nasilje moze da ostavi ozbiljne posledice na deci tako da na to moramo brzo da reagujemo!

Gaga

09.11.2017 13:16

Treba preduzeti ozbiljne mere u cilju sprečavanja vršnjačkog nasilja.

seljak

09.11.2017 13:29

@Gaga - Umesto uniformi kacige i pancire . Obavezno komplet prve pomoci i sigurnosni pojas na klupi , vazdusni jastuk itd. A botovi prave mere.

Marijana

09.11.2017 13:18

Moramo ukljuciti sve kako bi smo sprecili nasilje,pre svega roditelje,centar za socijalni rad ako treba i policija.

keja

09.11.2017 13:22

U Srbiji vlada nasilje na svim razinama, um klade valja a snaga caruje...

Akica

09.11.2017 13:27

Sto pre stati vrsnjackom nasilju

Dr.d

09.11.2017 13:29

Gledaju u Zadruzi....

Sanja

09.11.2017 13:30

Moraju svi nadlezni organi da se ukljuce u resavanje ovog zaista velikog problema. Roditelji moraju da povedu vise racuna kako im se deca ponasaju i sta rade. Nedopustivo je nasilje u skolama.

Srđan

09.11.2017 13:30

Nasilje u vaspitnim ustanovama mora da prestane što pre.

Jovana

09.11.2017 13:32

To je ozbiljan problem koji se mora resavati sistemski, edukacijom dece od najranijih dana, upoznavanjem roditelja sa problemima, uvodjenjem skolskog policajca ili vise koji ce tamo boraviti ceo dan...

djuka

09.11.2017 13:33

Ovo je još jedna prilika da Srbija ojača svoje odnose sa Rusijom i sklopi nove političke, ekonomske, vojne i mnoge druge saradnje!

pera

09.11.2017 13:34

Treba preduzeti ozbiljne mere i sankcije kako bi se sprečila takva dešavanja! Svi zajedno moramo rešavati takve stvari.

mala

09.11.2017 13:35

Mislim da treba vise povesti racuna oko ovog nasilja po skolama, jer toga ima sve vise.

Petko

09.11.2017 13:35

Siguran sam da će se i ovaj problem brzo rešavati. Predsednik skreće pažnju na realne anomalije u društvu.

Petko

09.11.2017 13:38

Iako je puno toga stvar i kućnog vaspitanja država se mora nositi i sa ovim problemima. U kakve ljude će ta deca da izrastu ako ne reagujemo na vreme.

Maja

09.11.2017 13:38

Ovo vise nije normalno. Treba toj deci koja maltretiraju druge, uvesti posebne kazne!

MILJAN

09.11.2017 13:40

STRASNE VESTI IZ ARANDJELOVCA..STOP NASILJU..

mara

09.11.2017 13:44

Deca su isuviše raspuštena, bez radnih navika, bez svesnosti o zarađivanju i samim tim ne cene ništa. E baš zbog svega toga Dualno obrazovanje mislim da će dosta doprineti da se deca malo socijalizuju da počnu da stiču radne navike, da im svest o zarađivanju bude jasnija.

Siniša

09.11.2017 13:48

Šutanovac, Đilas i Šapić neradnik do neradnika.

sdf

09.11.2017 13:48

sve moze da hoce. prvo da pocne od medija, pre svega rijalitija. zvekne im porez +500% ili ih jednostavno zabrani i kraj! kakva crna demokrtija i briga sta ce zapad reci. onda idemo dalje... problem je sto nece nista da resava jer mu tako odgovara.

e

09.11.2017 13:49

To je stvarno veliki problem

Darko

09.11.2017 13:50

Nasilje u skolama je nedopustivo i zato molim ministra prosvete da odmah reaguje i pojaca mere kako bi se svako dete zastitilo

dule

09.11.2017 13:52

Cinjenica ja da to mora hitno da se zaustavi!

Mirko

09.11.2017 13:53

Svi smo zabrinuti zbog stanja u školama, treba pojačati rad socijalnih radnika.

sanja

09.11.2017 13:54

Treba preduzeti hitne mere sprecavanja nasilja u skolama.

Nensi

09.11.2017 13:54

Svi znamo da je oduvek bilo vršnjačkog nasilja u školama, najteža stvar danas je što to kriju prosvetni radnici kao i mnogi roditelji učenika.

