ČIST PROMAŠAJ Zagreb probao da digne cene karata gradskog prevoza ali su Hrvati našli LAKO REŠENJE
"Apsolutni fijasko", tako opisuju odluku o uvođenju gotovo četiri puta skuplje karte u vozilima od onih koje se mogu kupiti izvan busa i tramvaja, odnosno u poslovnicama ZET-a ili na kioscima.
Niko ne kupuje i ljudi radije izađu iz busa, prošetaju se do kioska i vrate se na sledeći autobus ili tramvaj.
Vozači koji voze na područjima na kojima na stajalištima nema kioska jedini su kod kojih putnici kupuju karte.
Doduše, i na tim relacijama ljudi radije u gradu uzmu celi bunt karata po četiri kune pa se voze govore vozači, koji kažu kako se od 1. jula pa do kraja meseca prodalo svega stotinjak karata u vozilima, piše Večernji list.
Ili, u prevodu, objašnjavaju, ZET je za mesec dana od karata u tramvajima i busevima prihodovao 1.500 kuna.
Reč je, zapravo, o još manjoj svoti budući da upravo vozači od prodatih karata u vozilima dobijaju 20 odsto provizije.
- Popriličan broj vozača je ovog meseca dobio i niže plate, upravo zbog provizije od karata - nvode iz ZET-a.