Novi logo Miss Srbija
Promo
Novi logo Miss Srbija

Promo

Novi logo Miss Srbija, Foto: Promo

Konkurs je realizovao “GreenDesign” internet servis. Na adresu “GreenDesign-a” stigao je veliki broj radova, a nakon prvog razmatranja selektovano je 15 njih, dok je putem društvenih mreža i portala odabrano pet.

Darko Vidić, Miloš Radojičić i Vesna de Vinča

Promo

Darko Vidić, Miloš Radojičić i Vesna de Vinča, Foto: Promo

Konačnu odluku dao je stručni žiri koji je za najkompletnije idejno rešenje za novi logotip izbora Miss Srbije proglasio logotip autora Miloša Radojičića, studenta arihtekture u Beogradu. Mladi dizajner je pored novčane nagrade dobio i putovanje u Grčku za dve osobe.

Na čelu stručnog žirija bio je Zoran Torbica, internet guru, pored njega tu su bili i glavni urednik “Alo!” novina Duško Vukajlović, Pavle Savović - direktor portala “Telegraf”, Nebojša Pilipović – art director “Miss Srbija”, Boža Kalezić – reditelj i pisac, Vladimir Andonov – vlasnik marketinške agencije “KOMPANY”, Aleksandra Mirić – marketing menadžer hotela “Excelsior”, Vojin Valjarević- arhitekta, Damjan Đakov- slikar i Boris Trivan – programski direktor “Digital Communication” instituta i kreativan direktor novina “24 sata”.

Miss Srbije Katarina Šulkić i voditeljka Adriana Čortan

Promo

Miss Srbije Katarina Šulkić i voditeljka Adriana Čortan, Foto: Promo

Promocija novog logotipa upriličena je programom koji je vodila Adriana Čortan. Gostima se obratila i ponosna predsednica organizacije “Miss Srbija” Vesna De Vinča, koja je izrazila svoje zadovoljstvo novim logotipom i idejom da su u odabiru istog učestvovali internet korisnici svih ciljnih grupa.