Kika

09.11.2017 13:55

Treba propisati mere i za roditelje. Nevaspitanje pocinje od kuce.

Baki

09.11.2017 13:57

Nasilje u školama je veliki problem i za učenike i za roditelje.

Edo

09.11.2017 13:58

Toga je uvek bilo u skolama i resavalo se jednostavno. Iskljucenjem iz skole. Danas, sa ovim zakonima moras da budes mekan sa izgrednikom, da mu tepas, te edukacije, te multidisciplinarni pristup i te stvari i za to vreme pokvaris i dobru decu kad vide da barabi niko nista ne moze.

Milan

09.11.2017 14:02

Vršnjačko nasilje u školama može se lako smanjiti unajmiljivanjem profesionalnog obezbećenja i postavljanjem video nadozora. Škole koje su ovo odradile smanjile su nasilje.

Neko iz skele

09.11.2017 14:04

A zasto Vucic nije zabrinut zbog kradje kablova? Prema pisanju jednog lista, oko borcanskog mosta, na deset od jedanaest trafo stanica su pokradeni kablovi. Kako Vucic misli da tu izgradjuje industrijske zone za Ruse i Kineze sa tolikim kradjama kablova? Dokle misli da se zabija glava u pesak?

mili93

09.11.2017 14:04

Moramo stati nasilju na put!

maxm

09.11.2017 14:05

Vrsnjacko nasilje je generalno veliki problem, sada je mnogo nevaspitane dece koja ne postuju profesore a kamo li drugove i drugarice..

Cane

09.11.2017 14:07

Potrebne su ostre kazne pre svega za roditelje!

Dule

09.11.2017 14:08

Malo je reći užasnut snimcima nasilja.I nadam se da će se naći neko rešenje da to suzbijemo što više.Jer je žalosno da nam se deca tako ponašaju.Ja lično kao roditelj neznam kako bi reagovao da se nadjem u toj situaciji.Sve je to stvar kućnog vaspitanja.

Dule

09.11.2017 14:10

Napokon je neko u ovoj državi rešio da radi i razvija ovu zemlju za razliku od ovih lopova što su je uništavali i opet bi da je uništavaju.

jana

09.11.2017 14:10

Treba sto pre preduzeti odredjene mere kako bi se sprecilo nasilje u skolama

Dule

09.11.2017 14:13

Puna podrška Predsedniku na očuvanju i unapređenju naših odnosa sa nama bratskom Rusijom.

Aleksa

09.11.2017 14:14

Opasno je da se igraju kroz politiku sa decicom

nikola1

09.11.2017 14:15

Mora se raditi na prevenciji, kako bi se ubuduće sprečala takva dešavanja.

saša

09.11.2017 14:15

Pod hitno treba rešiti problem nasilja po školama i trebala bi država da reaguje.Uključiti policiju,roditelje i naravno prosvetne radnike.

Sara

09.11.2017 14:16

Sve potiče iz kuće pa tako i maloletni nasilnici. Od koga da vide bolje ako otac prebija majku? Ako mu daju podršku da tuče drugare čim nije po njegovom? Ako ga uče da treba slabije od sebe maltretirati? Takvu decu treba zatvarati u ustanove i davati na ozbiljne edukacije, rad sa psiholozima, psihijatrima, slati ih na društveno koristan rad da isprazne svu tu snagu, a roditelje po džepu udariti debelo.

antibot

09.11.2017 14:17

Botine zamarate nas vasim jednoumnim hvalospevima, cim vidim veliki broj komentara odustajem da ih citam, znam sta pise.

Maja

09.11.2017 14:23

Drzava mora represivnim merama, u okviru zakona, da preventivno deluje na ublazavanju nasilja u skolama.

saša

09.11.2017 14:27

Kažnjavati roditelje finansijski,izbaciti to dete iz škole,ali ne na prvu,uključiti socijalne radnike, nemože niko da me ubedi da nije izvodljivo.Ja neću dozvoliti da neko moje dete maltretira u školi ili uopšte ali neću dozvoliti da ono to radi.

Učiteljica

09.11.2017 14:29

Odlično je što pričamo o ovome. Moramo biti svesni da postoje nasilna deca i da znamo da ih sankcionišemo.

