“Fijat 500 l”
Nebojša Raus
Automobil kamufliran na test-vožnji

Nebojša Raus

Automobil kamufliran na test-vožnji, Foto: Nebojša Raus

I pored toga što je izgled novog srpskog “fiće“ najstrože čuvana tajna, potrebno je da se probni modeli izvoze u svim uslovima, a baš u gradskoj vožnji su ga uhvatili reporteri “Alo!”.

Novi dizajn treba da zadrži proizvodnju na postojećem nivou, zato što su se kupci širom sveta zasitili modela koji se pravi od 2011. Pad prodaje je evidentan, a ulaganje u redizajnirani model će, prema iskustvima, zainteresovati nove kupce.

“Fijat 500 l”

Nebojša Raus

“Fijat 500 l”, Foto: Nebojša Raus

Kako je “Alo!” ranije saznao iz pouzdanih izvora u fabrici, „od kraja septembra se test-vožnjama ispituju redizajnirani modeli“.

- Zbog velike kilometraže koju moraju da pređu, a to je oko 20.000 kilometara, kako bi se utvrdilo da li su dobri za tržište, moraju da idu i van fabrike, prolaze kroz grad i voze se manje prometnim putevima i tada su zaštićeni od pogleda crnom folijom sa belim krugovima, kako bi se linije redizajniranog automobila teško videle.

“Fijat 500 l”

Nebojša Raus

“Fijat 500 l”, Foto: Nebojša Raus

Promene koje će doživeti sadašnji „500 L“ se odnose pre svega na izgled, na dizajnerske zahvate. To će ostati u suštini isto vozilo, sa drugačijim prednjim i zadnjim spojlerima, novom instrument-tablom i inovativnim rešenjem za položaj menjača.

Fabrika automobila u Kragujevcu neće da izlazi sa informacijama kada će početi da se proizvodi „500 L“ novog dizajna, ali stručnjaci pretpostavljaju da će promocija novog modela biti u prvoj polovini naredne godine.

Komentari (7)

xxx

11.11.2016 21:44

Srpska posla... Umesto da se pravi neki mali konkurentan model , oni prave model koji niko nece i kukaju kako posao stoji.

inter

11.11.2016 22:17

@xxx - kakvo smece od auta, pa to je strasno :(

idi radi nesto

11.11.2016 22:58

@xxx - "Srpska posla" je upravo tvoj komentar. kakve veze ima bilo koji Srbin sa odlukama koji model ce se praviti ili sa razvojem modela ili sa dizajnom? O svemu tome odlucuju u FIAT-u. Za koga bi to pravili taj "mali konkurentni model? Za trziste Srbije? Tamo im je fabrika u Turskoj koja proizvodi jeftine FIAT automobile. I na kraju, FIAT 500L je od 2012. najprodavaniji u segmentu malih MVP vozila. Iza njega po prodaji su Nissan Note, Ford B-Max, Opel Zafira.Da li imas i za njih neki "pametan" savet?

Teodora

11.11.2016 23:40

Ne bi pala prodaja porvobitnog modela i ne bio potreban redizajn da je cena realna. Ovako, mogu da naprave šta god hoće ali za 10.000 evra će to u Srbiji malo ko da kupi u konkurenciji boljih automobila za manje novca. Da ga skinu na 6000 - 7000 evra, uz siguran servis, išao bi , mo,žda, kao nekada fića, uz uslov da se ne iskvari. U Srbiji, međutim, sve što počne da se proizvodi i na početku bude relativno dobro, za godinu dana ne vredi ništa, jer počinje fušeraj u proizvodnji.

kiza48

14.11.2016 09:19

@Teodora - Neka redizajniraju ficu 750, uz nama prilagodjenu cenu, i obezbede kredite i servis. Ja bih odmah kupio. Ovako nema sanse da kupim sa 200 evra penzije.

Tomica

12.11.2016 22:10

Automobil je izvanredan(vozio sam više verzija motora),krajnje vreme za blagi redizajn.Mana je fiatova idiotska prodaja gde se za svaki dodatak papreno plaća(a drugi proizvođači to daju za mnogo manje para) i neposlovni i nezainteresovani dileri. Auto realno teško da može da košta ispod 10 000€,ali u najvišem paketu opreme i motora ne sme preći 15000€.Divan auto,fantastična konstrukcija,najbolji,motori,ali marketing i prodaja fiata kao da su nezainteresovani za 500L.Kasno je za popravni.

kiza48

15.11.2016 09:51

Zasto ne uvozimo te jevtine modele Fiata iz Turske a njima izvozimo Fiat 500 u istoj vrednosti? Turska je velika zemlja sa 100 miliona stanovnika i imace kupaca za Fiat 500.