ZVUČI NEVEROVATNO A U STVARI JE LAKO Bez dijete i izgladnjivanja do savršene figure? Da, MOGUĆE JE, a evo i kako!

Stroge dijete su priličan izazov, naročito ako treba da ih se pridržavate duže vreme. Ponekad nije lako naći ni vreme za vežbanje. A da li je moguće smršati ako ne držite dijetu i ne vežbate? Pa… Jeste. Možda ne tako brzo, i ne previše, ali ako vas muči mali višak kilograma, evo šta možete da pokušate.

Celulit dijeta mršavljenje butine merenje salo kilaža
Foto: Shutterstock

Naučite da kuvate

Ali ne samo u "kako da sve ispadne savršeno" smislu, već se informišite o ishrani na pravi način. Naučite da kombinujete namirnice i da ih pripremate zdravije nego do sada, to može biti moćan saveznik u vašoj borbi protiv viška kilograma. Uz to, ako kuvate sami, možete voditi računa o unosu soli i masti, a veća je verovatnoća da ćete jesti i više voća i povrća nego što bi to bio slučaj ako kupujete gotove obroke.

HEMOTERAPIJA NE LEČI, ONA POGORŠAVA KISELOST ORGANIZMA! Nobelovac objasnio od koje hrane nastaje RAK! Kada čujete mišljenje stručnjaka, više nikada je nećete OKUSITI!

 

Unosite dovoljno proteina

Ako unosite dovoljno proteina, bićete siti duže, a metabolizam će vam biti bolji. Konzumiranje namirnica bogatih proteinima je dobar način da smanjite ukupan kalorijski unos jer ćete izbeći napade gladi u toku dana.

SKIDA MASNE NASLAGE, POMAŽE KOD ALERGIJA Smuti od PARADAJZA, prebogat vitaminima, a evo zašto SVAKO JUTRO treba da ga PIJETE!

Jabuka zdravlje dijeta
Foto: Shutterstock

Dobar način da unesete više proteina je da recimo dodate kašičicu čija semena u ovsenu kašu ili jogurt za doručak.

Unosite više vlakana

Vlaknima su bogati voće, povrće i žitarice celovitog zrna. Ako unosite dovoljno vlakana, vaš sistem organa za varenje radiće bolje, a vi ćete biti siti duže nakon obroka, jer vlakna pospešuju apsorpciju korisnih nutrijenata iz namirnica koje jedete.

 

Spavajte više

Dobar san je važan za opšte zdravstveno stanje, ali i za kontrolu telesne težine. Kad smo neispavani, luče se hormoni koji nam remete metabolizam i doprinose taloženju masnih naslaga, naročito na stomaku i oko struka.

MOGUĆE JE, SAMO UZ POMOĆ OVE DIJETE Smršajte 10 kilograma za samo 14 dana! Fora je u samo JEDNOJ CAKI!

S

San, spavanje, košmari, noćna mora, sanovnik
Foto: Shutterstock, ilustracija

Unosite dovoljno vitamina D

Istraživanja su pokazala da osobe kojima nedostaje vitamina D češće imaju višak kilograma od onih koji unose dovoljno ovog vitamina, piše Medical News Today.

NIKAD GA NEĆETE OKUSITI Srbi veruju da je zdravo jesti voće koje NIJE sa našeg podneblja, ali kada čujete reči stručnjaka, ostaćete BEZ REČI!

Vitamin D je rastvorljiv u mastima, prisutan je u masnoj ribi (tuna, losos, sardine), jajima, mleku. Ovaj vitamin se formira i u koži pod uticajem sunčevog zračenja.

Oslobodite se poriva da jedete dok ne ispraznite tanjir

Uprkos onome što su vas učili u detinjstvu, u redu je da ostavite nešto hrane u tanjiru ako ste siti. Ali to se, kao i sve drugo u životu, vežba.

ŽENE ŠIZNULE ZA NOVOM LUBENICA DIJETOM Osvežava a ne goji! Idealna za vrele letnje dane, za 10 dana 8 kilograma MANJE!

Španski tanjir
Foto: shutterstock

Trebalo bi da znate da ćete, ako ostavite oko 10 odsto svakog obroka nepojedeno (a to je samo nekoliko zalogaja) ukupan dnevni unos kalorija smanjiti za oko 200. Ukoliko ste fizički aktivni i ne jedete "đubre", tih 200 kalorija manje u toku dana znači da ćete za šest meseci smršati oko pet kilograma.

GRAĐANI, OPREZ! Toplotni UDAR može da vas UBIJE na licu mesta, ovo su SIMPTOMI koje ne smete IGNORISATI!

 

Povezane vesti

Najčitanije - Alo.rs

Najnovije - Alo.rs

Vip - Alo.rs

Galerije

Najbolji video klipovi