Vanja

09.11.2017 14:31

Nasilje u skolama ne treba dozvoliti i trebaju se preuzeti mere predostroznosti

Nidza

09.11.2017 14:35

Racunamo na to da ce skupstina doneti adekvatan zakon.

Zoli

09.11.2017 14:37

Sankcije zaposlenih koji ne ispunjavaju svoje obaveze su ključ do rešavanja problema.

Andrea

09.11.2017 14:40

Ne prodje dan a da nismo svedoci vrsnjackog nasilja,tome se pod hitno treba stati na put.

marija

09.11.2017 14:45

Na skolskom nasilju treba se stati jednom za svagda.

Daca

09.11.2017 14:47

Strasno je kakva su deca danas... Treba to ostro kaznjavati!

Pera

09.11.2017 14:48

Nasilje u skolama sto pre zaustaviti , a pocinioce strogo kazniti.

nedjo

09.11.2017 14:52

nas vodja se vise brine od samih roditelja te dece!

Daca54

09.11.2017 14:52

Ovo je strasno sta nam se desava sa decom! Otkud tolika agresija? Hitno preduzeti sve moguce mere da se kazne najstrozom kaznom pocinitelji a da nadlezne sluzbe odreaguju na pravi nacin da se ovo ne ponavlja. Mislim da svi - od dece i roditelja, nastavnika i profesora u skolama pa ako treba i ministarstva hitno odreaguju. Mora da se spreci svaki oblik nasilja u skolama.

nedjo bot

09.11.2017 14:53

nasilna deca su deca opozicije,mi u redovima nemamo nasilnika ni u porodicnom stablu !

Momir

09.11.2017 14:54

Ima mnogo važnih pitanja u naredne dve godine važnih za državu, koje treba rešiti, pa možda i nije vreme za parlamentarne izbore kako je rekao predsednik Vučić. A za gradske, znamo ko su tri najbliža saradnika iz DS, Šutanovac, Đilas i Šapić među kojima nema nikakve razlike, jer su zajedno napravili najveći dug i sistemski urušavali ovaj grad!

aca

09.11.2017 14:56

Sve što vodi nasilju u školama treba pod hitno naći načina da se to spreči i iskoreni!

Momir

09.11.2017 15:04

Što se nasilja u školama tiče, nažalost toga ima, ali će morati da se deluje i represivnim i preventivnim merama, jer jedino to može da utiče da ovakvih stvari bude što manje. Predsednik je rekao i da će se uskoro videti sa Vladimirom Putinom, što je jasna poruka da vodi doslednu politiku mira i stabilnosti.

Suarez

09.11.2017 15:07

Strašno je to što se dešava i celo društvo treba da osudi to nasilje

Olja

09.11.2017 15:08

Da bi se nasilje zaustavilo mora se poraditi na kucnom vaspitanju posto roditelji vise nemaju vremena za decu neznaju ni gde su ni sta rade.

Igor

09.11.2017 15:26

Rad,rad i samo rad.Sve pohvale za kompletan tim Vlade Srbije.

dejana

09.11.2017 15:30

Vucicu vrati sva prava nastavnicima i profesorima i da vidiš kako će po školama sve biti srđeno.

BIBI

09.11.2017 15:31

Treba da se pronađe "okidač" zbog čega mladi to čine pa bi se iz korena rešio problem !

donde

09.11.2017 15:32

problem treba resiti sistemskim novim zakonskim resenjima u porodicnom i krivicnom zakonu, dovrsiti reformu skolstva i promeniti odnos drustva ka nasilju od politicara koji pozivaju na isto, ukinuti rijalitije i nastaviti ulagati u kulturu

nicko

09.11.2017 15:36

Predsednik najbolje zna dal je vreme za izbore. Svakako mislim ako izbora i bude, pobednik je poznat, a to je Sns.

nicko

09.11.2017 15:37

Svaki normalan covek je uzasnut zbog tog snimka i prikazanog nasilja, tome se mora stati na put.

nicko

09.11.2017 15:40

Narod ne voli neradnike i gubitase kao sto su Djilas i ekipa, pokazace sledeci izbori koliko ce malo procenata imati.

