TEŠKO JE POVEROVATI DA JE U 4-OJ DECENIJI Kejt Midlton ima savršenu figuru nakon tri porođaja, a sve zahvaljujući Dukan dijeti! (JELOVNIK)

Kejt Midlton je ove godine napunila 37 godina, a njena figura je perfektna.

Kejt Midlton
Foto: Shutterstock

Poznato je da se nakon 30-te metabolizam usporava i da je teže održati kilažu. Vojvotkinja otkriva plan ishrane koga se striktno pridržava.

 

Kejt je vrlo aktivna i dogovorna kada je ishrana u pitanju. Celog života se bavi nekim sportom, jer kaže da je to opušta. Najviše uživa u kardio treninzima. Osim kardio programa, uživa i u akvabiku.

Iako ima puno obaveza, ona se trudi da barem 2 puta nedeljno odvoji vreme za trening.

Kada je reč o isharani ona se vodi principima dukan dijete. Ova dijeta omogućava gubitak kilograma bez gladovanja.

Dukan dijeta je zasnovana na četiri faze: od kojih su dve faze tokom kojih se gube kilogrami i dve faze održavanja.

Ovo su četiri faze Dukan dijete:

Napad (1-7 dana): Dijetu započinjete tako što jedete neograničene količine nemasnog proteina plus 1.5 kašika ovsenih mekinja dnevno.

Krstarenje (1-12 meseci): Naizmenično jedete nemasni protein jedan dan, a sledećeg nemasni protein sa povrćem bez skroba, plus 2 kašike ovsenih mekinja dnevno.

RODITELJI, OBAVEZNO PROČITAJTE OVO Dobro razmislite kada dajete ime detetu, možete se naći u pravoj zakonskoj zavrzlami!

Kejt Midlton
Foto: Shutterstock

Konsolidacija (zavisi): Jedete neograničenu količinu nemasnih proteina i povrća, nešto ugljenih hidrata i masti, a tokom jednog dana u nedelji jedete isključivo nemasni protein, plus 2.5 kašika ovsenih mekinja dnevno.

Održavanje (nadalje): Uglavnom se pridržavate pravila iz treće faze. S tim što ne morate biti striktno, sve dok vam je težina stabilna. Unos ovsenih mekinja se povećava na 3 kašike dnevno.

Svaka faza Dukan dijete ima svoj obrazac. Evo šta smete da jedete tokom svake:

Faza napada se bazira na hrani bogatom proteinima, sa dodatkom hrane sa minimalnim kalorijama:

- Nemasna govedina, teletina, srnetina, svinjetina

- Piletina

- Džigerica, bubrezi

- Riba

- Jaja

- Nemasni mlečni proizvodi (do 1kg dnevno): mleko, jogurt, sir

Minimum 1.5 litara vode dnevno (obavezno)

1.5 kašika ovsenih mekinja dnevno (obavezno)

SAVRŠENA DIJETA POSLE PORAĐAJA POZNATIH DAMA Kim Kardašijan je uz pomoć ove dijete smršala 22 kilograma, Kejt Midlton 13 kg, a Bijons je promenila čitavu ishranu!

Male količine limunovog soka i kiselog krastavca

1 kafena kašika ulja za podmazivanje tiganja

Faza krstarenja se bazira na naizmeničnom unosu hrane sa faze napada jednog dana, dok se drugog dana dodaje sledeće povrće:

- Spanać, kelj, salata i ostali zeleniš

- Brokoli, kupus, karfiol

- Babura

- Špargla

- Artičoke

- Plavi patlidžan

- Krastavac

- Celer

- Paradajz

- Pečurke

- Boranija

- Bundeva

- Repa

- Šargarepa

- Luk, praziluk i vlašac

- 2 kašike ovsenih mekinja (obavezno)

 

Ostalo voće i povrće nije dozvoleno. Osim jedne kašike ulja za salatu ili podmazivanje tiganja, ne bi trebalo dodavati masti.

Loš holesterol može da dovede do srčanog i moždanog udara: Sprečite pojavu ovih zdravstvenih problema na potpuno prirodan način!

