ZDRAVE, UKUSNE I ODLIČNE ZA ORGANIZAM! Ovo voće čuva vid, štiti od dijabetesa i srčanih oboljenja!

Konzumirajte ih što više.

Voće, kupovina, market
Foto: Shutterstock, ilustracija

Osim što su odličnog ukusa, kajsije su pune vitamina i minerala koji pomažu pravilnom funkcionisanju organizma.

 

Ovo voće bi trebalo uvrstiti u svakodnevnu ishranu jer pomaže u očuvanju zdrave probave i zdravlja očiju, sprečava rizik od srčanih oboljenja, a koži pomaže da ostane lepa. Kajsije su izrazito hranjive, a dve sveže voćke sadrže samo 34 kalorije, 8 grama ugljenih hidrata, jedan gram proteina, 0,27 posto grama masti, 1,5 grama vlakana.

Odličan su izvor beta karotena i luteina, antioksidansa koji pomažu u borbi protiv štetnih slobodnih radikala. Najbolje ih je jesti cele i neoljuštene. Osim beta karotena, odličan su izvor vitamina A, C i E.

GRAĐANI, OPREZ! Toplotni UDAR može da vas UBIJE na licu mesta, ovo su SIMPTOMI koje ne smete IGNORISATI!

Sadrže flavonoide, koji štite od bolesti poput dijabetesa i srčanih oboljenja i dokazano neutralizuju slobodne radikale i štite od hroničnih oboljenja. Vitamini A i E nalaze se u kajsiji, a oni su važni za očuvanje zdravlja očiju. Sastojci poput zeaksantina i vitamina C štite oči od oštećenja. Zahvaljujući antioksidansima i vitaminu C, ovo voće je odlično i za kožu.

ŽENE ŠIZNULE ZA NOVOM LUBENICA DIJETOM Osvežava a ne goji! Idealna za vrele letnje dane, za 10 dana 8 kilograma MANJE!

Štite je od štetnih spoljnih uticaja i UV zraka koji izazivaju trajna oštećenja. Vitamin C pomaže u obnavljaju kože i izgradnji kolagena, a beta-karoten štiti od opekotina izazvanih sunčevim zracima.

Kajsije
Foto: Shutterstock, ilustracija

Kajsije su bogat izvor vlakana, pa pomažu u očuvanju uravnotežene probave. Šolja kajsija sadrži 3,3 grama vlakana, a bogate su i topivim vlaknima koja su važna za očuvanje nivoa ašećera u krvi i holesterola.

NIKAD GA NEĆETE OKUSITI Srbi veruju da je zdravo jesti voće koje NIJE sa našeg podneblja, ali kada čujete reči stručnjaka, ostaćete BEZ REČI!

Mineral kalijum odgovoran je za regulisanje mišićnih kontrakcija i tečnosti u tijelu, a njegovim adekvatnim unosom možemo spriječiti neprijatan osjećaj nadutosti. Kajsije su bogate i vodom pa zbog toga pomažu u održavanju zdravog krvnog pritiska, tjelesne temperature, zdravlja zglobova i pravilnog rada srca.

Ovo voće možete da dodate u ishranu na različite načine - sveže kao međuobrok, u kolačima, džemu, naseckane u jogurtu ili salati.

 

Povezane vesti

Najčitanije - Alo.rs

Najnovije - Alo.rs

Vip - Alo.rs

Galerije

Najbolji video klipovi