Ivanitza

09.11.2017 15:43

Nove mere će se morati sprovesti u školama a i poraditi sa roditeljima kako ne bi dolazilo do nasilja u školi!

Lina

09.11.2017 16:13

Ovo je prevrsilo svaku meru. Mislim da zakoni za decu ipak trebaju biti malo stroziji. Previse im se dalo prostora, pa je i sasvim ocekivano da su se usudili na ovakve postupke.

kiki

09.11.2017 16:14

Svakako se trebaju preduzeti mere jer je ovo vrsnjacko ponasanje nedopustivo pogotovo nasilje nad decom. Smatarm da ovim sto se desilo roditelji treba da prizegnu avoju decu i da imaju granice u avemu. Ovo je za svaku osudu i jako ke teako bilo sta reci a da ne boli.

ivanjan

09.11.2017 16:17

Dok god se takva deca ne budu kažnjavala nasilje će se nastavljati!

Branko

09.11.2017 16:52

Podrzavam da treba da se uvedu nove mere. Jer ovo pocinje da uzima maha.

Pera Detlic

09.11.2017 17:39

@Branko - Dolaskom nazadnjaka na vlast ovo ne da je uzelo maha ovo je epidemija.....TONEMOOOO....

Fredi

09.11.2017 16:58

Svaki oblik nasilja treba sto pre zaustaviti i sankcionisati!

Nikolica91

09.11.2017 17:02

Stop nasilju! Deca idu u skolu da uce a ne da budu maltretirana!

tamara

09.11.2017 17:11

Mislim da smo u ovom trenutku svu zabrinuti za nasu omladinu!

Milivanili

09.11.2017 17:14

Deca se u skolu salju da nesto nauce, a kod kuce bi trebala da se vaspitavaju. Za ovakvo nasilnicko ponasanje najkrivlji su roditelji, a ne nastavnici i profesori.

Zorica

09.11.2017 17:16

Nasilje se mora sankcionisati,moraju se uvoditi nove mere zastite.

veso

09.11.2017 17:17

To su ozbiljni problemi u čije se rešavanje moramo svi uključiti.

Hajduk

09.11.2017 17:23

Podrzavam odluku Vucica da je potrebno uvesti u skole jos malo reda i discipline kako bi se ove scene sto redje desavale.

Ergela

09.11.2017 17:24

Kao roditelj veoma sam zabrinuta zbog sve učestalijeg vršnjačkog nasilja. Ozbiljno se mora pristupiti rešavanju ovog problema.

Ergela

09.11.2017 17:27

Oštrije mere i protiv roditelja te dece. Deci su model ponašanja roditelji.

Natasa

09.11.2017 17:37

Nažalost, sve je češći slučaj agresivnog ponašanja kod dece.

Mima

09.11.2017 17:48

Moramo i mi, roditelji, preduzeti dodatne mere kako bi izbegli sline situacije.

gile

09.11.2017 17:52

Ovo je postalo veoma ozbiljno pitanje.Mora se što pre rešiti ovaj problem.

Braca

09.11.2017 18:10

Briga o deci i mladima je jedna od svetlih tačaka današnje vlasti. Mnogo se ulaže u obrazovanje pa i pitanje nasilja u školama je samo nastavak truda koji se ulaže u tu oblast. Menja se celokupna društvena svest na bolje.

Zakon

09.11.2017 18:28

Samo realno primenjivati zakon, bez izuzetaka.

Milica

09.11.2017 18:34

Da li su krivi roditelji, okolina, deca...ne znam, ali znam da takvo ponašanje treba strogo sankcionisati.

Dragan

09.11.2017 18:48

Vlada treba da uradi sve sto je u njenoj moci da ovakvih vidova vrsnjackog nasilja budu svedeni na minimum

DarkoS

09.11.2017 18:51

Uvesti nove, drasticne mere. Onakve stvari ne smeju da se desavaju u Srbiji.

Karolina

09.11.2017 18:52

Problem nasilja u skolama mora biti resen u sto kracem vremenskom roku.

jon

09.11.2017 18:54

Nasilju se mora stati na put.

Mia

09.11.2017 19:03

Nasilje u školama, ali i svim ostalim institucijama nije prihvatljivo. Ali šta očekivati od dece, kada im Dveri i njima slični nasilnici iz opozicije, svakoga dana daju lep primer.

