Sprečite prejedanje: Ovih 6 namirnica smanjuju apetit!

Postoji puno načina da se ovaj osećaj smanji, poput unosa dosta tečnosti, namirnica bogatih biljnim vlaknima, izbegavanja rafiniranih ugljenih hidrata, ali ne postoji ništa što bi u potpunosti eliminisalo osećaj gladi.

dijeta
Foto: shutterstock

Poznato je da koju god dijetu praktikovali kako bi se rešili viška kilograma, u određenim trenucima moramo se suočiti sa osećajem gladi i željom za hranom.

Postoji puno načina da se ovaj osećaj smanji, poput unosa dosta tečnosti, namirnica bogatih biljnim vlaknima, izbegavanja rafiniranih ugljenih hidrata, ali ne postoji ništa što bi u potpunosti eliminisalo osećaj gladi.

Osećaj gladi je normalna reakcija na smanjeni unos kalorija. Kako biste ostali dosledni sebi i ostvarili svoje ciljeve, pomoći će vam namirnice koje smanjuju apetit, a ne sadrže puno kalorija.

dijeta
 Foto: shutterstock

U nastavku se upoznajte sa 6 namirnica koje treba uključiti u svaku dijetu.

Losos

Losos će vam pomoći da se osećate sitima duže vreme, jer sadrži omega-3 masne kiseline, koje povećavaju količinu hormona leptina, koji nam govori kada smo dovoljno pojeli.

Badem

Bademi će vam pomoći da prekratite vreme između dva obroka i sprečite prejedanje. Ispitivanja su pokazala da oni koji su konzumirali bademe kao međuobrok, osećali su se sitije i manje su jeli za ručak i večeru.

Ječam

Istraživanja su potvrdila da ječam smanjuje apetit i reguliše nivo šećera u krvi. Lako se vari jer sadrži mnogo rastopljivih vlakana, što ga čini odličnom namirnicom za smanjenje apetita. Pored toga, sadrži vitamine A, B5, B12, D i E, kao i magnezujum, kalijum, gvožđe, cink i fosfor.

Paprika, Crvena paprika
Foto: Shutterstock

Crvena paprika

Zahvaljujući kapsaicinu, alkaloidu koji se nalazi u crvenim ljutim paprikama, metabolizam se ubrzava, dolazi do smanjenja masnog tkiva i masnoće u krvi. Dokazano je da ova namirnica smanjuje apetit i podstiče potrošnju kalorija.

Pileća prsa

Visokokvalitetni proteini, koji se nalaze u belom mesu, neizostavan su deo ishrane za one koje žele izgubiti na težini. Oni nas drže sitima na duže staze i kontrolišu napade gladi između obroka.

Povrće

Zeleno povrće poput spanaća, kelja, brokolija i graška možete unositi u velikim količinama ne strahujući za kalorije, jer su ove namirnice niskokalorične i izuzetno zdrave za naš organizam.

SALATA, ZIMNICA, POVRĆE
Foto: Shutterstock, ilustracija

 

Povezane vesti

Najčitanije - Alo.rs

Najnovije - Alo.rs

Vip - Alo.rs

Galerije

Najbolji video klipovi