Faza konsolidacije se bazira na kombinovanju hrane iz faze napada i krstarenja sa sledećim namirnicama:

Voće: 1 porcija voća dnevno, kao što je šolja iseckane dinje; 1 jabuka / pomorandža / kruška / breskva ili nektarina; 2 kivija, šljive ili kajsije.

Hleb: 2 kriške hleba od punog zrna dnevno, sa tankim premazom putera.

Sir: do 40 grama sira dnevno.

Skrob: Do 225 gr paste, kukuruza, pasulja, leguma, pirinča ili krompira.

Meso: pečena jagnjetina, svinjetina ili šunka jednom/dvaput nedeljno.

Slavljenički obroci: 2 obroka nedeljno za slavlje. Podrazumeva jedno predjelo, jedno glavno jelo, jedan dezert i čašu vina.

Proteinski dan: Jednom nedeljno jedete isključivo proteine, kao u fazi napada.

Ovsene mekinje: obaveznih 2.5 kašika mekinja dnevno.

STIŽU RODE! Uz pomoć paste za zube možete da otkrijete da li ste u drugom stanju!

Kejt Midlton, torbica, pantalone, moda
Foto: Profimedia

Faza održavanja je poslednja faza Dukan dijete. Bazira se na održavanju postignutih rezultata. U suštini nema zabranjene hrane, ali se treba pridržavati sledećih principa:

Koristite fazu konsolidacije za planiranje obroka

Nastavite sa jednim danom čistih proteina iz faze napada.

Nastavite da konzumirate 3 kašike dnevno ovsenih mekinja.

Ništa ne košta, a donosi bolje zdravlje: Evo kako da poboljšate varenje i održite zdrav nivo šećera!

Zbog njih nikako ne možete da smršate: Ove greške usporavaju rad metabolizma!
Primeri obroka:

Faza napada

Doručak:

nemasni sir sa 1.5 kašike ovsenih mekinja, cimetom i stevijom
Kafa ili čaj sa nemasnim mlekom i stevijom
Voda

Ručak:

Pečena piletina.

Širataki rezanci kuvani u bujunu.

Dijetalni želatin.

Večera:

Nemasna šnicla i škampi.

Dijetalni želatin.

Kafa bez kofeina ili čaj sa nemasnim mlekom

Voda

KAKO DA PREŽIVITE STOMAČNI GRIP? Ovo su prirodne namirnice koje ublažavaju simptome crevne viroze!

Kejt Midlton
Foto: Shutterstock

Faza krstarenja

Doručak:

Kajgana do tri jaja

Seckani paradaj

Kafa sa nemasnim mlekom

Voda

Ručak:

Grilovana piletina sa zelenišom (plus ulje i sirće)

Grčki jogurt, 2 kašike ovsenih mekinja

Ledeni čaj

Večera:

Pečeni file lososa

Brokoli i karfiol kuvan na pari

Dijetalni želatin

Kafa bez kofeina

Voda

Faza konsolidacije

ZA BLISTAV SJAJ VAŠEG DOMA Namirnica koju svi imamo u kuhinji, učinitiće da vaša sudopera bude kao nova!

Doručak:

Omlet sa 3 jaja i 40 grama sira i spanać

Kafa sa nemasnim mlekom

Voda

Ručak:

Sendvič sa ćuretinom i 2 kriške hleba od punog zrna

Pola porcije sitnog sira sa 2 kašike ovsenih mekinja i cimetom

Ledeni čaj

Večera:

Pečena piletina

Grilovane tikvice

Jedna jabuka

Voda

Stavite jaja u posudu za led: Nakon 2 sata izvadite iz zamrzivača i bićete oduševljeni rezultatima!

AUTOR: Espreso.rs/M.M. DATUM I VREME: 26.10.2019. 12:00 U nastavku pogledajte interesantne načine kako možete da zaledite hranu Foto: Shutterstock Domaćice uvek traže načine kako da olakšaju svakodnevne poslove koje obavljaju. U nastavku pogledajte interesantne načine kako možete da zaledite hranu: 1. Ako imate višak jaja, možete ih zamrznuti po dva u jednoj kesi 2.

 

BONUS VIDEO:

Milan Maglov otkriva tajne društvenih mreža!

 

Povezane vesti

Najčitanije - Alo.rs

Najnovije - Alo.rs

Vip - Alo.rs

Galerije

Najbolji video klipovi