Branka

09.11.2017 19:03

Svakako da će mere koje su planirane podpomoći suzbijanju nasilja u školama.

andrej

09.11.2017 19:06

ovakvi slucajevi se moraju sankcionisati

Lara15

09.11.2017 20:41

@andrej - Slazem se. Ovako nesto ne sme se tolerisati.

Tanja

09.11.2017 19:18

Nove mere su neophodne kako bi se nasilje u skolama sto pre sprecilo.

Ceca

09.11.2017 19:20

Problem vrsnjackog nnasilja je problem celokupnog drustva,kojem treba ozbiljno pristupiti.

dr

09.11.2017 19:25

Vršnjačko nasilje je postalo veoma ozbiljan problem.U školama treba pojačati red i disciplinu kako bi bilo što manje ovakvih incidenata.

Una

09.11.2017 19:25

Nasilje u školama je endemska pojava, poznata svakome ko se školovao. Vreme je da se tome stane na put.

Lara15

09.11.2017 20:41

@Una - Slazem se. Stop nasilju u skolama.

Kosta

09.11.2017 19:28

Raduje me sto se o ovome prica. Ovo je ozbiljan problem danasnjica koji se bez učešća vlasti ne može rešiti.

Ivana

09.11.2017 19:29

Slazem se sa Vucicem, i ja sam roditelj, treba preduzeti sve mere da bi se zastitila deca od nasilja, kako u skoli, tako i svuda!

Malina

09.11.2017 19:57

Nasilnike kazniti!

Malina

09.11.2017 20:10

Za početak, ukinite rijaliti programe! Daju nakaradan primer!

Slađa84

09.11.2017 23:04

@Malina - Slažem se da tv program pruža previše sadržaja baziranog na nasilju, i na domaćim i na stranim programima. Zato su neizbežni duboko utabani modeli agresivnog ponašanja kod dece. Na roditeljima je da filtriraju ono što smatraju da je zdravo za dečiji intelekt i normalno odrastanje.

Nadja

09.11.2017 20:12

Strasno je to sto se desava medju decom u danasnje vreme. Celo drustvo treba da bude zblanuto nad ovim problemom, svi moramo maksimalno da se ukljucimo, svako iz svog domena da se ovakve stvari svedu na minimum.

Nadja

09.11.2017 20:13

Pitanje nasilja medju mladima je vrlo pipava i teska tema, nije poenta samo doneti zakone, kao da ce nam tada sve biti reseno. Stvari moraju sistemski da se resavaju, pocevsi od porodice, preko skola, nastavnika, pa sire drustvene zajednice.

Nadja

09.11.2017 20:16

Beograd zaista jeste jedno veliko gradiliste, svakim danom zasijaju nove fasade, sredjene ulice, mostovi. Toliko toga je uradjeno na svim poljima. A vidi se i da gradska i republicka vlast brinu o projektima koji su kljucni za grad Beograd, jer redovno obilaze radove, kako bi ispratili da se sve zavrsava na vreme i u skladu sa planovima.

Lara15

09.11.2017 20:40

Deca se trebaju podhitno zastiti od nasilnika.

Ankica

09.11.2017 21:41

Strasne se stvari desavaju medju omladino, treba nesto da se preduzme po tom pitanju..

Ankica

09.11.2017 21:46

Deci treba zastita, vrsnjacko nasilje je postalo previse cesto u Srbiji.

Slađa84

09.11.2017 23:05

Parlamentarni izbori su nepotrebno gubljenje vremena. Mislim da je tu Vučić objektivno u pravu. Neosporna je superiornost SNS-a i podrške naroda Vučiću.

Slađa84

09.11.2017 23:09

U Beogradu ali i u celoj Srbiji ima toliko posla i problema za rešavati. Time se bave Mali i Vučić, odlično rade i čine da svaki građanin oseća da su ovde konačno stigla bolja vremena, koja će da nagrade sve one koji marljivo rade i koji gledaju napred u bolju budućnost.

Nesa 95

09.11.2017 23:16

Grad Beograd je dug smanjio na svakom koraku su kranovi rade se nove vodovodne cevi fasade toplovodi jednom recju grad cveta zahvaljujuvi gradonacelniku i njegovom timu